Thumbnail
ΕΛΜΕ Σερρών

Το Υπουργείο Παιδείας στα πλαίσια των περικοπών και της εξοικονόμησης εκπαιδευτικού προσωπικού επιχειρεί για μια ακόμη φορά να δημιουργήσει τεχνητά πλεονάσματα παρεμβαίνοντας στην ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια.

Με πρόσφατη Υ.Α καταργείται στην ουσία η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο σε περίπτωση σχολικών μονάδων όπου υπάρχει μονός αριθμός τμημάτων. Δηλαδή από τη μία πλευρά η νομοθεσία προβλέπει τη σχετική διαδικασία διαπίστωσης ανομοιογένειας στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών (κατατακτήρια διαγνωστική δοκιμασία), αλλά από την άλλη πλευρά απαγορεύει την κατανομή των μαθητών σε επίπεδα ανάλογα με τον αριθμό τμημάτων της τάξης. Μάλιστα ενώ η εν λόγω Υ.Α αφορούσε μόνον στην Α΄ Τάξη το υπουργείο διεύρυνε το μέτρο και για τις υπόλοιπες τάξεις γυμνασίου μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Οι αποφάσεις του Υπ. Παιδείας για τα επίπεδα της αγγλικής είναι σε πλήρη ανακολουθία με την εφαρμογή του Ενιαίου Προγράμματος Ξένων Γλωσσών και τη σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

Κατά τον ίδιο τρόπο εκδόθηκε Υ.Α η οποία καταργεί τη στήριξη από τους καθηγητές της Πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων ερευνητικών εργασιών στα Γενικά και Εσπερινά Λύκεια. Στο παρελθόν η συμμετοχή των καθηγητών Πληροφορικής κρίθηκε αναγκαία για τη διαδικασία των ερευνητικών εργασιών και συνέβαλε θετικά στο έργο των ομάδων. Θυμίζουμε ότι η βασική χρήση των ΤΠΕ (πιστοποίηση Α΄ Επιπέδου) από τους εκπαιδευτικούς μπορεί να θεωρείται δεδομένη, αλλά το Υπ. Παιδείας δεν έχει μεριμνήσει για την παρακολούθηση προγραμμάτων χρήσης ΤΠΕ Επιπέδου Β΄ από τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Βέβαια να επισημάνουμε ότι η στήριξη των καθηγητών πληροφορικής αφορούσε εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνταν για τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων καθώς και την εξαγωγή αποτελεσμάτων. Η κατάργηση των δίωρων έρχεται να προστεθεί στη μείωση των ωρών πληροφορικής στο Δημοτικό και στην κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης.

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Σερρών εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τα παραπάνω αντιεκπαιδευτικά μέτρα και ζητά την ανάκλησή τους. Η δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού εξαιτίας της πολιτικής αδιοριστίας μόνιμων εκπαιδευτικών μπορεί να «κερδίζει» επιφανειακούς, οικονομικούς και επικοινωνιακούς στόχους αλλά τελικά έχει εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό κόστος.       

ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.

           Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΝΟΥ         ΝΥΜΦΟΔΩΡΑ ΤΣΙΑΟΥΣΗ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»