ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
                Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.

ΟΛΟΙ ΣΤΟ 2Ο  ΛΥΚΕΙΟ ( στις  8μμ) την ΠΑΡΑΚΟΥΗ(28/4), ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ   ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

    ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ 3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ(8-11 πμ), ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ «ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
    Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ  ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ  «ΤΗΝ  ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  
    ΜΕ «ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ» ΔΗΘΕΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ  Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  …ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ(!)ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
    ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ» ΠΟΥ  ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ  ΤΑ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ…ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
    ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΜΗ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ» ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ  ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ.

Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση της «αριστεράς», καλά μυημένη στο ρόλο του φρουρού των συμφερόντων της ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της (Ε-Ε-Δ.Ν.Τ-Ν.Α.Τ.Ο), κατεδαφίζει και τα τελευταία υπολείμματα των εργασιακών, μορφωτικών, κοινωνικο-ασφαλιστικών και συνδικαλιστικών κατακτήσεων. Επιδιώκει    την ακόμη πιο δραματική ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ, η οποία αποτυπώνει τη λογική των «αντιμέτρων» που θεσπίζονται ενάντια σε κάθε εργασιακό και λαϊκό δικαίωμα, με στόχο  το κλείσιμο της β’ αξιολόγησης του αντιλαϊκού κυβερνητικού έργου από τους ιμπεριαλιστές επικυρίαρχους και την παροχή της δόσης(2,8 δις) που θα καρπωθεί ξανά το τραπεζικό και συνολικά επιχειρηματικό κεφάλαιο .Στη βάση αυτή,  η κυβέρνηση θεσπίζει  ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ, μεταξύ των οποίων κεντρική θέση κατέχει όλο το αντιλαϊκό θεσμικό οικοδόμημα στην εκπαίδευση, με το οποίο ισοπεδώνονται τα -κατακτημένα με ιστορικούς και αιματηρούς αγώνες- μορφωτικά, εργασιακά  μισθολογικά  και  συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Στο πλαίσιο αυτό, η  ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -που αφορά την πιο αδικημένη κατηγορία των παιδιών- ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ  από την κυβέρνηση της «για δεύτερη φορά αριστεράς!»και μετατρέπεται  από πρώτης προτεραιότητας εκπαιδευτικό και κοινωνικό ζήτημα σε δεύτερης κατηγορίας εκπαιδευτική δραστηριότητα, με την οποία μπορούν  τάχα να ασχολούνται όλες οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών(!), αρκεί να παρακολουθήσουν ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ(!) που θα ..βεβαιώνουν  δήθεν την ικανότητά τους να ανταποκρίνονται σε ένα σύνθετο και δύσκολο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο..
Αυτήν την απαράδεκτη, αντιδημοκρατική, αντιεκπαιδευτική πολιτική τηρεί η κυβέρνηση , «ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» λίγων ημερών που παρέχουν βεβαιώσεις κατάρτισης, με στόχο να αρθεί το νομικό κώλυμα για την ανάληψη εκπαιδευτικού έργου στην ειδική αγωγή και να χτυπηθεί ακόμη περισσότερο ένας τομέας  που χρήζει ιδιαίτερης φροντίδας.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που –κατά τα άλλα θέλει να ομνύει στο όνομα της «αριστεράς»(!)- αξιοποιεί τις απαράδεκτες τακτικές των προκατόχων της(Ν.Δ-Π.Α.ΣΟΚ), προκειμένου να ΠΕΡΙΚΟΨΕΙ ΚΟΝΔΥΛΙΑ, να ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΙ τα ΚΕΝΑ της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μέσω της  καθιέρωσης του απαράδεκτου μέτρου της συμπλήρωσης…ωραρίου με ώρες μαθημάτων της ειδικής αγωγής. Δίδει  έτσι και το τελειωτικό χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων που έχουν πανεπιστημιακές σπουδές για τα ζητήματα της κοινωνικής ένταξης και  της μόρφωσης των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Το βάρβαρο αυτό μέτρο γίνεται ακόμη πιο αποκρουστικό, με δεδομένο ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ(!).
Συνάδελφοι, η επίθεση αυτή στα δικαιώματα των συναδέλφων της ειδικής αγωγής συμπορεύεται με την ισοπέδωση των δικαιωμάτων ΟΛΩΝ των ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, αφού με πρόσφατη τροπολογία η κυβέρνηση προθέσπισε την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ  μέχρι το 2019(!), ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ των ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΗΝΩΝ για τη λίστα πρόσληψης την επόμενη σχολική χρονιά,  όπως  τα θεμελιώδη εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα(άδειες ασθένειας, λοχείας κλπ) τη στιγμή που τους επιβάλλει μεσαιωνικού χαρακτήρα συμβάσεις εργασίας. Παράλληλα,  και με την αντιδραστική μεταρρύθμιση του «Νέου Λυκείου» δημιουργεί μια νέα ..στρατιά απασχολίσιμων και από τους μόνιμους που δε θα έχουν θέση πια στο σχολείο «των ολίγων και εκλεχτών».
ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ   ΣΤΙΣ  ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ «ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ»
•    ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.
•    ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ  ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ  ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
•    ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΑΜΟΙΒΗ-ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ.
•    ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ Η ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ
•    ΜΟΝΟ  Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΛΑΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»