Thumbnail

Δυο λόγια για την ανακοίνωση των «νηπιαγωγών της ΠΑΣΚ»

Συναδέλφισσες «νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ»

Όλες οι γενικές συνελεύσεις είναι σημαντικές , στο βαθμό που διαμορφώνουν δεδομένα για συζήτηση και λύση ζητημάτων που αφορούν την ίδια μας τη ζωή. Δεν υπάρχει διαβάθμιση σοβαρότητας με βάση τι αφορά μια ομάδα εργαζομένων του κλάδου.

Ιδιαίτερα  οι τρεις γενικές συνελεύσεις μετά τα μνημόνια θα μπορούσαν να γίνουν “φάροι αγωνιστικών παρεμβάσεων” αλλά ο Πρόεδρος της ΔΟΕ και άλλοι εκπρόσωποι της ΠΑΣΚ  μας θύμισαν πως χωρίς μνημόνια δεν θα μπορούσαμε  να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις. Τότε μάλλον το μνημόνιο ήταν αναγκαίο για την ΠΑΣΚ. Τον Αύγουστο του 2011 διαφοροποιήθηκαν . Όχι από το ΠΑΣΟΚ αλλά από την πολιτική που το κόμμα αυτό ασκεί. Ωραία πράγματα!!!

 Έτσι καταργούνται συναδέλφισσες νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ οι κομματικές γραμμές;

Αλήθεια στα σοβαρά πιστεύουν οι «νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ» πως η σημασία που πρέπει να δίνουμε σαν κλάδος στην Προσχολική Αγωγή φαίνεται από το αν η συνδικαλιστική γραφειοκρατία της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ βάλουν θέμα συζήτησης στην ημερήσια διάταξη της Γ.Σ; Γνωρίζετε  πόσα ζητήματα έχουν συζητηθεί στις Γ.Σ μεταξύ των οποίων και το θέμα της Προσχολικής Αγωγής και πόσες αποφάσεις έχουν παρθεί γι’ αυτά; Το θέμα είναι πως αυτές οι αποφάσεις έμειναν κλεισμένες στα συρτάρια. Οι  ηγεσίες του κλάδου (και έχουν ονοματεπώνυμο οι ηγεσίες αυτές) δεν μπόρεσαν να τις υλοποιήσουν. Τι σας κάνει να πιστεύετε πως μια παραπάνω απόφαση θα άλλαζε δραματικά τα δεδομένα;

Τόσα χρόνια που κάποιοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί παλεύουν στους τοπικούς συλλόγους  να αναδείξουν τη σημασία της προσχολικής αγωγής προβάλλοντας την καθημερινή της υποβάθμιση δείχνοντας στην κοινωνία τις τρώγλες που λέγονται νηπιαγωγεία πού ήταν «οι νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ» που γράφουν την ανακοίνωση;;

Ποιες είναι οι αγκυλώσεις για τις οποίες μιλούν οι «νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ»; Μήπως  οι μεθοδεύσεις της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ που προσπαθούν να προφυλάξουν κάθε φορά τους τοπικούς άρχοντες των παρατάξεών τους από τις πιέσεις των τοπικών κοινωνιών για τη δημιουργία νηπιαγωγείων λειτουργώντας έτσι  σε βάρος της ποιότητας του παρεχόμενου έργου της προσχολικής αγωγής;

Διερωτώμαι αν αυτές οι «νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ» ήταν στη γενική συνέλευση. Γιατί αν ήταν, θα πρέπει  να μας πουν ποιος οργάνωσε  έτσι τη διαδικασία ώστε , όπως σχεδόν κάθε φορά, δεν συζητήθηκε και δεν αποφασίστηκε  τίποτα πλην των συνδικαλιστικών προνομίων; Ποιος στρίμωξε τα θέματα συζήτησης  στο τέλος της τελευταίας μέρας , ώστε να διαμορφώσουν συνθήκες μη συζήτησης των θεμάτων της Η.Δ;

Ποια από τις προτάσεις που καταθέσαμε στο μοναδικό θέμα που συζητήθηκε (τα συνδικαλιστικά προνόμια) έγινε αποδεκτή από την ΠΑΣΚ και τη ΔΑΚΕ; Την ώρα που η αναξιοπιστία των συνδικαλιστικών ηγεσιών είναι στο ζενίθ, την ώρα που η βάση μιλάει για συνδικαλιστές-επαγγελματίες, ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ είπαν ΝΑΙ σε όλα και κράτησαν επιδόματα και προνόμια από την τσέπη του κλάδου τη στιγμή που ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός θα ταΐζεται με «καραβάνα». Για ποια συνεργασία μιλάτε συναδέλφισσες «νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ»; Πώς εννοείτε τη συνεργασία; Υποταγή στις προθέσεις της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ;

Από πότε η εφαρμογή του καταστατικού αποτελεί εμπόδιο στη συζήτηση των θεμάτων; Μέχρι πότε η μειοψηφία θα είναι θύμα των εκβιασμών μιας συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας που το μόνο που κάνει είναι να διαλύει κάθε συνεκτικό ιστό του κλάδου;

Πώς για το θέμα των συνδικαλιστικών τους προνομίων βρήκαν χρόνο και να τα συζητήσουν και να τα διαφυλάξουν και για τα υπόλοιπα θέματα «δεν έφτανε» ο χρόνος;

Άλλωστε οι 400 αντιπρόσωποι της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ και το προεδρείο της συνέλευσης, που έλεγχαν απόλυτα, είχε τη δύναμη να αποφασίσει να συζητηθεί όποιο θέμα ήθελε. Γιατί άραγε δεν το έκανε; Γιατί δεν υλοποίησε την ημερήσια διάταξη που το ίδιο πρότεινε και οι ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ συναποφάσισαν;  Μήπως επειδή τελικά δεν ήθελε να συζητηθεί τίποτα άλλο πλην των συνδικαλιστικών προνομίων των ηγεσιών;

Τέλος ποιος φρόντισε να φύγουν οι αντιπρόσωποι της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ και να αφήσουν τους 200 αντιπροσώπους των Παρεμβάσεων, του ΠΑΜΕ, της Ριζοσπαστικής Παρέμβασης και κάποιων ανένταχτων να μην μπορούν να συζητήσουν γιατί δεν υπήρχε απαρτία;

Πώς νομιμοποιούνται οι αντιπρόσωποι της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ, που έφυγαν, να πάρουν την ημερήσια αποζημίωση της τελευταίας μέρας  (τα δικά μας δηλαδή χρήματα για τη διανυκτέρευσή τους ) και να φύγουν για τον τόπο κατοικίας τους όταν δεν είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες της γενικής συνέλευσης;

Αν θέλουν οι «νηπιαγωγοί της ΠΑΣΚ» να βρουν ποιος απαξιώνει τις διαδικασίες, ποιος θέλει να κρατά κλειστά θέματα βάζοντας σε ομηρία σε πάρα πολλές περιπτώσεις τον κλάδο ας κοιτάξουν   στη μεριά της  παράταξής τους. Ας κοιτάξουν στον καθρέφτη τους.

Ο τόπος μας είναι μικρός και γνωριζόμαστε όλοι. Δεν μπορείτε να κοροϊδεύετε τον κόσμο  με αφορισμούς και λασπολογία. Θυμηθήκατε , τώρα , λίγο πριν τις εκλογές των αιρετών, να καταγγείλετε τις αριστερές παρατάξεις στη ΔΟΕ για να συσπειρώσετε τις νηπιαγωγούς. Αλλά ο κλάδος έχει και μνήμη και γνώση. Σας ξέρει. Είστε εσείς που σαν ηγεσία του κλάδου δεχτήκατε τη συνδικαλιστική υποταγή στο κόμμα σας και φτάσατε τον κλάδο στα όρια της εξαθλίωσης .

Αν θέλετε να δείξετε κάτι διαφορετικό ζητήστε συγγνώμη. Συγγνώμη για τις πρακτικές σας. Και πάτε σπίτι σας . Είστε μια αποτυχημένη ηγεσία που συνεχίζει να κρατάει τις καρέκλες χωρίς να μπορεί να προσφέρει τίποτα πια.

Νίκος Κούτσουρος  , δάσκαλος , αντιπρόσωπος του Συλλόγου Έδεσσας στην 80η  και 81η Γ.Σ του κλάδου, εκλεγμένος με το ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

Ένας από αυτούς που ζήτησε την εφαρμογή του καταστατικού για να  μάθει επιτέλους η βάση ποιοι στηρίζουν τα συνδικαλιστικά προνόμια και ποιοι υλοποιούν τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων των Συλλόγων του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_molyvia.jpg
Εκπαιδευτικοί – ΕΕΠ-ΕΒΠ με 67% αναπηρία: Να υπολογίζεται ως  χρόνος απόσπασης ο χρόνος υπηρέτησης της οργανικής
Κείμενο από τον αιρετό Δυτικής Ελλάδας Σεραφείμ ( Μάκη ) Λάππα για να επεκταθεί το δικαίωμα να υπολογίζεται ως  χρόνος απόσπασης υπηρέτησης της...
Εκπαιδευτικοί – ΕΕΠ-ΕΒΠ με 67% αναπηρία: Να υπολογίζεται ως  χρόνος απόσπασης ο χρόνος υπηρέτησης της οργανικής
Επίθεση στο Τελ Αβίβ
Χτύπημα στο Τελ Αβίβ: Οι Χούθι της Υεμένης πίσω από την επίθεση – Θα αποκαλύψουν λεπτομέρειες
Χτύπημα στο Τελ Αβίβ: Οι Χούθι της Υεμένης ανέλαβαν την ευθύνη και ανακοίνωσαν ότι θα αποκαλύψουν λεπτομέρειες
Χτύπημα στο Τελ Αβίβ: Οι Χούθι της Υεμένης πίσω από την επίθεση – Θα αποκαλύψουν λεπτομέρειες