Thumbnail
ΕΛΜΕ Κέρκυρας

«Και εδώ απ’ τον τόπο που έζησα την φυγή, ρίχνω αλάτι στην βαθιά τους πληγή, τάζομαι πρόσφυγας και σε καλό να μου βγει…»

Την προηγούμενη χρονιά βιώσαμε ως κοινωνία το δράμα των προσφύγων. Το γεγονός ότι οι εικόνες των προσφύγων δεν αποτελούν πρώτη είδηση ή πρώτη εικόνα στα ΜΜΕ δε σημαίνει πως το δράμα τους έχει τελειώσει. Η επικαιρότητα έφερε στην επιφάνεια το μεγάλο πρόβλημα της σχολικής φοίτησης  των προσφυγόπουλων και τη στάση  συλλόγων γονέων και κηδεμόνων καθώς και αυτοδιοικητικών παραγόντων ανά την Ελλάδα. Πέρα από όσους εκδήλωσαν την αλληλεγγύη τους ως γονείς και εργαζόμενοι, υπήρξαν και εκείνοι που αναγόρευσαν σε επικίνδυνο εχθρό τα  παιδιά που άφησαν την πατρίδα τους εξ αιτίας του πολέμου και των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων. Ο πραγματικός αντίπαλος είναι  οι δυνάμεις  της  οικονομικής ολιγαρχίας και οι κυβερνήσεις που λειτουργούν ως εντολοδόχοι τους και στα πλαίσια των μεταξύ τους ανταγωνισμών δεν διστάζουν ν’ ανάψουν τη φωτιά του πολέμου όπου γης.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, εφαρμόζοντας τις αποφάσεις της ΕΕ, τις οποίες  στήριξε και οι οποίες δημιούργησαν συνθήκες εγκλωβισμού των προσφύγων, φέρει τεράστιες ευθύνες, γιατί παρά τις διακηρύξεις της, εδώ και μήνες, δεν έχει λάβει κανένα ουσιαστικό μέτρο για το ζήτημα της εκπαίδευσης των παιδιών των προσφύγων, γεγονός που ανοίγει το δρόμο σε ξενοφοβικές και ρατσιστικές αντιλήψεις και συμπεριφορές.

Γι’αυτό η ΕΛΜΕ Κέρκυρας:

  • Καλεί όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, εκπαιδευτικούς,  γονείς και  μαθητές να απομονώσουμε τέτοιες φωνές μίσους
  • Να διεκδικήσουμε άμεσα μέτρα που αφορούν και το ζήτημα της Εκπαίδευσης όλων αυτών των παιδιών που βρίσκονται στη χώρα μας.
  •  Ζητάμε με ευθύνη του κράτους  και όχι των διαφόρων «Μη κυβερνητικών» Οργανώσεων :
  1. να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα, ώστε αυτά τα παιδιά να νιώσουν ότι ζουν –όσο αυτό είναι δυνατόν- σε κανονικές  συνθήκες και πλευρά αυτής της ανάγκης είναι η μαθησιακή, παιδαγωγική διαδικασία, με δημιουργική απασχόληση, διδασκαλία της μητρικής γλώσσας, της ελληνικής γλώσσας και μιας ξένης γλώσσας, δημιουργία βιβλιοθηκών, φυσική αγωγή κ.ά., ιατρική περίθαλψη. Απαιτείται επίσης η ψυχολογική στήριξη των παιδιών αυτών από ειδικούς,.
  2. την  ομαλή και πλήρη ένταξη τους στο δημόσιο σχολικό δίκτυο χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια.  Με τις μέχρι τώρα αποφάσεις  της πολιτικής ηγεσίας  του Υπουργείου, περισσότερο «γκετοποιοούνται» παρά  εντάσσονται ομαλά  στο κανονικό σχολείο.
  3. Όπως και στο σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας έτσι και εδώ διεκδικούμε την πρόσληψη του απαραίτητου εκπαιδευτικού,  επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.  Δε θα ανεχθούμε τη συνεχή εξάπλωση της ελαστικοποιημένης εργασίας και των εργασιακών συνθηκών «γαλέρας» με πρόσχημα την «ιδιαιτερότητα των περιστάσεων»

Πέρα από τα παραπάνω πρέπει να

  • ικανοποιηθεί το αίτημα για οργανωμένη και ασφαλή μετακίνηση των προσφύγων στις χώρες τελικού προορισμού τους, με άμεση  αναγνώριση της προσφυγικής ιδιότητας.
  • απεμπλακεί η χώρα από τους  ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς στην περιοχή, πράγμα το οποίο επιτυγχάνεται μόνο με την αποχώρησή της από τις λυκοσυμμαχίες (ΕΕ, ΝΑΤΟ, FRONT EX)

 

Η πρόεδρος                                                                                        Ο γραμματέας

 

Μ. Ράπτη                                                                                            Τ. Σγούρος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα