Thumbnail
Σύλλογος Υπαλλήλων ΚΥ υπουργείο Παιδείας

Έχοντας επανειλημμένως τονίσει τη σπουδαιότητα και αναγκαιότητα δημιουργίας ενός λειτουργικού και αποδοτικού Οργανισμού για την Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας, είχαμε πιστέψει ότι η γόνιμη συνεργασία και η ουσιαστική συμμετοχή (όπως συμφώνησε και αποδέχθηκε ο Υπουργός στην τελευταία συνάντηση με το Δ.Σ. του Συλλόγου) θα ήταν τα εργαλεία προκειμένου να συνταχθεί ο καινούριος Οργανισμός.

Παρ’ όλα αυτά, παρά τις επανειλημμένες προτάσεις και συζητήσεις μας με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου, η συμμετοχή μας και η τεκμηριωμένη διατύπωση των απόψεων των υπαλλήλων της Κ.Υ. δεν μας ζητήθηκαν ποτέ, με τις δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας να μένουν στα λόγια, κενές περιεχομένου και πράξεων.

Το χειρότερο όμως και το πιο επικίνδυνο είναι ότι γινόμαστε μάρτυρες της αυθαιρεσίας και προχειρότητας των ενεργειών της, από τις οποίες διαμορφώνεται ένα θολό τοπίο, πρόσφορο για κάθε είδους ερμηνείες του νόμου και ιδανικό για προώθηση ιδιοτελών συμφερόντων διαφόρων ομάδων, που δεν διστάζουν να υποθηκεύσουν το μέλλον των εργαζομένων και της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας στο όνομα των δικών τους επιδιώξεων.

Ένας «φωτογραφικός» οργανισμός, κομμένος και ραμμένος στα μέτρα των ευκαιριακών «πολιτικών φίλων» ενδεχομένως να συνδυαστούν τώρα ή μελλοντικά «τοξικά» με τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο περί κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων, ο οποίος αν και η κυβέρνηση σε όλους τους τόνους διακηρύσσει πως σχεδιάστηκε υπέρ των εργαζομένων, περιέχει φαινομενικά άκακες και ουδέτερες διατάξεις, που όμως στην πράξη μπορούν να χαράξουν το δρόμο για εκδικητικές μετακινήσεις υπαλλήλων που δεν είναι αρεστοί στους εκάστοτε κρατούντες.

Καταγγέλλουμε τις απαράδεκτες ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας που με προχειρότητα και αυθαιρεσία προωθεί την κατάτμηση του χώρου μας και την υφαρπαγή αρμοδιοτήτων για να αποδοθούν βιλαέτια στους «εκλεκτούς». Η «αναδιοργάνωση» των υπηρεσιών της Κ.Υ. δεν στηρίζεται σε κανένα από τα εγχειρίδια διοικητικής επιστήμης που υποτίθεται πως ακολουθούν! Δημιουργούν ανεξάρτητα και αυτοτελή Τμήματα και Διευθύνσεις, ενέργειες που υποκρύπτουν και άλλες σκοπιμότητες. Με πρόσχημα την επιδίωξη μεγαλύτερης παραγωγικότητας, σε αντίθεση με αυτό που είχαν συμφωνήσει και είχαν θέσει ως γενική αρχή (ότι δηλαδή δεν θα δημιουργούνταν  ανεξάρτητα Τμήματα και Διευθύνσεις) προωθούν τώρα τη δημιουργία και στελέχωσή τους όχι αποκλειστικά –όπως θα αναμενόταν- με διοικητικούς υπαλλήλους, αλλά κατά κύριο λόγο με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς και συμβούλους!

Οι ερασιτεχνισμοί τους ξεπερνούν κάθε έννοια λογικής. Διερωτώμεθα σε πόσους και ποιους έχουν υποσχεθεί θέσεις ή άλλες απολαβές. Αυθαίρετα και πέρα από κάθε διοικητική λογική και νομιμότητα, ορίζουν Προϊσταμένους, προσόντα και διαδικασία στελέχωσης! Είναι πλέον σαφές μέσα από επαναλαμβανόμενες πρακτικές πως ενσυνείδητα αποσκοπούν στη δημιουργία τετελεσμένων και στην εμπέδωση της ευνοιοκρατίας.

Η εν μέρει επίλυση χρονιζόντων προβλημάτων με κάποιες από τις εσπευσμένες αυτές αλλαγές (π.χ. Δ/νση Ιδιωτικής Εκπ/σης), δεν απαλλάσσει την Πολιτική Ηγεσία από τις ευθύνες της και ούτε δημιουργεί την αίσθηση ότι όλα γίνονται με γνώμονα μόνο την αποτελεσματικότερη λειτουργία της Διοίκησης. “Οι ιθαγενείς δεν ξεγελιούνται με καθρεφτάκια και χάντρες!

Στηρίζουμε τη δημιουργία ενός Οργανισμού μόνο για την Κ.Υ. του Υπουργείου (όπως επανειλημμένα έχουμε αναφέρει και αιτιολογήσει) μέσα από μια διαλογική συζήτηση και κατάθεση απόψεων από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη: Γενικούς Δ/ντές, Προϊσταμένους, ανώτερα και μη στελέχη του Υπουργείου, Σύλλογο εργαζομένων. Η Πολιτική Ηγεσία να έχει φυσικά τον τελευταίο λόγο, μέσα όμως από διαφανείς διαδικασίες, χωρίς αιφνιδιασμούς και σκοπιμότητες!

Θέλουμε έμπρακτα να συμβάλουμε στη θωράκιση της υπηρεσίας, που είναι το δεύτερο μας σπίτι και να διασφαλίσουμε όχι συντεχνιακά μικροσυμφέροντα μα έναν λειτουργικό, αποτελεσματικό Οργανισμό του Υπουργείου, με τον οποίο η αποστολή και το έργο του θα επιτελείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τους υπαλλήλους και την ιεραρχία.

Γι’ αυτό και επανερχόμαστε και επιμένουμε σε άμεση συνάντηση με τον Υπουργό ως απαραίτητο δείγμα καλής θέλησης, όχι για να μας πει «δυο καλές κουβέντες», αλλά για να διαλεχθεί ουσιαστικά μαζί μας, να λάβει υπόψη του τις παρατηρήσεις μας που πηγάζουν από τη μακρόχρονη εμπειρία μας στον ευαίσθητο αυτό χώρο και να δρομολογηθεί τελικά ένας Οργανισμός για όλους και όχι για λίγους και εκλεκτούς.

Δηλώνουμε ότι θέλουμε να είμαστε στο πλευρό της πολιτικής ηγεσίας και όχι απέναντί της, για το καλό όλων των εργαζομένων. Δεν θα διστάσουμε όμως να συγκρουστούμε μαζί τους στους διαδρόμους του υπουργείου και στις δικαστικές αίθουσες, εάν ερήμην μας ληφθούν τώρα αποφάσεις που θα έχουν για πάντα επιπτώσεις στην υπηρεσιακή μας εξέλιξη και τις ζωές μας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidia-me-diaxytes-anaptyksiakes-diataraxes.jpg
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Τα σημερινά παιδιά έρχονται στο σχολείο συναισθηματικά ανώριμα για μάθηση και υπάρχουν πολλοί παράγοντες στο μοντέρνο τρόπο ζωής μας που συμβάλουν σε...
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Δημήτρης Παπαγεωργίου Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
Ο Δημήτρης Παπαγεωργίου συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τη νησιωτικότητα, τα μη κρατικά ΑΕΙ, την ΕΒΕ και τις κενές θέσεις,...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
mathites-diamartyria-sygxoneuseis
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις
Ξεσηκωμός: ΤΡΙΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ του Δήμου Αιγάλεω, 8.15 μ.μ.- ΠΕΜΠΤΗ 28 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στην παράσταση διαμαρτυρίας στη...
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις