Σχετικά με την επιστολή του Υπουργού Παιδείας για τη συμμετοχή των Συλλόγων Διδασκόντων στον "εθνικό διάλογο" για την παιδεία.
Ο Υπουργός Παιδείας, κάλεσε τους Συλλόγους Διδασκόντων και συνολικότερα τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία (γονείς και μαθητές), να συνεδριάσουν και να καταγράψουν τα προβλήματα και τις λύσεις που προτείνουν για τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Για την πρόσκληση αυτή έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1. Η εκπαιδευτική κοινότητα μέσω των συλλογικών της διαδικασιών, στα Σωματεία, τα Συνδικάτα, τους Συλλόγους κ.λπ. έχει κάνει πλήθος κινητοποιήσεων και έχει καταθέσει δεκάδες υπομνήματα με αιτήματα και προτάσεις για όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό έχουν γίνει πλήθος κινητοποιήσεων και τη φετινή χρονιά στο Υπουργείο και σε όλες οι Δ/νσεις Εκπαίδευσης. Θυμίζουμε ενδεικτικά: α) κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό με μόνιμους και μαζικούς διορισμούς, β) ενίσχυση των υποστηρικτικών δομών (παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης, ειδικά σχολεία, πρόσθετη διδακτική στήριξη και ενισχυτική διδασκαλία), γ) μείωση των μαθητών ανά τμήμα για πιο ουσιαστική εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά διαδικασία μάθησης, δ) αύξηση της χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και άμεση αντιμετώπιση των οξυμμένων κτηριακών προβλημάτων ε) κατάργηση των νομοθετημάτων για την αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών στ) δημοκρατικό σχολείο με όλες τις αποφάσεις στο σύλλογο διδασκόντων ζ) αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων στην κατεύθυνση της απαλλαγής από την επικέντρωση στην πληροφορία και τη δεξιότητα και βάρος στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και ολόπλευρης γνώσης η) σίτιση και περίθαλψη για τα παιδιά που πεινούν, θ) τακτική επιμόρφωση με άνοιγμα των Διδασκαλείων και ο κατάλογος είναι ατελείωτος!
2. Απέναντι σε αυτά, πώς έχει απαντήσει ως τώρα η πολιτική ηγεσία; Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου τα έριξε όλα στον κάλαθο των αχρήστων και δεν ικανοποίησε ούτε ένα αίτημα από αυτά ενώ ταυτόχρονα προχώρησε σε πλήθος αντιεκπαιδευτικών αποφάσεων που βρήκαν την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας, των γονιών και των μαθητών. Πάλι ενδεικτικά αναφέρουμε: α) μηδενικοί διορισμοί και φέτος με αποτέλεσμα το Σεπτέμβρη να υπάρχουν 25.000 κενά και στο τέλος Φλεβάρη να παραμένουν πάνω από 3.000 !! Πολλά σχολεία ακόμα και σήμερα λειτουργούν όπως όπως με όποια ειδικότητα έχει περίσσευμα, εκατοντάδες ολοήμερα δε λειτουργούν κανονικά, χιλιάδες μαθητές μοιράζονται την παράλληλη στήριξη ανά οκτώ ώρες, εκατοντάδες τμήματα ένταξης δεν έχουν στελεχωθεί β) προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ όπου οι εκπαιδευτικοί απολύονται μετά από 5-6 μήνες δουλειάς σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας και δεν έχουν καμία εγγύηση ούτε αν θα δουλέψουν την επόμενη χρονιά ούτε πού θα δουλέψουν! γ) Κατασυκοφάντηση των μάχιμων εκπαιδευτικών ως υπαίτιων για τα κενά και "τις πλεονάζουσες ώρες" και την αναστάτωση των σχολείων και των ωρολογίων προγραμμάτων με την επιχείρηση υποχρεωτικών μετακινήσεων εκπαιδευτικών δ) Κατάργηση των Τμημάτων Ένταξης με κατάθεση τροπολογίας σε άσχετο νομοσχέδιο κι ενώ η ΔΟΕ και οι Σύλλογοι Π.Ε, κάλεσαν να αποσυρθεί, σε τέσσερις (4) ημέρες, η τροπολογία, ψηφίστηκε αυτούσια στη Βουλή, δίνοντας ένα απτό δείγμα του πώς αντιλαμβάνεται το "διάλογο" το Υπουργείο.
3. Το Υπουργείο όχι μόνο δεν ικανοποίησε κανένα αίτημα αλλά ούτε καν δεσμεύτηκε έστω σε ένα τμήμα από αυτά τα αιτήματα. Αντίθετα, σε κάθε κινητοποίηση και συνάντηση μας δήλωνε κατηγορηματικά ότι είναι δεσμευμένη με το 3ο μνημόνιο και την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ.
Είναι φανερό λοιπόν ότι το Υπουργείο με την πρόσκληση για συμμετοχή αναζητά νομιμοποίηση από την καρδιά της μάχιμης εκπαίδευσης, για όσα σχεδιάζει να νομοθετήσει μετά τον Απρίλιο. Το Υπουργείο δεν ενδιαφέρεται για το τι θα γράψει όποιος εκπαιδευτικός ή Σύλλογος Διδασκόντων θελήσει καλοπροαίρετα να ανταποκριθεί στο κάλεσμά του, αλλά να αξιοποιήσει τη συμμετοχή αυτή ως μια επίφαση δημοκρατίας και διαλόγου που προηγήθηκε πριν, για να επιβάλλει χωρίς πολλές αντιστάσεις τα μέτρα που ετοιμάζει μετά. Το Υπουργείο "στήνει" το διάλογο για να δηλώσει στο τέλος ότι η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς, οι μαθητές, η "κοινή γνώμη" συναινεί στις προειλημμένες αποφάσεις του.
Με βάση τα παραπάνω, θεωρούμε ότι ο υποτιθέμενος διάλογος δεν είναι απλά προσχηματικός, είναι και επικίνδυνος γιατί: Το Υπουργείο έχει προαποφασίσει και το δηλώνει καθαρά άλλωστε, να μην ικανοποιήσει κανένα αίτημα που συγκρούεται με το 3ο μνημόνιο και την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ, αντίθετα να ικανοποιήσει αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις που ζητούν τα πολιτικά και οικονομικά επιτελεία της ΕΕ και του ΟΟΣΑ με συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο που θα καταθέσει τον Απρίλη 2016 όπως προβλέπει το τρίτο Μνημόνιο. Το πολυνομοσχέδιο αυτό θα προβλέπει την προσαρμογή του δημόσιου σχολείου στην έκθεση του ΟΟΣΑ για την ελληνική Εκπαίδευση (2011). Έκθεση, που προβλέπει ανάμεσα στα άλλα: Εκτεταμένες συμπτύξεις, συγχωνεύσεις, αύξηση του ωραρίου μας, κατάργηση του αντισταθμιστικού έργου του σχολείου, παραπέρα μείωση των δαπανών, είσοδο των ιδιωτών, των χορηγών και της παράλληλης χρηματοδότησης, επαναφορά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολείων.
Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να γυρίσουν την πλάτη τους στην προσχηματική διαδικασία «διαλόγου». Κανένας Σύλλογος Διδασκόντων, κανείς εκπαιδευτικός να μην νομιμοποιήσει με τη συμμετοχή του το μονόλογο Κυβέρνησης – κουαρτέτου. Η πρόσκληση του υπουργείου δεν είναι υποχρεωτική. Οι διευθυντές και οι Σύλλογοι Διδασκόντων δεν υποχρεούνται να ορίσουν συνεδριάσεις για αυτό το ζήτημα ούτε οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να συμμετέχουν σε αυτές τις συνεδριάσεις ακόμα και αν προσκληθούν. Τα αιτήματα και οι προτάσεις μας είναι γνωστά και κατατεθειμένα ΟΛΑ στο υπουργείο! Ας τα ικανοποιήσει λοιπόν, ΑΜΕΣΑ!
Στη φιέστα που διοργανώνουν δε θα βρουν υποστηρικτές. Θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους, να διεκδικούμε και να υπερασπιζόμαστε ένα δημόσιο δωρεάν δημοκρατικό σχολείο που χωρά όλα τα παιδιά και τις ανάγκες τους!
Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει αντίστοιχη απόφαση.
Στο μονόλογο Κυβέρνησης και δανειστών δε θα συμπράξουμε!
Στη διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου δε θα συναινέσουμε!
ΔΗΜΟΣΙΟ-ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!
Για την Υπουργική Απόφαση 29195/ΓΔ4/19-2-2016 (ΦΕΚ 394/Β/19-2-2016) και το Ωρολόγιο Πρόγραμμα.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η πολιτική της ανεργίας και της αδιοριστίας, ειδικά στην δημόσια εκπαίδευση, που εφάρμοσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις αλλά και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ οδηγεί το δημόσιο σχολείο σε αδιέξοδο. Είναι γνωστό ότι την τελευταία πενταετία δεν έχουν γίνει διορισμοί, ενώ από την άλλη μεριά έχουν συνταξιοδοτηθεί περισσότεροι από 12.000 εκπαιδευτικοί. Ο υπουργός Παιδείας για να αντιμετωπίσει επικοινωνιακά την αγανάκτηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και γενικότερα της κοινωνίας «σκαρφίστηκε» μια επιμελώς μεθοδευμένη αριθμητική απάτη !
- Του φταίνε λέει οι 13.500 ώρες γραμματειακής υποστήριξης.
«Ξεχνάει» βέβαια ότι αυτές αντιστοιχούν στο 0,3% των διδακτικών ωρών στην εκπαίδευση και ότι εκτός του ότι είναι απαραίτητες, αποτελούν και ελάχιστο ποσοστό.
- Του φταίνε επίσης ότι υπάρχουν 2.000 ολιγομελή τμήματα στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
«Ξεχνάει» πάλι ότι τα 2000 τμήματα αντιστοιχούν στο 2% των τμημάτων, «ξεχνάει» και την γεωμορφολογία της χώρας μας και «ξεχνάει» ότι υπάρχουν πολύ περισσότερα από 2.000 τμήματα που είναι πολυμελή με περισσότερους μαθητές από όσους προβλέπονται.
Ο Υπ. Παιδείας υποστήριξε επίσης σθεναρά την τροπολογία για τα Τμήματα Ένταξης, ισχυριζόμενος ότι δεν τα διαλύει, κάνοντας δηλαδή το μαύρο άσπρο! Μάλιστα έκανε μάθημα στους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών (!) για τα καλά (της διάλυσης των Τμημάτων Ένταξης και) της διάχυσης της δουλειάς του ειδικού παιδαγωγού από τμήμα σε τμήμα και από σχολείο σε σχολείο! Στην ουσία δήλωσε πιστός υποστηριχτής της στρατηγικής της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο Δημόσιο Σχολείο χωρίς όρους και προϋποθέσεις, που θα διαλύσει ειδικά και γενικά σχολεία, θα οδηγήσει σε περιθωριοποίηση πολλά παιδιά με ειδικές ανάγκες και θα φορτώσει το βάρος σε δασκάλους και γονείς που θα “τρέχουν και δε θα φτάνουν” αβοήθητοι, ενώ τα παιδιά αυτά δε θα εκπαιδευτούν ποτέ! Ταυτόχρονα θα μειωθούν οι διορισμοί στην ΕΑ με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους περιπλανώμενους για 15 χρόνια αδιόριστους συναδέλφους ΕΑ!
Ο υπουργός Παιδείας δεν αρκείται στις επικοινωνιακές «φανφάρες» που βάζουν στο στόχαστρο τον εκπαιδευτικό. Θέλοντας πραγματικά να βγάλει από τη μύγα ξύγκι με εγκύκλιό του στις 15/2 ζητά να πραγματοποιηθούν αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα έτσι ώστε να καλυφθούν οι «πλεονάζουσες» διδακτικές ώρες εκπαιδευτικών.
O Υπουργός που εφαρμόζει την αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική μετατρέπει με τη νέα του εγκύκλιο τα ωρολόγια προγράμματα των σχολείων σε ωρολογιακές βόμβες που θα σκάσουν στα χέρια των μαθητών που θα μοιράζονται δασκάλους και των δασκάλων που θα μοιράζονται μαθητές.
Με κατάργηση ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας ή μέρους του ολοήμερου προγράμματος επιδιώκουν να καλύψουν κενά σε άλλα σχολεία μέσω μετακινήσεων εκπαιδευτικών. Για παράδειγμα αφαιρούν διδακτικές ώρες από έναν δάσκαλο από το τμήμα που διδάσκει, αυτές δίνονται στους εκπαιδευτικούς που τώρα κάνουν λίγες ώρες ενισχυτική διδασκαλία και έτσι ο δάσκαλος αυτός θα εμφανιστεί με πλεόνασμα ωρών στο συγκεκριμένο σχολείο , ώστε να μετακινηθεί για λίγες ώρες σε άλλο σχολείο!
Έτσι το τμήμα που μέχρι τώρα είχε το δάσκαλό του για 22 ώρες, ξαφνικά βρίσκεται να μπαίνουν σε αυτό να διδάξουν ένας δάσκαλος για 16 ώρες, ένας άλλος για 2, ένας τρίτος για άλλες 2, ένας τέταρτος για άλλη 1, και ένας πέμπτος για άλλη 1! Δηλαδή 5 δάσκαλοι στο ίδιο τμήμα για 22 ώρες διδασκαλίας!
Επειδή όμως τώρα «δε ξεχνάει» ότι ο αρμόδιος για την κατάρτιση των ωρολογίων προγραμμάτων είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων έρχεται και με μια υπουργική απόφαση να «ντύσει» με νομιμότητα τις αλχημείες.
Συγκεκριμένα με την απόφασή του 29195/ΓΔ4/19-2-2016 (ΦΕΚ 394/Β/19-2-2016) το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί διπλό χτύπημα:
- Αλλάζει το ρόλο του σχολικού σύμβουλου. Ενώ έως τώρα οι σχολικοί σύμβουλοι είχαν την παιδαγωγική ευθύνη για την κατάρτιση των προγραμμάτων, από εδώ και πέρα η έγκριση του σχολικού συμβούλου θα αφορά όχι μόνο το παιδαγωγικό μέρος, αλλά και την κάλυψη του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Και όχι μόνο αυτό, τους καθιστά υπεύθυνους να προτείνουν εγγράφως προς το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο (ΠΥΣΠΕ) τρόπους αξιοποίησης του πλεονάζοντος διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών ως προς την κάλυψη κενών σε διδακτικό προσωπικό, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις».
- Εμπλέκει επί της ουσίας και το Σύλλογο Διδασκόντων στην «ανάδειξη» των « περισσευούμενων » ωρών των εκπαιδευτικών καθώς σε περίπτωση μη κάλυψης το ΕΩΠ δεν θα εγκριθεί από τον Σχολικό Σύμβουλο.
Η υπουργική απόφαση αναφέρει επίσης ότι το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση συντάσσεται το πρώτο δεκαήμερο του μηνός Σεπτεμβρίου από τον Διευθυντή του σχολείου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων. Γνωρίζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας με τις ελλείψεις των εκπαιδευτικών ειδικά τους πρώτους μήνες, αυτό μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί.
Βέβαια επειδή η απόφαση είναι ήδη δημοσιευμένη σε ΦΕΚ, θα τη βάλουν σε ισχύ από τώρα, σε συνδυασμό και με το γεγονός ότι ζητούν αναμόρφωση των προγραμμάτων μέχρι 26/2 …….
Καλούμε τους συναδέλφους να ενημερώσουν άμεσα το σωματείο μας για οποιαδήποτε κρούση σχετικά με αλλαγές ωρολογίων προγραμμάτων για μετακίνηση εκπαιδευτικού.
Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν να συναινέσουν σε μία τέτοια εξέλιξη!
Το δημόσιο σχολείο έχει ανάγκη από μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών και όχι από αλχημείες που οδηγούν στην αποδόμηση του.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!!
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ. ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ.
Η αποστολή πλοίων του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο σε ρόλο χωροφύλακα, με συμφωνία της Ε.Ε. και της ελληνικής κυβέρνησης, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη εξέλιξη για το λαό μας, για όλους τους λαούς και την ειρήνη στην περιοχή. Μεταφέρεται η ένταση στο Αιγαίο, την ώρα που γενικεύεται η πολεμική σύγκρουση στη Συρία στην οποία επεμβαίνει και η Τουρκία κλιμακώνοντας τον πόλεμο ενάντια στους Κούρδους και στο εσωτερικό της.
Η ανάμιξη του ΝΑΤΟ για τη «φύλαξη» των συνόρων από τους πρόσφυγες είναι εξαιρετικά επικίνδυνη εξέλιξη και για τους ίδιους τους πρόσφυγες. Η εμπλοκή πολεμικών πλοίων σε επαναπροωθήσεις βαρκών θα φέρει περισσότερους πνιγμούς.
Οι χώρες του ΝΑΤΟ, που ευθύνονται για την εμπόλεμη κατάσταση στην περιοχή της Συρίας, του Ιράκ, του Αφγανιστάν κ.α. και τον ξεριζωμό εκατομμυρίων ανθρώπων, φράζουν με κάθε τρόπο τις διεξόδους αυτών των ανθρώπων που θέλουν να γλυτώσουν από το θάνατο και τη φτώχεια. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το προσφυγικό και ο πόλεμος συνδέονται άρρηκτα.
Οι πόλεμοι, οι βομβαρδισμοί, οι επεμβάσεις των ιμπεριαλιστών, οι δολοφονικές επελάσεις του ISIS, οι εκκαθαρίσεις των αντιδραστικών κυβερνήσεων συνεχίζονται με αμείωτη ένταση προκαλώντας εκατοντάδες χιλιάδες θανάτους και τραυματισμούς, καταστροφές υποδομών και εκατομμύρια πρόσφυγες, που προσπαθούν να σωθούν αναζητώντας καταφύγιο στις χώρες της Ευρώπης.
Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρά τις αρχικές δηλώσεις για υποδοχή και εγκατάσταση προσφύγων, απαγορεύουν την ασφαλή και απρόσκοπτη είσοδο των προσφύγων. Οι αποφάσεις τους μπροστά στα αυξανόμενα κύματα προσφύγων γίνονται όλο και πιο σκληρές. Τα εξωτερικά σύνορα ήταν και συνεχίζουν να είναι κλειστά για όλους τους πρόσφυγες, που αναγκάζονται να φτάσουν στην Ευρώπη, περνώντας μέσα από επικίνδυνες θαλάσσιες διαδρομές με απώλειες χιλιάδων ανθρώπινων ζωών. Η είσοδος τους χαρακτηρίζεται παράτυπη, οι μετανάστες παράνομοι και μόνο μετά την είσοδό τους, τους δίνεται το δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση ασύλου.
Στην επιχείρηση συγκράτησης των προσφύγων εκτός των χωρών της κεντρικής Ευρώπης, προστέθηκε το κλείσιμο των εσωτερικών συνόρων της Ε.Ε. και των χωρών του λεγόμενου βαλκανικού διαδρόμου, ακόμα και για τους πρόσφυγες που προέρχονται από τις αναγνωρισμένες από την Ε.Ε. ως εμπόλεμες χώρες. Αποτέλεσμα να εγκλωβίζονται χιλιάδες πρόσφυγες στην Ελλάδα.
Η «φύλαξη» από τους πρόσφυγες των συνόρων της Ελλάδας, που χαρακτηρίζονται εξωτερικά σύνορα της Ε.Ε., ασκείται με κοινές περιπολίες από δυνάμεις της frontex και των δυνάμεων ταχείας επέμβασης της Ε.Ε., με τη συμμετοχή του ΝΑΤΟ και δρομολογείται απόφαση της Ε.Ε. για δημιουργία ευρωπαϊκής συνοριακής-ακτοφυλακής.
Η αντιμετώπιση των προσφύγων καθορίζεται με κριτήρια εκμετάλλευσης και ξενοφοβίας με μέτρα διαλογής σε αποδεκτούς πρόσφυγες-ανεπιθύμητους μετανάστες προς φυλάκιση και απέλαση.
Η ελληνική κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, μπορεί φραστικά να διαχωρίζεται από τις ακραίες ρατσιστικές φωνές κυβερνήσεων της Ε.Ε., όμως στην πράξη εναρμονίζεται πλήρως με τις πολιτικές της Ε.Ε. Υλοποιεί μέτρα εγκλεισμού και ευθύνεται για τις άθλιες συνθήκες υποδοχής, μετακίνησης, διαμονής, περίθαλψης, σίτισης και μέριμνας για τους πρόσφυγες. Αντί για τις δημόσιες κοινωνικές υπηρεσίες, οι τομείς αυτοί, παραδίδονται πλήρως σε ΜΚΟ, διαπιστευμένες εταιρείες, την αστυνομία και το στρατό, παρεμποδίζεται η όποια συμβολή εθελοντικών οργανώσεων, ποινικοποιείται η διάσωση προσφύγων και ασκούνται διώξεις σε εθελοντές για στήριξη προσφύγων. Εμποδίζει τις διαδρομές των προσφύγων προς τα σύνορα.
Εκφράζουμε τη διεθνιστική-ταξική μας αλληλεγγύη στους πρόσφυγες.
Εχθρός μας είναι ο πόλεμος και όχι οι πρόσφυγες. Παλεύουμε ενάντια σε αυτούς που προκαλούν τον ξεριζωμό και υπερασπίζουμε τους πρόσφυγες και τα δικαιώματά τους.
Αγωνιζόμαστε:
· ενάντια στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, τις επεμβάσεις και τους βομβαρδισμούς ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-Ε.Ε. και στη συμμετοχή της χώρας μας με οποιαδήποτε κάλυψη, βάσεις, υποδομές, στρατό.
· ενάντια στις ανάλγητες αντιμεταναστευτικές πολιτικές της Ε.Ε. και της ελληνικής κυβέρνησης.
Απαιτούμε:
- Να σταματήσει η συμμετοχή της χώρας μας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς και τις επεμβάσεις των ΝΑΤΟ, ΗΠΑ, ΕΕ. Αποδέσμευσή της από όλους τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς. Να κλείσει η βάση της Σούδας - ορμητήριο πολέμου. Να σταματήσουν οι κοινές ασκήσεις με ελληνική συμμετοχή. Κανένας Έλληνας στρατιωτικός έξω από τα σύνορα. Να γυρίσουν πίσω τα πλοία. Λεφτά για τα σχολεία και την Παιδεία. Ούτε ένα € για Νατοϊκούς εξοπλισμούς. Άμεση αποχώρηση του ΝΑΤΟ από το Αιγαίο. Όχι στη συμμετοχή του ΝΑΤΟ σε επιχειρήσεις ενάντια στους πρόσφυγες και σε δολοφονικές επαναπροωθήσεις.
- Να ανοίξουν τώρα οι συνοριακές δίοδοι μεταξύ των χωρών της Ευρώπης για τους πρόσφυγες. Όχι στην παρεμπόδιση των διαδρομών τους από την αστυνομία. Ασφαλή, ελεύθερη διέλευση από χερσαία και θαλάσσια σύνορα της Ελλάδας, για τους πρόσφυγες του πολέμου, της καταπίεσης και της φτώχιας. Να πέσει ο φράχτης του Έβρου. Κανένας φράκτης στην Ευρώπη. Όχι στην Ευρώπη-φρούριο.
- Όχι στον εγκλεισμό και την γκετοποίηση των προσφύγων, όχι στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, στα hot spot και τα μέτρα διαλογής. Όχι στη στρατιωτικοποίηση της διαχείρισης του προσφυγικού. Κατάργηση των συνθηκών του Δουβλίνου. Δικαίωμα στο άσυλο.
- Προστασία των προσφύγων – μεταναστών από τα κυκλώματα εκμετάλλευσης. Πρόνοια και φροντίδα για τους ανήλικους. Κατάλληλα δημόσια κτίρια και δομές για την αξιοπρεπή στέγαση, περίθαλψη, σίτιση και δημόσια μέσα για τη μετακίνηση των οικονομικών και πολιτικών προσφύγων. Χρηματοδότηση και προσλήψεις για τις δομές και υπηρεσίες κοινωνικής στήριξης και όχι για κέντρα κράτησης και καταστολή των προσφύγων.
Καλούμε:
όλους τους συναδέλφους να οργανώσουν για άλλη μια φορά πολύμορφες δραστηριότητες ενάντια στον πόλεμο, τη φτώχεια και την προσφυγιά (ανάγνωση κειμένων, ζωγραφική, προβολές ταινιών, κατασκευή πανό-αφισών, εκθέσεις φωτογραφίας κλπ).
Ο λαός μας γνωρίζει καλά τι σημαίνει μετανάστευση και προσφυγιά. Να μην αφήσουμε το δηλητήριο του ρατσισμού, της ξενοφοβίας και της φασιστικής προπαγάνδας να απλωθεί στα σχολεία μας.
Ο Σύλλογός μας συμμετέχει στην:
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ – ΑΝΤΙΪΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 2/3, στις 6.00 μ.μ
ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ - ΓΡΑΦΕΙΑ Ε.Ε. – ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΗΠΑ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη