Thumbnail
ΕΛΜΕ Πειραιά

Το  Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά θέτει κάθε χρόνο το ζήτημα της διαφάνειας(π.χ. να γίνεται δημόσια πρόσκληση, να δίνονται τα στοιχεία στην ΕΛΜΕ κ.ά.) και της ανανέωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού, που απασχολείται στις πανελλαδικές εξετάσεις, σε ποσοστό  30%-50%. 

 Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ απευθύνθηκε στους Προέδρους των δύο βαθμολογικών κέντρων ζητώντας ενημέρωση για το εκπαιδευτικό προσωπικό που απασχολούνται σ’ αυτά ( παρακάτω επισυνάπτουμε ολόκληρη την  επιστολή).

        Λάβαμε τις εξής απαντήσεις:

  1. Από το  40ο ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ενημερωθήκαμε ότι υποβλήθηκαν 107 αιτήσεις μετά από  δημόσια πρόσκληση και ικανοποιήθηκαν οι 57. Έγινε δε ανανέωση του επικουρικού προσωπικού σε ποσοστό 32%.
  2. Από το  2ο  ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΛ  ενημερωθήκαμε ότι υποβλήθηκαν 91 αιτήσεις μετά από  δημόσια πρόσκληση και ικανοποιήθηκαν οι 45. Έγινε δε ανανέωση του επικουρικού προσωπικού σε ποσοστό 20%.

Ολόκληρη η Επιστολή της ΕΛΜΕ:                         

«ΘΕΜΑ: Στοιχεία για το  επικουρικό προσωπικό του  Βαθμολογικού Κέντρου.  

  Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά έχει επανειλημμένα καταθέσει προτάσεις για τη διασφάλιση της διαφάνειας στην επιλογή και τον ορισμό των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν  στην πραγματοποίηση των Πανελλαδικών εξετάσεων. Βασικά στοιχεία της πρότασης μας είναι η δημόσια πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων και η ανανέωση του εκπαιδευτικού προσωπικού που συμμετέχουν και στελεχώνουν τον μηχανισμό των Εξετάσεων, σε ποσοστό τουλάχιστον 30%-50%.

Ιδιαίτερα το επικουρικό προσωπικό των βαθμολογικών κέντρων μπορεί να ανανεώνεται ετησίως σε ποσοστό 50% και πάνω.

            Με βάση τα παραπάνω το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ζητάει να του χορηγηθούν τα παρακάτω στοιχεία για το βαθμολογικό σας κέντρο:

1)Αν έγινε δημόσια πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο επικουρικό προσωπικό και πόσες αιτήσεις κατατέθηκαν.

2)Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που απασχολείται(συνήθως) στο βαθμολογικό κέντρο ως επικουρικό προσωπικό  και πόσοι  απασχολούνται διαδοχικά πέραν των 2 ετών.

3)Σε τι ποσοστό έγινε πέρσι και  φέτος ανανέωση του επικουρικού προσωπικού και πόσα χρόνια απασχολούνταν στο βαθμολογικό  οι εκπαιδευτικοί που, λόγω ανανέωσης, δεν ανήμουν φέτος στο επικουρικό προσωπικό.»

                                                  ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ

                                           

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

NOSOKOMEIO
Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Tα ανθεκτικά μικρόβια έχουν κατακλύσει τα ελληνικά νοσοκομεία
Τα ελληνικά νοσοκομεία πλέον δεν είναι ασφαλή για τους ασθενείς, εξαιτίας της υψηλής συχνότητας λοιμώξεων από ανθεκτικά μικρόβια,
Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Tα ανθεκτικά μικρόβια έχουν κατακλύσει τα ελληνικά νοσοκομεία
krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία