Απάντηση προέδρου της ΕΛΜΕ Ηρακλείου και της Εκπαιδευτικής Προοπτικής -Κοινωνικό δίκτυο για την Εκπαίδευση, στις καταγγελίες της Αγωνιστικής Παρέμβασης.
Συνάδελφοι,
το τελευταίο έντονο και κρίσιμο (κυριολεκτικώς και διόλου μεταφορικώς!) διάστημα, οι καταγγελτικές ανακοινώσεις της Αγωνιστικής Παρέμβασης, σε σχέση με τα δρώμενα και επερχόμενα στον χώρο της Εκπαίδευσης, έχουν μπει σε «άλογη» τροχιά.
Οι ψευδείς καταθέσεις, η παραπληροφόρηση και η εμπάθεια, που διακατέχουν τους αγαστούς συναδέλφους της Αγωνιστικής Παρέμβασης, έχουν ξεπεράσει όριο και λογική.
Σε μία περίοδο, καθώς η αγωνία μας για το άνοιγμα των σχολείων τη νέα σχολική χρονιά και για την τύχη των συναδέλφων μας, αναπληρωτών και ωρομισθίων, φτάνει σε ρηξικέλευθη κορύφωση, η Α.Π. στο πλαίσιο-επίπεδο μικρο-παραταξιακών και μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, ψεύδεται ασυστόλως, παραπληροφορεί και «κανιβαλίζει» με στόχο το κέρδος (;!) ψήφων, οι οποίοι, ίσως, δικαιολογήσουν τη συνέχεια της ύπαρξής της.
Ως Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Νομού Ηρακλείου, δήλωσα ενώπιον των δημοσιογράφων (οι δηλώσεις μου, είναι καταγεγραμμένες), ότι στο σχέδιο νόμου το οποίο κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, φαίνεται να υπάρχουν και κάποια θετικά στοιχεία, που θα πρέπει να θεωρήσουμε, να αναλύσουμε και να τοποθετηθούμε – εκφράζοντας και την άποψη συναδέλφων των ΕΠΑΛ με τους οποίους συνομίλησα και όφειλα να ακούσω.
Ουδέποτε μίλησα για μεταρρυθμίσεις θετικές στο σύνολό τους κι ενώ, όλα βρίσκονταν ακόμη προς συζήτηση και… διαπραγμάτευση.
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης οργάνωσε Συνέδριο, το τριήμερο13-15 Μαΐου με θέμα «Κοινωνία και σχολείο, μια σχέση υπό διαπραγμάτευση». Κατηγορήθηκα ακόμα και για τη συμμετοχή μου στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό συνέδριο, παρόλο που το συγκεκριμένο τριήμερο- κι ενώ το γνώριζαν καθώς τους είχα ενημερώσει- για προσωπικούς λόγους όφειλα να είμαι στην Αθήνα, ως εκ τούτου δεν μπόρεσα να «διακτινιστώ» για να συμμετέχω, πράγμα το οποίο, θα έκανα εάν βρισκόμουν εδώ!
Και αυτό, στο πλαίσιο της απόφασης, που είχε πάρει η πλειονοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, όπως και η ίδια η ΟΛΜΕ, για συμμετοχή στον εθνικό διάλογο.
Ωστόσο, δεν μπορώ να κατανοήσω από πότε η συμμετοχή μου ως εκπαιδευτικού σ’ ένα εκπαιδευτικό συνέδριο αποτελεί αμάρτημα, αντι-συνδικαλιστική συμπεριφορά, και επιδέχεται οποιαδήποτε καταγγελία!
Προφανώς, κάποιοι θεωρούν ότι η απόλυτη άρνηση, ο μηδενισμός, η απουσία ρεαλιστικής πρότασης καθώς και ο ‘τραμπουκισμός’, ως μέσα ακύρωσης διαδικασίας διαλόγου για τα ζητήματα της Παιδείας – αποτελούν την μόνη εφικτή λύση για τα τεράστια προβλήματα που ταλανίζουν την Δημόσια Εκπαίδευση στη χώρα μας.
Προ(σ)καλούμε την Α.Π. και όποιον άλλο, να καταθέσει με τεκμήρια πότε η Εκπαιδευτική Προοπτική-Κοινωνικό Δίκτυο για την Εκπαίδευση έλειψε από την οποιαδήποτε δράση, διαμαρτυρία, διαδήλωση, κινητοποίηση που αφορούσε στα δίκαια αιτήματα της πλειοψηφίας του κλάδου, τηρώντας γραφειοκρατική στάση ή δηλώνοντας απλώς παρακολουθητής (sic)!!!!
Προ(σ)καλούμε την Α.Π. να μας προσκομίσει ένα κείμενο ή μία δήλωση στην οποία η Ε.Π., τάσσεται υπέρ του θεσμού της μαθητείας!
Τη Δευτέρα 9/5 μετά το πέρας του ΔΣ, προσωπικώς, ως πρόεδρος της ΕΛΜΕ, μαζί με τον Γ. Γραμματέα στείλαμε ενημερωτικό δελτίο στα σχολεία, που αφορούσε την κινητοποίηση της Παρασκευής 13/5. Φτάνοντας στα γραφεία της ΕΛΜΕ, την Τετάρτη 11/5 για την προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου, πληροφορήθηκα ότι το συγκεκριμένο ενημερωτικό δεν είχε «φτάσει», για λόγους που δε γνωρίζουμε – και το καταθέτω με πλήρη ειλικρίνεια! – στα σχολεία.
Την ίδια στιγμή, ενημέρωσα τον Γραμματέα, ο οποίος και το έστειλε εκ νέου αμέσως, ζητώντας μάλιστα συγγνώμη από την εκπρόσωπο των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων-Συσπειρώσεων και της Α.Π., για την αστοχία, που προφανώς δεν ήταν εσκεμμένη – στο πλαίσιο πάντοτε της ηθικής, που μας χαρακτηρίζει ως άτομα και ως παράταξη.
Κι ενώ σε φιλικότατο περιβάλλον, φάνηκε να αποδέχτηκαν τη συγγνώμη και χωρίς καμία υπόνοια για ό,τι άλλο, εκ των υστέρων δημοσιοποίησαν καταγγελία κατά τη συνήθη και απαράδεκτη -κάθε φορά- τακτική τους.
Την Πέμπτη 12/5 στις 13:00, έλαβα τηλεφώνημα από την εκπρόσωπο της Α.Π., Αρετή Σπαχή, στο οποίο μου γνωστοποίησε, ότι ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας είχε ορίσει ενημερωτική συνάντηση των επιτηρητών για τις Πανελλήνιες εξετάσεις, την επόμενη μέρα (Παρασκευή 13/5), και την ίδια ώρα της προγραμματισμένης κινητοποίησης, που είχε εξαγγείλει η ΕΛΜΕ.
Μου ζήτησε να παρεμβληθώ, για αλλαγή της ώρας, κάτι που έπραξα και, που ο ΔΔΕ αμέσως αποδέχτηκε.
Κατόπιν τούτου, πάλι με την γνωστή πρακτική τους, εξέδωσαν καταγγελία περί σκοπιμότητας!!!
Η λογική τους (;), η φαντασία τους και η εμπάθεια τους, δεν έχουν όρια – και μάλλον ξεπερνάει και τον κάθε καλοπροαίρετο, αγωνιστικό συνάδελφο!
Εμφανώς, όλη αυτή η ευκολία καταγγελτικών και άνευρων δηλώσεων καταδεικνύει και επιδεικνύει την, δήθεν, μόνη άσπιλη και αμόλυντη Αριστερά, η οποία θέλει να επιστρέψει στα χρόνια προ μνημονίων, τότε που η καταστροφή και η αποδόμηση του δημόσιου σχολειού και της κοινωνίας γενικότερα είχε παρόμοια χαρακτηριστικά με τα σημερινά, όπως υποστήριζαν και τότε.
Τους αφήνουμε λοιπόν μέσα στις αντιφάσεις τους και δεν θα παρακολουθήσουμε τον παραλογισμό τους, ούτε θα απαντήσουμε ξανά
σε καταγγελίες που αγγίζουν τα όρια ενός «αρρωστημένου» κουτσομπολιού.
Ως εκλεγμένος πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου και εκπροσωπώντας τους συναδέλφους μέσα από την παράταξη της Εκπαιδευτικής Προοπτικής-Κοινωνικού Δικτύου για την Εκπαίδευση, μένω εκτός κομματικών ή άλλων εξουσιαστικών γραμμών καταθέτοντας την ακηδεμόνευτη στάση μου στον συνεχή συλλογικό αγώνα για τα δίκαια και δικαιώματα του κλάδου μας.
Ζαχαρίας Ρηγάκης,
Πρόεδρος ΕΛΜΕ Νομού Ηρακλείου
Εκπαιδευτική Προοπτική-Κοινωνικό Δίκτυο για την Εκπαίδευση
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη