Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου

         Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 – 9 – 2016 στις 14:30 προγραμματισμένη παράσταση διαμαρτυρίας – συντάντηση των Δ. Σ. των Συλλόγων Π. Ε. της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας (Αμαρουσίου, «Γ. Σεφέρης» και «Περικλής») με  τις/τους σχολικούς συμβούλους της Β΄Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας.

   Στη συνάντηση συμμετείχαν τα Δ. Σ. των τριών Συλλόγων Εκπ/κών Π. Ε. της Β΄Δ/νσης Π. Ε. και οι σχολικοί σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Γαληνέας Ι., Γούπος Θ., Δακοπούλου Ν., Ζυμπίδης Δ., Καυκά Δ., Κυριάκη Β., Μανιάτη Ελ. Παπαχρήστος  Κ., και η σχολική σύμβουλος της προσχολικής Εκπαίδευσης Σέργη Ιωάννα.

  Από την πλευρά του Δ. Σ. των Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου κατατέθηκαν τα εξής: 

  1. Η καθολική μας αντίθεση στην εφαρμοζόμενη Υπουργική απόφαση για τον νέο τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου που προωθεί το ΥΠ.Π.Ε.Θ.
  2. Η αντίθεσή μας στις πιέσεις που ασκούνται από την πλευρά του ΥΠ.Π.Ε.Θ. σε ότι αφορά την εκπόνηση και κατάθεση ωρολόγιων προγραμμάτων των Δημοτικών Σχολείων, χωρίς να έχουν ακόμα τοποθετηθεί όλοι οι απαραίτητοι εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) που χρειάζονται, προκειμένου να αναπτυχθούν πλήρως τα εβδομαδιαία ωρολόγια προγράμματα των Δημοτικών Σχολείων.
  3. Η στήριξή μας σε όλες τις/τους Νηπιαγωγούς που θα επιλέξουν να εφαρμόσουν, με βάση το σχέδιο πρακτικού της Δ. Ο. Ε., τον παλαιό τύπο Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και την απαίτησή μας να γίνει αυτό αποδεκτό από τη σχολική σύμβουλο της προσχολικής αγωγής.
  4. Την έντονή αντίθεσή μας στην επιχειρούμενη και υποδαυλιζόμενη από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. και την  πολιτική του τακτική του «διαίρει και βασίλευε» μεταξύ των εκπαιδευτικών των Δημοτικών Σχολείων σε ό, τι αφορά το τι και πού διδάσκει ο καθένας (όχι στις αναθέσεις μαθημάτων των ειδικοτήτων στους δασκάλους, αλλά ούτε και στις αναθέσεις μαθημάτων των δασκάλων στις ειδικότητες π.χ. ευέλικτη ζώνη) προκειμένου να «εξοικονομηθούν» προσλήψεις ανέργων συναδέλφων μας αναπληρωτών ή να εξευρεθούν ώρες εκπαιδευτικών (δασκάλων ΠΕ70) για τη λειτουργία του Ολοήμερου.
  5. Τονίσαμε την απόλυτη ανάγκη σε κάθε Δημοτικό Σχολείο να υπάρχει ένας επιπλέον δάσκαλος ως υπεύθυνος για το ολοήμερο.
  6. Απαιτήσαμε από τις/τους σχολικούς συμβούλους να μη συνεργήσουν στην εγκληματική πολιτική του ΥΠ.Π.Ε.Θ. σε ότι αφορά το διαμοιρασμό των ελάχιστων αναπληρωτών παράλληλής στήριξης σε περισσότερο τους ενός παιδιά (από αυτά που έχουν εγκεκριμένες από το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. αιτήσεις παράλληλης στήριξης).
  7. Ζητήσαμε την έγκριση των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας που θα υποβληθούν από τους συλλόγους διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων.
  8. Τονίσαμε τη δυσκολία εκπόνησης εβδομαδιαίων ωρολόγιων προγραμμάτων των Δημοτικών Σχολείων, τόσο εξαιτίας της εφαρμοζόμενης πολτικής του ΥΠ.Π.Ε. Θ. αλλά και εξαιτίας των άνευ προηγουμένου  απανωτών λαθών και ανεπαρκειών της Δ/νσης Π. Ε. Β΄Αθήνας στον τρόπο που πραγματοποιεί τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και αντιμετωπίζει τις ανάγκες των σχολικών μονάδων της περιοχής.
  9. Απαιτήσαμε από τους σχολικούς συμβούλους να συνταχθούν με τους συναδέλφους και να στηρίξουν τις προσπάθειες του κλάδου για την υπεράσπιση και διεύρυνση του Δημόσιου και Δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, αλλά και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.  
  • Από την πλευρά των σχολικών συμβούλων της Δημοτικής Εκπ/σης κατατέθηκαν τα εξής:

Όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι δήλωσαν τη συμφωνία τους επί της αρχής με τις θέσεις των σωματείων και συγκεκριμένα:

  • για το ζήτημα των Ωρoλόγιων Προγραμμάτων που ζητήθηκαν από την Περιφερειακή Δ/νση Π. & Δ. Εκπ/σης Αττικής δήλωσαν ότι είναι κάτι που ζητιέται κάθε χρόνο, άλλωστε αυτοί ζήτησαν την αποτύπωση μιας ημέρας με στόχο να εξασφαλιστεί στα σχολεία το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό που λείπει (δασκάλων και ειδικοτήτων),
  • οι ίδιοι, ως αποδέκτες των παραπόνων εκπαιδευτικών και γονέων, έχουν ήδη καταθέσει εγγράφως τις προτάσεις τους στην Περιφερειακή Δ/νση Π. & Δ. Εκπ/σης Αττικής, τονίζοντας την αναγκαιότητα ύπαρξης δασκάλου υπεύθυνου για το ολοήμερο, καθώς και προτάσεις που αφορούν τις δυσλειτουργίες εφαρμογής του νέου τύπου ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου,
  • για τη σύνταξη των ωρολόγιων προγραμμάτων αναγνωρίζουν τη δυσκολία εκπόνησης αυτών και θα θέσουν ερωτήματα στους συντάκτες των προγραμμάτων σε ότι αφορά την τοποθέτηση διδασκαλίας γλώσσας και μαθηματικών μετά την 3η διδακτική ώρα προτρέποντας τους εκπαιδευτικούς να μην αλληλοεπικαλύπτονται στη διδασκαλία μαθημάτων (δασκάλων – ειδικοτήτων) και φυσικά θα δεχτούν τα ωρολόγια προγράμματα που συνέταξαν και αποδέχτηκαν οι σύλλογοι διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων,
  • για την ενισχυτική διδασκαλία δήλωσαν ότι θα δεχτούν όλες τις προτάσεις των συλλόγων διδασκόντων, όμως τον τελικό λόγο στην έγκριση των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας τον έχει η Περιφερειακή Δ/νση Π. & Δ. Εκπ/σης Αττικής,
  • για τις παράλληλες στηρίξεις και τον τρόπο κατανομής τους δήλωσαν τη διαφωνία τους με τον τρόπο κατανομής τους, «αλλά οι ίδιοι δεν έχουν καμία ανάμιξη στο θέμα ούτε και αρμοδιότητα πλέον και η κατανομή έγινε με βάση εισήγηση και με ευθύνη της προϊσταμένης του Κ. Ε.Δ. Δ. Υ. Β΄ Αθήνας»,
  • για τις δυσλειτουργίες και τα απανωτά λάθη στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών από τη Β΄Δ/νση Π. Ε. Αθήνας δηλώθηκε ότι δεν υπήρξε και δεν υπάρχει καμία θεσμική συνεργασία μεταξύ σχολικών συμβούλων και Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας με αποκλειστική ευθύνη της Δ/νσης,
  • ενώ για τη σίτιση των μαθητών στα ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία (ενιαίου τύπου) δημιουργούνται τεράστια ζητήματα, εξαιτίας του αυξημένου αριθμού μαθητών,
  • για το ζήτημα των τμημάτων ένταξης δήλωσαν ότι στα περισσότερα σχολεία χρειάζονται πλέον περισσότερα του ενός τμήματα ένταξης για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες των μαθητών των σχολείων,
  • επίσης τόνισαν τη δυσκολία πραγματοποίησης παιδαγωγικών συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς των περιφερειών τους λόγω του νέου ωρολόγιου προγράμματος των σχολείων, καθώς και τη συνεχή απαξίωση του θεσμού του σχολικού συμβούλου από την πολιτεία με ευθύνη όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  1. Η σχολική σύμβουλος της Προσχολικής Αγωγής δήλωσε την πρόθεσή της να στηρίξει με κάθε τρόπο το έργο των νηπιαγωγών, ενώ αναφορικά με τα προγράμματα λειτουργίας των νηπιαγωγείων της Β΄Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας δεν έχει δεχτεί ακόμα κανένα πρακτικό λειτουργίας νηπιαγωγείου με τον παλαιό τύπο.
  2. Μάλιστα η σχολική σύμβουλος της προσχολικής αγωγής δήλωσε ότι ποτέ δεν πίεσε κανέναν σύλλογο διδασκόντων Νηπιαγωγείου για υποβολή προγραμμάτων λειτουργίας ή αποστολή στοιχείων από τα Νηπιαγωγεία και η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου σύμφωνα με την οποία προέτρεψε τις Νηπιαγωγούς να περιηγηθούν στο διαδίκτυο για να βρουν πρότυπο προγράμματος λειτουργίας των Νηπιαγωγείων δεν αναταποκρίνεται στην αλήθεια, αλλά αποτελεί παρεξήγηση (γεγονός το οποίο επιβεβαίωσε και το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου).

Οι σχολικοί σύμβουλοι στο σύνολό τους τόνισαν την αναγκαιότητα της ύπαρξης διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των σωματείων των εκπαιδευτικών και των ίδιων και ζήτησαν τέτοιου είδους εποικοδομητικές συναντήσεις να καθιερωθούν και να γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eksetasi.jpg_b2_1.jpg
Πανελλήνιες 2024: Το πρόγραμμα υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας Ελλήνων Εξωτερικού
Πρόγραμμα εξετάσεων για τις Πανελλήνιες 2024, υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας των Ελλήνων του εξωτερικού
Πανελλήνιες 2024: Το πρόγραμμα υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας Ελλήνων Εξωτερικού