Thumbnail

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

 

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ. ΤΗΣ E.ΛΜΕ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ (ΤΡΙΤΗ 9 ΜΑΗ)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

    ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ.
    ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ.
    ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ» ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ.
    ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ-ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
    ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ-ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ.
    ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ -ΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ-ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ.
    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΥΓΕΙΑ-ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ.
    ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ - ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
    ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.

Συνάδελφοι, οι εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 18ο συνέδριο της ΟΛΜΕ πραγματοποιούνται σε μια περίοδο επίτασης της αντιλαϊκής πολιτικής της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που -όντας στην υπηρεσία της ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών προστατών της (ΕΕ-Δ.Ν.Τ)- μετατρέπει την προεκλογική αντιμνημονιακή ρητορεία της σε συνέχεια και επίταση της μνημονιακής πολιτικής των προκατόχων της (Ν.Δ-ΠΑ.ΣΟ.Κ). Εν όψει μάλιστα της β’ «αξιολόγησης» δρομολογεί τη θέσπιση ενός νέου αντιλαϊκού πακέτου (2,8 δις €) που συνεπάγεται ακόμη μεγαλύτερη ληστρική επέλαση στο λαϊκό εισόδημα και ισοπέδωση των λαϊκών δικαιωμάτων . Γιατί η ανεργία στη χώρα μας έχει την πρωτιά (30% του πληθυσμού και 48% της νεολαίας!),  οι μισθοί και οι συντάξεις συνθλίβονται, το σύστημα Παιδείας- Υγείας-Περίθαλψης ιδιωτικοποιείται πλήρως, η νεολαία ξεριζώνεται, η αγροτιά ξεκληρίζεται, η δημόσια περιουσία (δομές ενέργειας, μεταφοράς κλπ) χαρίζεται στα κοράκια των ντόπιων και ξένων πολυεθνικών .Οι  Σ.Σ.Ε καταργούνται , απελευθερώνονται οι απολύσεις,  μπαίνουν στο γύψο οι συνδικαλιστικές ελευθερίες,  την ώρα που ο φασισμός  απλώνει τις μαύρες φτερούγες του στην Ευρώπη και τη χώρα μας με την εγκληματική δράση της Χ. Αυγής και  οι μετανάστες, τα θύματα των πολεμικών επεμβάσεων στοιβάζονται σε άθλια hotspots Επίσης, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αναθέτει τη φύλαξη των συνόρων στο Ν.Α.ΤΟ και  αναγνωρίζει τις γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο και εμπλέκει τη χώρα στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς, ενώ είναι ορατή η  γενικευμένη σύρραξη στη γειτονιά μας, όπως δείχνουν οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις (Συρία, Ουκρανία, Αφγανιστάν κλπ), με στόχο την αναχάραξη των συνόρων και την αναδιανομή των σφαιρών επιρροής, σε συνθήκες   και όξυνσης του ενδοϊμπεριαλιστικού  ανταγωνισμού.
Στο χώρο της Εκπαίδευση η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ  ακολουθεί τις   υποδείξεις  του Ο.Ο.Σ.Α. και τις του ΣΕΒ,θεσπίζει το «Νέο Λύκειο» της μορφωτικής απόρριψης των φτωχών, των πολλαπλών προγραμμάτων,, της ελαστικής απασχόλησης, της «αυτονομίας», δηλ της ιδιωτικό-οικονομικής λειτουργίας, που θα παρέχει τ Εθνικό Απολυτήριο στους ολίγους και τις απλές πιστοποιήσεις φοίτησης στους πολλούς. Αυτή την επέλαση επιτάσσουν οι αντιλαϊκές συνθήκες της λυκοσυμμαχίας της Ε.Ε. (Μπολόνια, Πράγα, Βερολίνο, Λισσαβόνα κλπ) και το πόρισμα του «Διαλόγου» της απάτης με αρχιτέκτονες τους «Λιάκο-Γαβρόγλου». Αυτήν υπηρετούν και όλες οι πρόσφατες αντιλαϊκές εγκύκλιοι για της «Δημιουργικές Εργασίες» στο Λύκειο, τη «Θεματική Εβδομάδα» στο Γυμνάσιο, «τους παρακολουθούντες» των ΕΠΑΛ, τον προσδιορισμό των ΚΕΝΩΝ στις διακοπές του Πάσχα (!), Σε αυτή τη στόχευση εντάσσεται το βάρβαρο μέτρο της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ, της προσφοράς δηλ. νεανικών χεριών στο επιχειρηματικό κεφάλαιο, που συνεπάγεται την πλήρη ιδιωτικοποίηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και τη διαθεσιμότητα των συναδέλφων.
Η δήθεν «αριστερή» συγκυβέρνηση ΚΑΤΑΡΓΕΙ τους ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ μονίμων, ακυρώνοντας ξανά τις δεσμεύσεις της (20.000 διορισμούς!), κατηγοριοποιεί τους αναπληρωτές (πλήρους και μειωμένου ωραίου), στους οποίους δεν αναγνωρίζει ίσα δικαιώματα (άδειας-λοχείας κλπ), ενώ ισοπεδώνει τα δικαιώματα των συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής, εισάγοντας το προσοντολόγιο. Επίσης,  επιβάλλει το ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ της ΠΕΙΝΑΣ, καταργεί τη σταθερή εργασία και οργανική θέση και παγιώνει την εργασιακή περιπλάνηση (έως 5 σχολεία) Επιπλέον.Θεσπίζει την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ, τη οποία θα επιβάλει ο Υπουργός της Παιδείας και μέλος του Ιδρύματος Λάτση, μετονομάζοντάς την «Αποτίμηση» (!) του εκπαιδευτικού έργου» , έτσι ώστε να  διαβαθμίζονται μισθολογικά και να κατηγοριοποιούνται εργασιακά οι εκπαιδευτικοί,  και να  απολύονται οι κρινόμενοι ως «προβληματικοί» (!).
Η κυβέρνηση  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,  επιβάλλει την αντιλαϊκή πολιτική , με τη στήριξη  όχι μόνο   των κόμματων του κεφαλαίου (Ν.Δ-ΔΗΣΥ-Κεντρώοι-Ποτάμι) , αλλά και του των νυν και πρώην κυβερνητικών παρατάξεων (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ/ΣΥΝΕΚ-Π.Ε.Κ ή πρώην Π.Α.Σ.Κ, Ανεξάρτητη Κίνηση ή Δ.Α.ΚΕ)που ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ τα  όλα τα βάρβαρα μέτρα της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ»-ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ και το «Νέο Σχολείο» της Αγοράς, όπως έδειξαν και τα ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ που 11ου ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ που από ΚΟΙΝΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ,αλλά και  τις ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ  και  ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να προκηρύξουν ΑΠΕΡΓΙΑ, ,  σπέρνοντας την ηττοπάθεια και καλλιεργώντας κλίμα ανοχής στην αντιλαϊκή επέλαση.
Στην κατεύθυνση αυτή, η κυρίαρχη στην Ε.Λ.Μ.Ε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ πήρε τη σκυτάλη του κυβερνητικού συνδικαλισμού στην κρίσιμη διετία, επιλέγοντας την ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΝΕΚΡΑ, απαξιώνοντας τις συλλογικές διαδικασίες και στηρίζοντας την αντιλαϊκή κυβερνητική επίθεση από τη θέση του προεδρείου,  ελέγχοντας το προεδρείο πέρυσι και φέτος  συγκατοικώντας  με τη μεταλλαγμένη σε Π.Ε.Κ πρώην Π.Α.Σ.Κ, στη βάση του «ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ», δηλ της συνδιαχείρισης των αξιωμάτων ,με κριτήριο τα εκλογικά ποσοστά και την πολιτική σύγκλισή τους στο μονόδρομο της Ε.Ε.  και της στήριξης της αντιλαϊκής πολιτικής. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ έχει το συνδικαλιστικό ρόλο του φρουρού της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής, ΕΞΑΓΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ. 1) Το «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ» των ολίγων και εκλεκτών και διαβαθμισμένων εργασιακών σχέσεων, καθώς και το βάρβαρο μέτρο της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ, δηλ της προσφοράς νεανικών εργατικών χεριών στις επιχειρήσεις. 2) Την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-Διαβάθμιση-Απόλυση, που τη βαφτίζει «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ» (!), για να παραπλανήσει, στοχεύοντας στη  συνενοχή των συλλόγων, υποστηρίζοντας την  με πάθος  τόσο στο Δ.Σ του σωματείου, αλλά  και στο πρόσφατο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 3) Το ΔΙΑΛΟΓΟ της ΥΠΟΤΑΓΗΣ, τον οποίο υμνεί, αρνούμενη προκλητικά κάθε διαδικασία καταγγελίας του, όπως επιβεβαίωσε  η προκλητική ΑΠΟΧΗ της  από την παγκρήτια διαμαρτυρία ενάντια στην εκδήλωση με εισηγητή τον πρωτομάστορα του διαλόγου της απάτης Α. Λιάκο, αποχή που έδειξε και την απαξίωσή της  στουςαναπληρωτές. 4) Τις αντιδραστικές ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ για τις πολλαπλές δραστηριότητες, εξυμνώντας τη «θεματική εβδομάδα» και συνυπογράφοντας, μετά από πολλές δικές μας πιέσεις, την αντίθεση στις Δ.Ε 5) Την αντιλαϊκή ΕΓΚΥΚΛΙΟ που ΑΚΥΡΩΝΕΙ την ειδίκευση των συναδέλφων της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, υποκρινόμενη άγνοια (!) για τη διεξαγωγή του σεμιναρίου παροχής πιστοποιήσεων ειδίκευσης.. και αποδεχόμενη εκ των υστέρων την πρότασή μας για συνδ. παρέμβαση και ακύρωση του β’ μέρους του, 6) Την επίσης αντιδραστική εγκύκλιο για τον προσδιορισμό των ΚΕΝΩΝ στις διακοπές του ΠΑΣΧΑ, την οποία πληροφορήθηκε εγκαίρως, αφού συμμετέχει στο ΠΥΣΔΕ,, τηρώντας όμως σιγή ασυρμάτου... 7) Την ΠΕΡΙΚΟΠΗ των ΔΑΠΑΝΩΝ για τους ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, αφού αρνείται να καταγγείλει την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική και συμμερίζεται (!) τη «δυσκολία» της κυβέρνησης, τη στιγμή που κλείνει την πόρτα των διορισμών και χτυπά το λαό. Επίσης  σταθερά  έχει τη θέση του παρακολουθητισμού σε όλα τα συλλαλητήρια των αναπληρωτών . Ακόμη και στην ΗΜΕΡΙΔΑ της ΟΛΜΕ ΑΝΤΙΤΑΧΘΗΚΕ με σθένος στην πρότασή μας για πραγματοποίηση πορείας μέχρι την Περιφερειακή Διεύθυνση, ενώ συμφωνούσαν όλες οι άλλες Ε.Λ.Μ.Ε της Κρήτης. 8) Τις  ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ τμημάτων και σχολείων, όπως έδειξε η συνενοχή της στην απόφαση για το ΚΛΕΙΣΙΜΟ του σχολείου του ΤΕΦΕΛΙΟΥ, απόφαση που γνώριζε και δεν  κοινοποίησε στο Δ.Σ., αδιαφορώντας για την καταγγελία  της  από την παράταξή μας και την τοπική κοινωνία που οδήγησε στην ανάκληση της. 9) Επεδίωξε την ΑΠΟΝΕΚΡΩΣΗ των συλλογικών διαδικασιών, υπονομεύοντας αρχικά τις περυσινές ενημερωτικές συναντήσεις στα σχολεία, ενώ φέτος καταψήφισε αντίστοιχη πρόταση που καταθέσαμε, επιδιώκοντας την ΠΡΟΒΟΛΗ των θέσεων μόνο της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ (ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΠΕ.Κ (ή Π.Α.Σ.Κ)-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ-ΔΑΚΕ) και την ΑΚΥΡΩΣΗ των θέσεων της ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ (των αριστερών παρατάξεων), καταργώντας τη δημοκρατική αρχή της αντιπαράθεσης των ιδεών. 10) Στο ίδιο πνεύμα, αρνείται να καταγγείλει τη μνημονική καταιγίδα της κυβέρνησης, την ιμπεριαλιστική εξάρτηση, την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας, την παράδοση των συνόρων στο ΝΑΤΟ, τη βάρβαρη αντιμεταναστευτική πολιτική. Απαξιώνει τα συλλογικά  μέσα  ενεργοποίησης της  βάσης, κομπάζει για τα υψηλά εκλογικά της ποσοστά και γραφειοκρατικοποιεί το σωματείο.
Στο ίδιο πλαίσιο, η Π.Ε.Κ (ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ )ή πρώην Π.Α.Σ.Κ άλλαξε το όνομα, για να παραπλανήσει, κρατώντας απαράλλαχτο το ρόλο του εργοδοτικού συνδικαλισμού. Γιατί, όπως παλιότερα υπηρέτησε τη μνημονική λαίλαπα των κυβερνήσεων Ν.Δ-Π.Α.Σ.Ο.Κ, έτσι και σήμερα ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ όλα τα αντιλαϊκά μέτρα: α) Την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-διαβάθμιση-απόλυση, πρωτοστατώντας  για την αποδοχή της στο εκπαιδευτικό συνέδριο. Ακόμη, τονίζει ότι «θα εφαρμόζει τους νόμους του κράτους», όταν η κυβέρνηση επιχειρήσει να επιβάλει τη «Αξιολόγηση» με το ίδιο πάθος που παλιότερα έδειξε τη γροθιά της, για να υπερασπιστεί τα αντιδραστικά μέτρα της «Αυτό-αξιολόγησης» της σχολικής μονάδας κόντρα και στις αποφάσεις των συνδ. οργάνων, Αυτή την εργοδοτική αντίληψη υπηρετεί. β) Το αντιδραστικό μέτρο της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ, καταθέτοντας μάλιστα εξειδικευμένες προτάσεις εργασιακής σκλαβιάς των μαθητών των ΕΠΑΛ, γ) όλα τα ΜΕΤΡΑ της ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ των μορφωτικών κατακτήσεων (τις προαναφερόμενες εγκυκλίους), προτείνοντας την εφαρμογή των Δημιουργικών Εργασιών στο Λύκειο στην αρχή του διδακτικού έτους. Για τους λόγους αυτούς ΑΠΕΧΕΙ από τις ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ , τις συλλογικές διαδικασίες και τις διεκδικήσεις των δικαιωμάτων μας, εστιάζοντας στην ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ και στα αξιώματα, απαιτώντας μάλιστα να «μην καταψηφίζεται» (!) στις θέσεις που η ίδια κρίνει ως μη πολιτικές (!), στα πλαίσια της εναρμόνισής της με τη δρομολογούμενη περιστολή των συνδ. ελευθεριών Επιβεβαιώνει έτσι για πολλοστή φορά την αντιδημοκρατική αντίληψή της, όπως εκφράστηκε όλα τα χρόνια της κυριαρχίας της στο σωματείο, είτε με τις επαναλαμβανόμενη απαίτησή της για αλλαγή του Καταστατικού και διενέργεια εκλογών ανά διετία, είτε με την άρνηση εγγραφής των ωρομισθίων στο σωματείο παλιότερα ή με την πλήρη αδιαφορία της για την ποινικοποίηση του σωματείου και την υποστήριξη του μηνυτή του. Η Π.Ε.Κ, όσο κι αν αλλάζει φορεσιές, παραμένει παράταξη-στυλοβάτης της αντιλαϊκής πολιτικής,  μακριά από τις ανάγκες του λαϊκού κινήματος, ιδιαιτέρα την κρίσιμη περίοδο της ανεργίας και λαϊκής εξαθλίωσης που διανύουμε.
Στην ίδια όχθη η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ή πρώην ΔΑΚΕ, ακολουθώντας και αυτή τη γνωστή τεχνική της αλλαγής του ονόματος, επιδιώκει να αποπροσανατολίσει τη βάση, δηλώνοντας τάχα ανεξαρτησία από τη δεξιά πολιτική της ΔΑΚΕ, ενώ κατά την ημερίδα της ΟΛΜΕ στην πόλη μας συγκροτούσε με την ομογάλακτη ΔΑΚΕ ενιαία κλιμάκια ενημέρωσης των σχολείων, στη βάση της κοινής συνδ. δράσης τους… Η εν λόγω παράταξη - καλά δεμένη στο άρμα της δεξιάς πολιτικής του ευρωμονόδρομου, της μνημονιακής καταιγίδας  και κινηματικής απραξίας- υποστηρίζει όλα τα αντιλαϊκά μέτρα που ακυρώνουν τις συλλογικές κατακτήσεις: το «Διάλογο» της Υποταγής, την «Αξιολόγηση»-Απόλυση, τη «Μαθητεία», τη σύνδεση του σχολείου με τους νόμους της αγοράς, όλο το αντιδραστικό θεσμικό οικοδόμημα της ΕΕ, είτε αφορά την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης-υγείας-περίθαλψης, είτε τη φοροληστεία του λαού και την ελάφρυνση του μεγάλου κεφαλαίου, είτε τις απολύσεις και την ελαστική απασχόληση και την περιστολή των συνδικαλιστικών ελευθεριών. Γι’ αυτό ΑΠΕΧΕΙ από τους ΑΓΩΝΕΣ και τις συλλογικές διαδικασίες, καλλιεργεί την ηττοπάθεια και τη συντεχνιακή λογική, απονευρώνοντας το σωματείο.
Στην αντίπερα όχθη η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ, διατρανώνει σε όλους του τόνους την ταξική γραμμή της… και καταγγέλλει ως συμβιβασμένες τις γραφειοκρατικές παρατάξεις, αλλά όταν αποκτά δυο έδρες στο Δ.Σ της ΕΛΜΕ, προτείνει ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ (!), δηλ συγκρότηση του Δ.Σ του σωματείου με βάση τα ποσοτικά κριτήρια των εκλογών και όχι την πολυδιαφημισμένη αντίθεσή της με τον εργοδοτικό συνδικαλισμό. Ετσι και τις δυο συνδ. χρονιές πρότεινε κατανομή των αξιωμάτων με βάση τα εκλογικά ποσοστά, όπως και οι παρατάξεις της υποταγής, όντας έτοιμη να συγκατοικήσει μαζί τους, αρκεί να έχει τη θέση του αντιπροέδρου (!) που δεν επιτάσσει τη συνυπογραφή των αποφάσεων. Την ίδια στιγμή επιμένει στη λογική των χωριστών συγκεντρώσεων του ΠΑΜΕ, ενώ βασική αναγκαιότητα αποτελεί η ενότητα στην πάλη των εργαζομένων ιδιαίτερα στη σημερινή φάση της επίτασης της αντιλαϊκής πολιτικής. Παράλληλα, αποδέχτηκε «τη θεματική Εβδομάδα» στο Γυμνάσιο ως..ευκαιρία ιδεολογικής παρέμβασης (!) στο μηχανισμό του καπιταλιστικού κράτους, ενώ καταψήφισε το ψήφισμα που καταθέσαμε ενάντια στο αντιδραστικό νομοσχέδιο του ΥΠΕΠΘ, επειδή τάχα η θέση μας για την ιμπεριαλιστική εξάρτηση της χώρας…αθωώνει το καπιταλιστικό σύστημα.
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, παράταξη προσκείμενη στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, παρά την επαναστατική ρητορεία της, καλούσε παλιότερα σε συμμετοχή στις συγκεντρώσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την καλή διαπραγμάτευση, ενώ φέτος προχώρησε σε εκλογική σύμπραξη με την πρώην κυβερνητική και επιβεβαρυμένη με τη μνημονιακή λαίλαπα Λ.Α.Ε, δείχνοντας τα όρια της ταξικής σύγκρουσης που βροντερά διακηρύσσει. Η σύγκρουση αυτή φτάνει μέχρι τα σοσιαλδημοκρατικά όρια των «μεταβατικών προγραμμάτων» και των «εθνικοποιήσεων» που αναγκαστικά παραπέμπουν στη συνδιαχείριση της καπιταλιστικής κρίσης. Αυτή τη συνδιαχειριστική λογική εκφράζει και κατά τη συγκρότηση του προεδρείου, αφού την περυσινή χρονιά ήταν έτοιμη να συνδιαχειριστεί το προεδρείο με την κυβερνητική ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, θέτοντας μόνο θέμα αλλαγής προσώπου στην προεδρία, ενώ τη φετινή χρονιά, στην ουσία, αποδέχτηκε το ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ, παίρνοντας τη θέση του οργανωτικού γραμματέα (!), θέση που -σύμφωνα με όλους τους θιασώτες των εκλογικών ποσοστών (κυβερνητικούς και μη)- της αντιστοιχούσε, επιβεβαιώνοντας έτσι τη συνάφεια των θέσεων της με εκείνες που καταγγέλλει ως συμβιβασμένες.
        Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΔΙΕΤΙΑ
Συνάδελφοι, η παράταξή μας , η  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ -αταλάντευτα προσηλωμένη στις αρχές της συλλογικής πάλης- δεν   είχε αυταπάτες για την αντιλαϊκή πολιτική του «αριστερού» ΣΥΡΙΖΑ  που παγίδευσε τις λαϊκές αντιστάσεις με κάλπικες υποσχέσεις,. Διαλέξαμε το δύσκολο δρόμο της ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ στα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» και της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ της πραγματικής πολιτικής ταυτότητας του ΣΥΡΙΖΑ ως κόμματος στην υπηρεσία της ντόπιας πλουτοκρατίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της, καλώντας σε μαζική ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στην πολιτική της πείνας, αδιοριστίας, αμορφωσιάς, κόντρα στις σειρήνες της υποταγής. Στη βάση αυτή: 1) ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ στις καιροσκοπικές προτάσεις για «παναριστερό» προεδρείο και στις γραφειοκρατικές θέσεις για «ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ» που καταργούν τις αρχές της ταξικής πάλης και εδραιώνονται στη βάση της ταξικής συνεργασίας, καταθέτοντας ένα αγωνιστικό πλαίσιο συνδ. αρχών ανάπτυξης της συλλογικής πάλης, αναγνωρίζοντας τους αντιλαϊκούς εκλογικούς συσχετισμούς. 2) ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΜΕ το «ΔΙΑΛΟΓΟ» της Απάτης, τονίζοντας εξ αρχής την αξιοποίησή του για… καθαγιασμό της ισοπέδωσης των μορφωτικών και εργασιακών κατακτήσεων 3) ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ δυναμικά και μαζικά στην Παγκρήτια ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ενάντια στην εκδήλωση ΠΡΟΒΟΛΗΣ των «ΠΟΡΙΣΜΑΤΩΝ» ΛΙΑΚΟΥ, εκδήλωση που στήριξαν με την παρουσία και τη στάση τους στελέχη της ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, κόντρα στη συλλογική αντίσταση των εκπαιδευτικών σωματείων, εξαιρουμένου του δικού μας. 4) ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ στο βάρβαρο μέτρο των συγχωνεύσεων και στο ΚΛΕΙΣΙΜΟ του σχολείου στο ΤΕΦΕΛΙ, διεκδικώντας την επαναλειτουργία του. 5) ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ με όλα τα συλλογικά μέσα (ενημερώσεις, προκηρύξεις, συλλαλητήρια) τις ΑΠΕΡΓΙΕΣ και καταθέσαμε προτάσεις ενεργοποίησης της βάσης και αναζωογόνησης του σωματείου. 6) Στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ δώσαμε τη μάχη των επιχειρημάτων, καταθέτοντας εισήγηση ενάντια στο «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ» των ταξικών φραγμών, την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-απόλυση και «ΜΑΘΗΤΕΙΑ», που εν χορώ υποστήριξαν ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ/ΣΥΝΕΚ-Π.Ε.Κ (ή ΠΑΣΚ)-ΔΑΚΕ. 7) ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ τις αντιδραστικές ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ για τις «Δημιουργικές Εργασίες, Θεματικές Εβδομάδες και φοίτηση στα ΕΠΑΛ», πιέζοντας για τη λήψη αποφάσεων στο Δ.Σ του σωματείου, δίδοντας βαρύτητα στην ενημέρωση των συλλόγων και τη μαζική άρνησή τους. 8) ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΜΕ τη βαρβαρότητα της «ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ», την ιδιωτικοποίηση της ΤΕΕ και τη συνακόλουθη διαθεσιμότητα 9) ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΑΜΕ την πολιτική της ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ, καταθέτοντας προτάσεις για ανάδειξη και καταγγελία της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ των διορισμών και όλων των δικαιωμάτων των αναπληρωτών, απαιτώντας, με συνεντεύξεις, ενημερώσεις και συλλαλητήρια, τη ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ τους και διεκδικώντας μαζικούς διορισμούς μονίμων 10) ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΜΕ το αντιδραστικό μέτρο της κατάργησης των δικαιωμάτων των συναδέλφων της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, καταθέτοντας προτάσεις για οργάνωση συλλαλητηρίου 11) ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΜΕ την εγκύκλιο για τον προσδιορισμό των ΚΕΝΩΝ στις διακοπές του Πάσχα ως αντιδραστική μεθόδευση, με στόχο τη συρρίκνωση των κενών, την αδιοριστία και περικοπή των δαπανών, καλώντας συγχρόνως τους αιρετούς να μη την νομιμοποιήσουν και το Δ.Σ να αντισταθεί 12) ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ την πολιτική της ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ του σωματείου και των μαθητικών κινητοποιήσεων, υποστηρίζοντας και συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις του μαθητικού και γονικού κινήματος 13) Πήραμε πρωτοβουλίες ανάδειξης και καταγγελίας του χρονίζοντος κτιριακού προβλήματος στο ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΕΙΟ 14) ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΜΕ την εγκληματική δράση της φασιστικής συμμορίας της Χ. Αυγής 15) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΜΕ τα δικαιώματα των ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ και μεταναστών, καταδικάζοντας τη βάρβαρη αντιμεταναστευτική πολιτική της ΕΕ-Κυβέρνησης 16) ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ με όλα τα συλλογικά μέσα στην πολιτική της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης, στην παρουσία του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, την επίσκεψη του Ομπάμα στη χώρα, τη μετατροπή της χώρας σε πολεμικό ορμητήριο. 17) Καλούμε σε ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στον ΤΑΞΙΚΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟ της ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ 18) ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ στα παλιά και νέα ΜΝΗΜΟΝΙΑ της συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΛΕΛ που συνθλίβουν μισθούς, συντάξεις, μορφωτικά, εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα και θέτουν στο γύψο τις συνδικαλιστικές και λαϊκές ελευθερίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diokseis_ekpaideutikon
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Οι εκπαιδευτικοί της Κέρκυρας αντιδρούν στις πειθαρχικές κλήσεις λόγω συμμετοχής στην απεργία-αποχή
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Monimoi dikastiria
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
Τα αποτελέσματα αφορούν τον γραπτό και προφορικό διαγωνισμό που πραγματοποίησε η ΕΣΔΙ για την εισαγωγή 350 δικαστικών υπάλληλων που θα λάβουν θέσεις...
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
ερασ
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»
Μέσω του προγράμματος, το σχολείο έχει την ευκαιρία να αναπτύξει καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και να ενισχύσει την ευρωπαϊκή διάσταση στην...
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»