Thumbnail

ΔΕΛΤΙΟ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ  Νο  18

του  αιρετού  Γιώργου  Χρόνη

εκλεγμένου με  το  ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΚΙΝΗΣΕΙΣ  ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

                                     ΠΕΜΠΤΗ  4-10-2012

 

Διατέθηκαν  από  το  Υπουργείο  Παιδείας  στο  ΠΥΣΠΕ  Γ΄ Αθήνας  άλλοι  39  αναπληρωτές  ΕΣΠΑ  πλήρους  ωραρίου.  Από  αυτούς  οι  21  είναι  γυμναστές,  οι  16  είναι  μουσικοί  και  2  είναι  πληροφορικής. Οι  παραπάνω  αναπληρωτές  έπρεπε  να  αναλάβουν υπηρεσία  μέχρι  την  Πέμπτη  4-10-2012  και  προορίζονται  αποκλειστικά,  όπως  και  οι  προηγούμενοι  αναπληρωτές,  για  σχολεία  ΕΑΕΠ.  Οι  τοποθετήσεις  τους  θα  γίνουν,  όπως  και  των  προηγούμενων  αναπληρωτών,  από  τη  Διευθύντρια  Εκπαίδευσης  και  όχι  από  το  ΠΥΣΠΕ  σύμφωνα  με  εγκύκλιο  του  Υπουργείου  Παιδείας. 

Υπέβαλα  σχετικό  ερώτημα  προς  τη  Διευθύντρια  Εκπαίδευσης  με  ποια  διαδικασία  γίνονται  οι  τοποθετήσεις  των  αναπληρωτών.  Μου  απάντησε  ότι  λαμβάνονται  υπόψη  τα  μόριά  τους  όπως  έχουν  υπολογιστεί  από  το  Υπουργείο  Παιδείας  και  οι  προτιμήσεις  τους ( δηλώνουν  περιοχές ).

Αίσθησή  μου  είναι  ότι  και  μετά  την  τοποθέτηση  των  παραπάνω  αναπληρωτών  θα  εξακολουθήσουν  να  υπάρχουν  κενά  ειδικοτήτων  στα  σχολεία  της  Διεύθυνσής  μας.  Ουδείς  γνωρίζει  πότε  θα  καλυφτούν  όλα  τα  κενά.  Η  εμπειρία  των  προηγούμενων  χρόνων  δείχνει  ότι  θα  φτάσουμε  Χριστούγεννα  και  αν…

Όσον  αφορά  ερωτήματα  συναδέλφων , αν  λόγω  έλλειψης  εκπαιδευτικών  είναι  υποχρεωμένοι  να  εργάζονται  παραπάνω  ώρες  από  ό,τι  προβλέπει  το  διδακτικό  τους  ωράριο  και  αν  αυτό  συμβεί  αν  θα  πληρωθούν  υπερωρίες,  είναι  γνωστή  η  θέση  του  κλάδου.  Όταν  λείπουν  εκπαιδευτικοί  από  το  σχολείο  ο  κάθε  συνάδελφος  συμπληρώνει  το  διδακτικό  του  ωράριο  και  οι  μαθητές  σχολούν  νωρίτερα.  Σε  καμία  περίπτωση  δε  δεχόμαστε  να  δουλέψουμε  παραπάνω  ώρες-  ούτε  να  απασχολήσουμε  μαθητές  στα  κενά  μας-  και  απαιτούμε  γραπτή  εντολή  από  την  υπηρεσία ( από  το  ΠΥΣΠΕ  και  μόνο ).  Οι  Διευθυντές  δεν  έχουν  το  δικαίωμα  να  αποφασίζουν  για  ανάθεση  υπερωριών  στους  συναδέλφους. Υπάρχουν  παράπονα  συναδέλφων  ότι  τους  ασκείται  ψυχολογική  πίεση  να  εργαστούν  παραπάνω  ώρες  από  ό,τι  προβλέπει  το  διδακτικό  τους  ωράριο  για  να  καλύψουν  κενά  εκπαιδευτικών.  Τους  καλώ  να  καταγγείλουν  επώνυμα  τα  παραπάνω  στα  πρωτοβάθμια  συνδικαλιστικά  όργανα,  στη  ΔΟΕ,  στους  αιρετούς  του  κλάδου. Αν  δεν  το  πράξουν  είτε  επειδή  φοβούνται   είτε  επειδή  δε  θέλουν  να  συγκρουστούν  με  τους  διευθυντές  τους  είναι  άξιοι  της  μοίρας  τους. Από  την  άλλη  οφείλουν  τα  πρωτοβάθμια  συνδικαλιστικά  όργανα  να  ενημερώνουν  τους  συναδέλφους  για τα  εργασιακά  τους  δικαιώματα  και  εφόσον  επιβεβαιώνονται  οι  καταγγελίες  των  συναδέλφων,  να  καταγγέλλονται  δημόσια  όσοι  καταστρατηγούν  τα  δικαιώματα  των  συναδέλφων.  Στην  ιστοσελίδα  της  ΔΟΕ  είναι  αναρτημένα  και  μπορεί  να  τα  διαβάσει  οποιοσδήποτε. 

 Το  2006 είχαμε κάνει 6 βδομάδες απεργίας. Το μοναδικό που κερδίσαμε ήταν η νομοθέτηση της  υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής για τα νήπια. Έξι χρόνια μετά διαπιστώνουμε ότι εκατοντάδες προνήπια σε κάθε δήμο δε φοιτούν σε δημόσια νηπιαγωγεία αφού δεν επαρκεί ο αριθμός των νηπιαγωγείων, με αποτέλεσμα   εκατοντάδες γονείς σε κάθε δήμο της Ελλάδας να μην έχουν πού να αφήσουν τα παιδιά τους για να πάνε ήσυχοι στη δουλειά τους. Αρκετοί από αυτούς αναγκάζονται να βάλουν το χέρι στην τσέπη για ιδιωτική φύλαξη.  Αυτό δημιουργεί επιπρόσθετη  επιβάρυνση στα νοικοκυριά, ειδικά σε μια περίοδο όπου η κυβέρνηση και η τρόικα με τα μέτρα που παίρνουν έχουν γονατίσει τους εργαζομένους. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα είναι η έλλειψη σχολικών κτιρίων με αποτέλεσμα σε αρκετά σχολεία να υπάρχουν υπεράριθμα τμήματα μαθητών ( 26, 27, 28 μαθητές ). Το πρόβλημα εντοπίζεται περισσότερο στο δήμο Πετρούπολης.

Πέραν του ότι αυτό είναι παράνομο, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, δυσκολεύει το έργο μαθητών και εκπαιδευτικών και εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλειά τους. Ενώ έχει ανακοινωθεί η ίδρυση του 11ου δημοτικού σχολείου Πετρούπολης και του 18ου νηπιαγωγείου Πετρούπολης η πολιτεία δεν προχωρά στην ανέγερση σχολικών κτιρίων ώστε να ανακουφιστεί ο συγκεκριμένος δήμος. Επίσης δεν πληρώνει η πολιτεία τον εργολάβο που έχει αναλάβει την ανοικοδόμηση των 3ου-6ου δημοτικών σχολείων Πετρούπολης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώνονται οι εργασίες, να υπολειτουργούν τα σχολεία και έτσι αρκετοί μαθητές τους καταφεύγουν σε γειτονικά σχολεία κάνοντας χειρότερο το πρόβλημα.

Ορισμένες σχολικές μονάδες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα φτιάχνοντας λυόμενες αίθουσες στον προαύλιο χώρο των σχολείων. ‘Εχει γίνει στο 1ο δημοτικό σχολείο Πετρούπολης, ετοιμάζεται να γίνει στο 9ο δημοτικό σχολείο Πετρούπολης και στο 8ο νηπιαγωγείο Ιλίου. Άποψή μου είναι ότι αυτές οι λύσεις πέραν του ότι περιορίζουν τις αυλές των σχολείων  δημιουργώντας χτίσματα- τέρατα που δεν ανταποκρίνονται στις παιδαγωγικές ανάγκες των μαθητών, δίνουν το επιχείρημα στην πολιτεία να μη χτίσει σχολεία.

Οφείλει η πολιτεία να χτίσει άμεσα σχολεία καθώς είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος να γυρίσουμε σε βάρδιες πρωί απόγευμα.

Τέλος,  όπως  πληροφορούμαι,  έγιναν  ανακλήσεις  τοποθετήσεων  αναπληρωτών  που  είχαν  τοποθετηθεί  πριν  από  λίγες  μέρες  λόγω  λάθους  υπολογισμού  των  μορίων  τους.  Θα  επανατοποθετηθούν  τις  επόμενες  μέρες  μαζί  με  τους  νέους  αναπληρωτές.

 

ΧΡΟΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

                                                                Αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Γ΄Αθήνας

                                                                εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της

                                                                ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

                                                               (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ)

                                                               Τηλ.  6972363653

                                                               Αναπληρωματικός: Σάμιος Παναγιώτης

                                                               Τηλ.  6973317602

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Χάρβαρντ
Γιατί η ακροδεξιά μισεί τα πανεπιστήμια όταν κάνουν τη δουλειά τους
Aυτά που συμβαίνουν στην Αμερική μπορεί να πατάνε πάνω στις ιδιαιτερότητες και του εκπαιδευτικού και του πολιτικού συστήματος των ΗΠΑ, αλλά δεν είναι...
Γιατί η ακροδεξιά μισεί τα πανεπιστήμια όταν κάνουν τη δουλειά τους
Σχολική αίθουσα
Ποιοτική δημόσια εκπαίδευση με λίγες αλλαγές- Το θέλει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ή όχι;
Τολμήστε να πάρετε αυτά τα μέτρα, εσείς του υπουργείου, της Κυβέρνησης και θα δείτε εντυπωσιακές αλλαγές προς το καλύτερο για την ποιότητα της...
Ποιοτική δημόσια εκπαίδευση με λίγες αλλαγές- Το θέλει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ή όχι;
μπάσκετ
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: Υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα στην Πρωτοβάθμια– Πέντε χρόνια αδράνειας και ασυνέπειας από το ΥΠΑΙΘΑ
Ο στρουθοκαμηλισμός του ΥΠΑΙΘΑ και οι ανεφάρμοστες εξαγγελίες – Η Φυσική Αγωγή σε ρόλο θεατή
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: Υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα στην Πρωτοβάθμια– Πέντε χρόνια αδράνειας και ασυνέπειας από το ΥΠΑΙΘΑ