Αυτό το διάστημα υποτίθεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη ο λεγόμενος «εθνικός διάλογος» για την παιδεία. «Εθνικός διάλογος» για την παιδεία έχει διεξαχθεί μέχρι σήμερα 3-4 φορές από διάφορες κυβερνήσεις μόνο που τα αποτελέσματά τους, όσο και αν υπήρξαν τέτοια, δεν αξιοποιήθηκαν ποτέ και ούτε και τα έλαβε και κανένας υπόψη του.
Άνοιξε και τώρα ένα πλαίσιο διαλόγου με χρονικό ορίζοντα ολοκήρωσης, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, τον Απρίλιο, ώστε, σύμφωνα πάντα με τον κυβερνητικό προγραμματισμό που έχει ανακοινωθεί, να βγουν συμπεράσματα και να νομοθετήσει η κυβέρνηση πριν τη νέα σχολική χρονιά.
Πολλά τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί που υπάρχουν, σχετικά με τις πραγματικές προθέσεις του υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης, με το πλαίσιο αυτό καθαυτό, με τον τρόπο οργάνωσης, τον τρόπο της αποδελτίωσης και της εξαγωγής συμπερασμάτων κ.λ.π.
Με πολύ σκεπτικισμό και με άξονα τη βασική μας θέση: ως εκπαιδευτικοί και ως Κλάδος είναι ευθύνη μας να έχουμε τεκμηριωμένες θέσεις για την εκπαίδευση και την παιδεία που θέλουμε και να την καταθέτουμε αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία που μας δίνεται πήραμε θέση υπέρ της συμμετοχής στον διάλογο, αν και μέχρι τώρα οι προσδοκίες δε φαίνεται να βρίσκουν ανταπόκριση.
Τώρα ο κ. Φίλης, την ίδια στιγμή που νομοθετεί για μια σειρά από σημαντικά θέματα, μας καλεί να συνεδριάσουμε και να καταθέσουμε τις «απόψεις» μας στα πλαίσια του υποτιθέμενου «εθνικού διαλόγου». Να σημειώσουμε ότι τόσο η ΔΟΕ όσο και η ΟΛΜΕ έχουν καταθέσει, για μια ακόμη φορά τις απόψεις του Κλάδου, στη βουλή όταν κλήθηκαν στα πλαίσια της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων.
Θεωρούμε ότι οι θέσεις του Κλάδου, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί και από τις Γ.Σ. και τα συλλογικά μας όργανα έχουν αναπτυχτεί και κατατεθεί επαρκώς. ‘Ετσι ξαφνικά χωρίς κανένα προγραμματισμό με θολό το τοπίο για τον τρόπο με τον οποίο θα συγκεντρωθούν και θα αξιοποιηθούν αυτές οι απόψεις των Συλλόγων Διδασκόντων, δε νοείται σοβαρός διάλογος.
Το υπουργείο και η κυβέρνηση έχουν «πεδίο δόξης λαμπρό», αν θέλουν να εργαστούν και να δώσουν λύσεις στα χρονίζοντα προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση αυτοί θα είναι υπόλογοι στους Συναδέλφους και στην κοινωνία ολόκληρη.
Στα πλαίσια αυτά καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αναποκριθούν στην επιστολή του υπουργού και να μην προχωρήσουν σε συνεδριάσεις για το συγκεκριμένο θέμα.
Ο Υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να μην ψάχνουν άλλοθι για τις δικές τους παραλείψεις και πολύ περισσότερο για δικές τους ειλημμένες αποφάσεις.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΚ-ΚΙΝΗΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
ΕΝΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΝΑΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη