Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Αριστοτέλης

Σύλλογος ΠΕ Αριστοτέλης

Ό Υπουργός Παιδείας, κάλεσε τους συλλόγους διδασκόντων και συνολικότερα τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία (γονείς και μαθητές), να συνεδριάσουν και να καταγράψουν τα προβλήματα και τις λύσεις που προτείνουν για τα προβλήματα της εκπαίδευσης.

Για την πρόσκληση αυτή έχουμε να παρατηρήσουμε κατ' αρχήν τα εξής:

1. Η εκπαιδευτική κοινότητα μέσω των συλλογικών της διαδικασιών, στα Σωματεία, τα Συνδικάτα, τους Συλλόγους κ.λπ. έχει κάνει πλήθος κινητοποιήσεων και έχει καταθέσει τόνους υπομνημάτων με αιτήματα για όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης.

 

2. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου τα έριξε όλα στον κάλαθο των αχρήστων και δεν ικανοποίησε ούτε ένα αίτημα από αυτά ενώ ταυτόχρονα προχώρησε σε πλήθος αντιεκπαιδευτικών αποφάσεων που βρήκαν την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας, των γονιών και των μαθητών.

3. Δεν αρκεί ότι δεν ικανοποίησε κανένα αίτημα αλλά ούτε καν δεσμεύτηκε έστω σε ένα τμήμα από αυτά τα αιτήματα. Αντίθετα, σε κάθε κινητοποίηση και συνάντηση μας δήλωνε κατηγορηματικά ότι είναι δεσμευμένη με το 3ο μνημόνιο και την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ.

Με βάση τα παραπάνω, θεωρούμε ότι ο υποτιθέμενος διάλογος δεν είναι απλά προσχηματικός, είναι και επικίνδυνος γιατί:

Το Υπουργείο έχει αποφασίσει να φέρει πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση την άνοιξη με πλήθος αντιδραστικών κι αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων. Γι’ αυτό θέλει να παρουσιάσει χαλκευμένα αποτελέσματα διαλόγου, ως τάχα προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και να εμφανίσει ότι οι αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που ετοιμάζει ικανοποιούν δικά μας αιτήματα!!! Άλλωστε, αυτό γίνεται φανερό από τις ίδιες τις διαδικασίες «διαλόγου» που προαναγγέλλει. Καλεί του συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να καταθέσουν στο υπουργείο τα προβλήματα και τις προτάσεις τους αλλά δε μας λέει τι θα τα κάνει αυτά τα πορίσματα; Θα τα ικανοποιήσει; Θα τα ακολουθήσει; Ακόμα και τα αντικρουόμενα; Με ποια διαδικασία; Κοροϊδευόμαστε! Το Υπουργείο "στήνει" διάλογο για να δηλώσει στο τέλος ότι η εκπαιδευτική κοινότητα συναινεί στις προειλημμένες αποφάσεις του. Έχει προαποφασίσει και το δηλώνει καθαρά άλλωστε, να μην ικανοποιήσει κανένα αίτημα που συγκρούεται με το 3ο μνημόνιο και την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ, αντίθετα να ικανοποιήσει αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις που ζητούν τα πολιτικά και οικονομικά επιτελεία της ΕΕ και του ΟΟΣΑ με το συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο.

Στη φιέστα που διοργανώνουν δε θα βρουν υποστηρικτές. Θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους, να διεκδικούμε και να υπερασπιζόμαστε ένα δημόσιο δωρεάν δημοκρατικό σχολείο που χωρά όλα τα παιδιά και τις ανάγκες τους!

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να γυρίσουν την πλάτη τους στην προσχηματική διαδικασία «διαλόγου».

Κανένας Σύλλογος Διδασκόντων, κανείς εκπαιδευτικός να μην νομιμοποιήσει με τη συμμετοχή του το μονόλογο κυβέρνησης – κουαρτέτου.

Ενημερώνουμε ότι:

Η πρόσκληση του υπουργείου δεν είναι υποχρεωτική. Οι διευθυντές και οι σύλλογοι διδασκόντων δεν υποχρεούνται να ορίσουν συνεδριάσεις για αυτό το ζήτημα ούτε οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να συμμετέχουν σε αυτές τις συνεδριάσεις ακόμα και αν προσκληθούν.

Το εκπαιδευτικό κίνημα με τους αγώνες του έχει κερδίσει όσα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα έχουν ακόμα διατηρηθεί στο δημόσιο σχολείο. Με τον ίδιο τρόπο θα συνεχίσουμε. Τα αιτήματά μας είναι γνωστά και κατατεθειμένα ΟΛΑ στο υπουργείο! Ας τα ικανοποιήσει λοιπόν, ΑΜΕΣΑ!

Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει αντίστοιχη απόφαση.

Επειδή το Υπουργείο έχει κοντή μνήμη, το προκαλούμε να θυμηθεί:

1. Αρνείται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές έχουν τοποθετηθεί για το σύνολο των εκπαιδευτικών προβλημάτων; Πλήθος κινητοποιήσεων έχουν γίνει τη φετινή χρονιά και το Υπουργείο και όλες οι Διευθύνσεις εκπαίδευσης έχουν τόνους χαρτιών που καταγράφουν τα προβλήματα και τα αιτήματα! Να του θυμίσουμε ορισμένα: α) κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό με μόνιμους και μαζικούς διορισμούς, β) ενίσχυση των υποστηρικτικών δομών (παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης, ειδικά σχολεία, πρόσθετη διδακτική στήριξη και ενισχυτική διδασκαλία), γ) μείωση των μαθητών ανά τμήμα για πιο ουσιαστική εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά διαδικασία μάθησης, δ) αύξηση της χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και άμεση αντιμετώπιση των οξυμένων κτηριακών προβλημάτων ε) κατάργηση των νομοθετημάτων για την αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών στ) δημοκρατικό σχολείο με όλες τις αποφάσεις στο σύλλογο διδασκόντων ζ) αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων στην κατεύθυνση της απαλλαγής από την επικέντρωση στην πληροφορία και τη δεξιότητα και βάρος στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και ολόπλευρης γνώσης και ο κατάλογος είναι ατελείωτος! Αν μπορεί το Υπουργείο ας μας διαψεύσει!  

2. Απέναντι σε αυτά, πώς έχει απαντήσει ως τώρα η πολιτική ηγεσία; Δεν ικανοποίησε ούτε ένα αίτημα ενώ ταυτόχρονα προχώρησε σε πλήθος αντιεκπαιδευτικών αποφάσεων που βρήκαν την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας, των γονιών και των μαθητών. Ενδεικτικά αναφέρουμε: α) μηδενικοί διορισμοί και φέτος με αποτέλεσμα στο τέλος Σεπτέμβρη να υπάρχουν 25.000 κενά και στο τέλος Φλεβάρη να παραμένουν πάνω από 3.000 με χιλιάδες σχολεία να λειτουργούν όπως όπως με όποια ειδικότητα έχουν περίσσευμα, εκατοντάδες ολοήμερα να μην λειτουργούν κανονικά, με χιλιάδες μαθητές να μοιράζονται την παράλληλη στήριξη ανά οκτώ ώρες, με εκατοντάδες τμήματα ένταξης να μην έχουν στελεχωθεί β) προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ όπου οι εκπαιδευτικοί απολύονται μετά από 5-6 μήνες δουλειάς σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας και δεν έχουν καμία εγγύηση ούτε αν θα δουλέψουν την επόμενη χρονιά ούτε πού θα δουλέψουν! γ) Απόπειρα κατάργησης των υποστηρικτικών δομών όπως η ενισχυτική διδασκαλία με στόχο να εμφανιστούν πλασματικές πλεονάζουσες ώρες για να μετακινηθούν εκπαιδευτικοί! δ) συμπτύξεις τμημάτων  για να καλυφθούν τα κενά. Και αναφερόμαστε μόνο στα άμεσα αιτήματα που αφορούν την κάλυψη των στοιχειωδών προϋποθέσεων για τη λειτουργία των σχολείων. Αν μπορεί το Υπουργείο ας μας διαψεύσει!

Στο μονόλογο κυβέρνησης και δανειστών δε θα συμπράξουμε!

Στη διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου

δε θα συναινέσουμε!

ΔΗΜΟΣΙΟ-ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος             Η γραμματέας                    

            Γράφου Ματίνα             Ρέππα Ντίνα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;