Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Λήμνου

  Πρόσφατα δημοσιεύτηκε κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 3391/20-10-2016) με την οποία συστήνονται πανελλαδικά 2.223 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Πληροφορικής, Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, Καλλιτεχνικών μαθημάτων και Θεατρικών Σπουδών.

  Πέρα από το ότι οι οργανικές θέσεις που συστήνονται δεν καλύπτουν τις ανάγκες των Δημοτικών Σχολείων της χώρας, αυτό που παρατηρήσαμε είναι ότι στα Δημοτικά Σχολεία της Λήμνου (Β΄Λέσβου), δε συστάθηκε ούτε μία από αυτές τις οργανικές θέσεις ειδικοτήτων.

  Αυτό σημαίνει ότι τα σχολεία του νησιού μας θα καλύπτονται από αυτούς τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων περιστασιακά, είτε με αναπληρωτές, (όποτε αυτοί διορίζονται στα μέσα της σχολικής χρονιάς),  είτε με μετακινήσεις εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπως συμβαίνει και σήμερα σ’ ένα βαθμό, όμως σε καμιά περίπτωση δεν θα υπάρχει μόνιμη κάλυψη αυτών των ειδικοτήτων από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Επιπλέον αξίζει να σημειώσουμε ότι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων Θεατρικών Σπουδών και Καλλιτεχνικών Μαθημάτων έχουν να εμφανιστούν στα Δημοτικά Σχολεία του νησιού μας, εδώ και πολλά χρόνια.

  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι γονείς των παιδιών των λαϊκών οικογενειών της Λήμνου, να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, (όσοι μπορούν ακόμα) για να προσφέρουν μόρφωση στα παιδιά τους μέσα από φροντιστήρια ξένων γλωσσών, ωδεία και ιδιωτικές σχολές θεάτρου, χορού, εικαστικών μαθημάτων και πληροφορικής.

  Άλλο ένα δείγμα ότι η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, παρέλαβε τη σκυτάλη από τις προηγούμενες ηγεσίες και συνεχίζει την υποβάθμιση και διάλυση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας, με αποτέλεσμα την ανεργία και την επικράτηση ελαστικών σχέσεων εργασίας στους εκπαιδευτικούς από τη μια και από την άλλη μετατροπή της εκπαίδευσης σε εμπόρευμα και προνόμιο όσων έχουν τις οικονομικές δυνατότητες.

  Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την κατάσταση αυτή και ζητούμε την κάλυψη των σχολείων της Λήμνου με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων που έχουν ανάγκη τα παιδιά του νησιού μας, μεταξύ των οποίων και των ειδικοτήτων που αναφέρονται στην εν λόγω κοινή Υπουργική Απόφαση.

Δείτε το ΦΕΚ παρακάτω σε μορφή pdf

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής