Απαράδεκτη καταγγελία χωρίς να έχει προηγηθεί καμία πρόσκληση των αιρετών σε συζήτηση
Έκπληκτοι και οι δυο αιρετοί γίναμε δέκτες της καταγγελίας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε.Μεραμβέλλου – Οροπεδίου σχετικά με την πρόταση αναμοριοδότησης σχολικών μονάδων. Ο εν λόγω σύλλογος κατήγγειλε τους αιρετούς, χωρίς καμία προηγούμενη πρόσκληση σε συνέλευση, παρακάμπτοντας το λογικό και αναμενόμενο κάλεσμα σε διάλογο. Ενώ το ΠΥΣΠΕ υπερψήφισε ΟΜΟΦΩΝΑ την πρότασή μας, δεν μπορούμε παρά να συμπεράνουμε τη σκοπιμότητα, τους ιδιοτελείς σκοπούς και τα ξεκάθαρα παραταξιακά συμφέροντα που κρύβονται πίσω από αυτήν την αντιδεοντολογική και άλογη/άνευ ουσίας καταγγελία. Τέθηκε το ζήτημα της στάσης μας στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Αναρωτιόμαστε πώς γίνεται η διοίκηση, ενώ έχει δική της πρόταση, να υπερψηφίζει ως τεκμηριωμένη και αντιπροσωπευτική την πρότασή μας και να δεχόμαστε προπηλακισμούς από την εκπρόσωπο και καταγγελία από το Σύλλογο Μεραμβέλλου – Οροπεδίου. Η στάση της εκπροσώπου δεν τιμά ούτε τους συναδέλφους που εκπροσωπεί ούτε επιδεικνύει το στοιχειώδη σεβασμό σε συλλογικές διαδικασίες. Με το ΠΔ 111 καλούνται εδώ και 3 μήνες, τα συλλογικά όργανα να διαμορφώσουν προτάσεις. Δεν έγινε γενική συνέλευση που να έχει θέσει το θέμα της αναμοριοδότης. Ουδέποτε κλήθηκαν οι αιρετοί σε διάλογο από την εκπρόσωπο του Συλλόγου Ε ΠΕ Μεραμβέλλου - Οροπεδίου.
Ιδιοτελής, , αναξιοκρατική και ανεδαφική η πρόταση της κ Στρατάκη.
Το ζήτημα συζητήθηκε εξ αναβολής από τις 16-12-16,στην οποία παραβρέθηκε έτοιμη να ψηφίσει χωρίς να έχει συγκαλέσει ούτε καν Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου της. Η κ. Στρατάκη δε φρόντισε να πραγματοποιήσει γενική συνέλευση ούτε κατά τον μήνα που μεσολάβησε ούτε μετά την πρόσκληση της διεύθυνσηςπριν το ΠΥΣΠΕ. Ήρθε χωρίς συγκροτημένη πρόταση και απόφαση να στηρίξει μια πρόταση που έδινε 8 μόρια στο Δημοτικό Σχολείο της Ελούντας,στο οποίο υπηρετεί η κ Στρατάκη, την ώρα που η Νεάπολη προτείνονταν να μοριοδοτηθεί με 5 μόρια και άλλα πιο μακρινά σχολεία με 7 μόρια. Με έγγραφο που καμιά τεκμηρίωση δεν είχε ζητούσε να μειωθούν τα προτεινόμενα μόρια για τα Δημοτικά Σχολεία και τα Νηπιαγωγεία των πόλεων της Σητείας και της Ιεράπετρας. Αυτό είναι δίκαιο; Προάγει την ισονομία και την αξιοκρατία ή κάνει χρήση της θέσης για προσωπικό όφελος;Ούτε καν τα συμφέροντα των συναδέλφων που υπηρετούν στα σχολεία της περιοχής του Συλλόγου της δεν προσπάθησε να διαφυλάξει. Άραγε ποιους εκπροσωπεί;
Η στάση των αιρετών
Είναι ξεκάθαρο ότι οι αιρετοί εκπροσωπούν κάθε συνάδελφο και κάθε σχολείο του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου. Με αίσθημα ευθύνης και με γνώμονα τις θεμελιώδεις αρχές της ισονομίας, της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης,καταθέσαμε συγκροτημένη και αιτιολογημένη πρόταση. Η πρόταση αποτελεί κοινό τόπο Συλλόγων και αιρετών γι’ αυτό κι έγινε ομόφωνα δεκτή από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
Πάγιο αίτημα μας τα τελευταία χρόνια ήταν η αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων. Από την κατάργηση των γραφείων το 2010 μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμιά αλλαγή στη μοριοδότηση.Η μοριοδότηση που προτείναμε στηρίζει τις επαρχιακές περιοχές και ειδικά τα ολιγοθέσια σχολεία στα οποία υπηρετούν οι συνάδελφοι που πηγαίνουν στις εσχατιές του τόπου μας για να υπηρετήσουν. Ο νομός Λασιθίου χαρακτηρίζεται από γεωμορφολογικές και άλλες ιδιαιτερότητες, κακό οδικό δίκτυο και προβληματική συγκοινωνία. Το Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με το Π.Δ. 111 του ΥπουργείουΠαιδείας θέτει συγκεκριμένες παραμέτρους για τη διαμόρφωση της μοριοδότησης κάθε σχολείου και νηπιαγωγείου.
Να τεθούν οι άξονες που θα ισχύουν σε όλα τα ΠΥΣΠΕ.
Καταθέσαμε στο 5οσυνέδριο αιρετών, που διοργάνωσε η ΔΟΕ (Αθήνα 23/1/2017), να υπάρξουν κοινοί άξονες σε όλα τα ΠΥΣΠΕ. Καλέσαμε τη ΔΟΕ να θέσει τους άξονες σε συνεργασία με την ΟΛΜΕ. Τα ΠΥΣΠΕ να καταθέσουν τις προτάσεις μοριοδότησης συνεκτιμώντας τις ιδιαιτερότητες των σχολείων του κάθε ΠΥΣΠΕ σε συνεργασία με τα ΠΥΣΔΕ. Ζητούμε η ΔΟΕ να καλέσει άμεσα διαδικασίες γενικών συνελεύσεων και να διαμορφώσει κοινούς άξονες.
Εξίσωση με τη Δευτεροβάθμια
Είναι αίτημα η εξίσωση στη μοριοδότηση της Πρωτοβάθμιας με αυτήν της Δευτεροβάθμιας. Στο νομό Λασιθίου η Δευτεροβάθμια ξεκινάει με 1 μόριο στον Άγιο Νικόλαο, 4 στην Ιεράπετρα και 6 στη Σητεία. Εμείς καταθέσαμε και τεκμηριώσαμε πρόταση που προτείνει το νομό ως νησιωτική περιοχή (προτείνοντας 2 μόρια), που εξαρτάται συγκοινωνιακά από Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, το λιμάνι του Ηρακλείου,(προτείνοντας 1 μόριο)άρα σύνολο 3 μόρια στον Άγιο Νικόλαο. Η οργανικότητα σχολικών μονάδων, η απόσταση από την έδρα του νομού, η συγκοινωνία και οι ιδιαίτερες συνθήκες συγκροτούν μια πρόταση η οποία αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά κάθε σχολικής μονάδας. Καταθέσαμε στο ενημερωτικό με σαφήνεια τους άξονες που θέσαμε και διαμορφώθηκε η μοριοδήτηση σε 3 μόρια για τα σχολεία και τα νηπιαγωγεία στον Άγιο Νικόλαο, 5 μόρια στην Ιεράπετρα και 7 μόρια στη Σητεία.
Εμείς οι αιρετοί εκπροσωπούμε το σύνολο των συναδέλφων και σχολείων του νομού μας και όχι τα σχολεία στα οποία υπηρετούμε ως εκπαιδευτικοί. Οφείλουμε να σεβόμαστε τις διαδικασίες και να αφουγκραζόμαστε τους συναδέλφους. Αυτούς εκπροσωπούμε και σε αυτούς λογοδοτούμε.
Καλούμε το Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ Μεραμβέλλου – Οροπεδίου να ανακαλέσει την απαράδεκτη, ανεδαφική και αντιδεονοτλογική καταγγελία άμεσα.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Αλέξανδρος Αλεξάκης& Γιάννης Πασπαράκης, Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου
Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να λαμβάνουν την ενημέρωση που στέλνουμε στα σχολεία στο προσωπικό τους ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μπορούν να μας το στείλουν σε μήνυμα στα alexandro.alexak@gmail.com&ypasparakis@sch.gr.
Επίσης υπάρχει σελίδα στο Facebook (στο όνομα Αλεξάκης Αλέξανδροςμε ελληνικούς χαρακτήρες), για άμεση καθημερινή ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη