Thumbnail
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αποδεικνύει για ακόμη μία φορά με τη δράση του, παίρνοντας θέση σε όλα τα ζητήματα που αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με τις καίριες και λογικές προτάσεις-παρεμβάσεις του ότι στέκεται στο πλευρό όλων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Σε συνάντηση που είχαμε χθες με φορείς του Υπουργείου Παιδείας (ημέρα που συζητήθηκε η 
τροπολογία της Ειδικής αγωγής στη Βουλή) είδαμε με ικανοποίηση ότι αφαιρέθηκε η ενισχυτική διδασκαλία που αναφερόταν ως προσόν απόσπασης στην Ειδική αγωγή. Επίσης αναδιατυπώθηκε η παράγραφος (γ) που αφορά τις αποσπάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών σε δομές της Ειδικής αγωγής ώστε να διασφαλιστεί ότι η τελευταία δε θα γίνει πύλη μετακινήσεων. Είχαμε ζητήσει παραθέτοντας λογικά επιχειρήματα σε προηγούμενή μας επικοινωνία με το Υπουργείο Παιδείας να αφαιρεθεί το εδάφιο της ενισχυτικής διδασκαλίας, όπως και έγινε, και να διασφαλιστεί ότι δε θα αποσπαστούν μόνιμοι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί σε δομές της ειδικής αγωγής, καταλαμβάνοντας θέσεις αναπληρωτών με βασικό πτυχίο στη ειδική αγωγή ή επιπρόσθετα προσόντα. Το Υπουργείο Παιδείας αποδέχθηκε το αίτημά μας και μας δήλωσε κατηγορηματικά ότι πρώτα θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών όλων των ειδικοτήτων και στη συνέχεια θα γίνουν αποσπάσεις. Άλλωστε, οι πρώτες προσλήψεις γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας θα γίνουν την ίδια μέρα, όπως μας τόνισε το Υπουργείο Παιδείας. Η ημερομηνία αυτή θα είναι, εκτός απροόπτου, η 6η Σεπτέμβρη.

Από τις 9.000 πιστώσεις που έχουν εξασφαλιστεί για τις δομές της ειδικής αγωγής, η πρώτη φάση θα περιλαμβάνει τις προσλήψεις στα ειδικά σχολεία και τα τμήματα ένταξης.

Για την παράλληλη στήριξη έχουν εξασφαλιστεί 2500 (μαζί με β/θμια) από το ΕΣΠΑ και μπορεί να υπάρξει δυνατότητα για κάποιες ακόμη από το ΠΔΕ, αν παραστεί ανάγκη.

Η πρώτη φάση παράλληλης στήριξης θα γίνει πιθανότατα στις 15/9 και θα περιλαμβάνει το 60% των εναπομείναντων πιστώσεων της ειδικής αγωγής και η δεύτερη τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη και θα περιλαμβάνει το υπόλοιπο 40%.

Οι προσλήψεις του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. πιθανότατα να μη γίνουν στις 6/9 αλλά να καθυστερήσουν λίγες ημέρες.

Για τη γενική αγωγή τονίστηκε ότι ο κύριος όγκος των αναπληρωτών θα προσληφθεί στην πρώτη φάση, που θα γίνει ημερομηνία που αναφέρεται παραπάνω (6/09).

Συζητήσαμε ξανά για το αίτημα που καταθέσαμε πρώτοι ως σύλλογος και αφορά στο άνοιγμα του συστήματος του OPSYD και η απάντηση που πήραμε ήταν ότι αν είναι δίκαιο και λογικό το αίτημα του συλλόγου μας, δεν μπορεί να ανοίξει το σύστημα, διότι είναι υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ και όχι του Υπουργείου.

Ζητήσαμε να μάθουμε τον τρόπο κατανομής των προαναφερθέντων πιστώσεων ανά ειδικότητα, όμως δε μας δόθηκαν συγκεκριμένοι αριθμοί.

Επιπλέον, θέσαμε με θέρμη το θέμα του διπλασιασμού των μορίων των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες από το 2010 και έπειτα και τα μόρια τους εξαφανίστηκαν αναδρομικά εν μία νυκτί. Το Υπουργείο δεν ήταν αρνητικό στην αποκατάσταση της αδικίας αυτής, όπως όμως μας τονίστηκε, αυτό δεν μπορεί να συμβεί φέτος, καθώς οι πίνακες έχουν ήδη συσταθεί με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο. Δεσμευόμαστε ως Π.Σ.Α.Ε.Π. ότι το θέμα που πρώτοι φέραμε επίσημα στην επιφάνεια θα το επαναφέρουμε όταν πρέπει και θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ικανοποιηθεί το αίτημα των συναδέλφων μας της ειδικής αγωγής.

Τέλος, έγινε συζήτηση για τα κριτήρια μόνιμου διορισμού για τα οποία θα επανέλθουμε ως Π.Σ.Α.Ε.Π. το Νοέμβριο στη συζήτηση που θα κάνουμε με το Υπουργείο Παιδείας, όπου και καταθέσουμε επίσημη πρόταση. Βεβαίως προτάσεις αναμένουμε και από τα εγγεγραμμένα μέλη του συλλόγου μας.

Το επόμενο χρονικό διάστημα θα καλέσουμε σε κοινή συνάντηση το ΣΑΤΕΑ και το Σύλλογο αναπληρωτών νηπιαγωγών & δασκάλων με μεταπτυχιακές - διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική ψυχολογία, ώστε να προσπαθήσουμε να βρούμε μία κοινά αποδεκτή και μόνιμη λύση για το θέμα των κριτηρίων των μόνιμων διορισμών, αλλά και τη σύσταση των ενιαίων πινάκων ειδικής αγωγής.

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένει πιστός στο όραμά του για ένωση όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με αρχικό σκοπό την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και το αποδεικνύει καθημερινά με τη δράση του. Πιστεύουμε ότι με τη δημιουργία ενός σοβαρού και δυνατού συλλόγου θα μπορέσουμε όλοι μαζί να βρούμε κοινά πατήματα ώστε να μπορέσουμε να άρουμε τη διάσπαση που υπάρχει στον κλάδο και να διεκδικήσουμε το αυτονόητο: ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.


Συμβάλλετε κι εσείς με την εγγραφή σας στο Σύλλογό μας, με τις προτάσεις σας και με τη δράση σας. Εγγραφείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

Το ΔΣ του Συλλόγου 

Αναγνωστόπουλος Γεώργιος (Πρόεδρος)

Μπαξεβανίδης Θοδωρής (Αντιπρόεδρος)

Πασχάλης Αλέξανδρος (Γενικός Γραμματέας)

Δοξαστάκη Χρυσούλα (Οργανωτική Γραμματέας)

Μήτση Ουρανία (Αναπληρώτρια Γραμματέας)

Σαμαράς Γεώργιος (Ταμίας)

Ντερέκα Γεωργία (Μέλος)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lipos_0.jpg
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
Για όσους επιθυμούν να αδυνατίσουν «με ασφάλεια», αυτές είναι ορισμένες τροφές που μπορεί να βοηθήσουν στην καύση του λίπους της κοιλιάς
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα