Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Κ. Σωτηρίου

ο ΔΣ του συλλόγου καλεί τους συναδέλφους να μην μπουν στη διαδικασία αυτή και να συμμετέχουν καθολικά στην απεργία αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ –Κήρυξη απεργίας – αποχής Όχι στην εφαρμογή της αξιολόγησης μέσα από δήθεν συλλογικές διαδικασίες. Δεν μετατρέπουμε τον σύλλογο διδασκόντων σε όργανο αξιολόγησης – χειραγώγησης

Ιδιαίτερα επισημαίνουμε:

Το Υπ. Παιδείας αξιοποιώντας την ειλικρινή διάθεση συναδέλφων να αναδείξουν μια θετική συμβολή ενός δ/ντή ή την έκφραση της αντίθεση τους σε κάποιον άλλο που στάθηκε αντισυναδελφικά επιδιώκει να πετύχει την οικειοθελή συμμετοχή μας σε μια διαδικασία που θα λειτουργήσει ως δούρειος ίππος για την αντιεκπαιδευτική του πολιτική σε βάρος όλων.

Στην πραγματικότητα:

  1. Δημιουργεί εκπαιδευτικούς 2 ταχυτήτων καθώς εξαιρεί από τα διαδικασία τους συνάδελφους αναπληρωτές – πρόκειται για κατασκευή νέου οργάνου στο σχολείο και όχι για σύλλογο διδασκόντων. Ενδεικτικό για το πως αντιμετωπίζει το Υπ. Παιδείας όλους τους νέους εκπαιδευτικούς που χρόνια τώρα κρατάει αδιόριστους. Η αποδοχή της διαδικασίας από μέρους μας σημαίνει υιοθέτηση της παραπάνω λογικής, δηλαδή ότι οι συνάδελφοι αναπληρωτές είναι εκπαιδευτικοί 2ης κατηγορίας με μειωμένο λόγο στο σχολείο. Βέβαια, ακόμη κι αν συμμετείχαν όλοι δε θα πρέπει να γνωμοδοτήσουμε όπως εξηγούμε στη συνέχεια.
  2. Η έκφραση της γνώμης μέσω του «λειψού» συλ. διδασκόντων απλά συνεκτιμάται από τα συμβούλια επιλογής και ούτε δεσμεύει, ούτε μπορεί να επηρεάσει τις κρίσεις που επανέρχονται στα «παλιά σίγουρα μονοπάτια» της συνέντευξης και της λογιστικής των μορίων αλλά και των κάθε είδους μεθοδεύσεων μέσα από τις οποίες στην πράξη αποφασίζονται και καθορίζονται οι δ/ντές και τα στελέχη, όπως έχουν αποδείξει οι κρίσεις στελεχών με ανάλογες διαδικασίες στο παρελθόν.
  3. Η διαδικασία μέσω φορμών – ερωτηματολογίων είναι ο προάγγελος της αξιολόγησης που έρχεται από τον Σεπτέμβρη, σε συμφωνία με την Τρόικα και τον ΟΟΣΑ (αναλύεται εκτεταμένα στην απόφαση της ΔΟΕ και της ΑΔΕΔΥ). Η συμμετοχή κατά συνέπεια σ΄ αυτή ισοδυναμεί με την αποδοχή της διαδικασίας αξιολόγησης και άρα και της δικής μας αξιολόγησης από τους δ/ντές στη συνέχεια. Αυτή είναι και η πραγματική στόχευση του Υπ. Παιδείας.
  4. Οι μόνιμοι συνάδελφοι που προβλέπεται να μπουν στη διαδικασία δεν θα εκφράσουν απλά τη γνώμη τους για το δ/ντή τους αλλά καλούνται να “εκφράσουν γνώμη” – να αξιολογήσουν όλους τους υποψήφιους δ/ντές αποδεχόμενοι στην πράξη ότι “όλοι αξιολογούν όλους” αλλά η ιεραρχία θα έχει τον τελικό αποφασιστικό λόγο. Εξυπηρετώντας έτσι, την πραγματική επιδίωξη του υπουργείου για εισαγωγή της κουλτούρας αξιολόγησης. Επιδιώκεται να μετατρέψει τις εν δυνάμει σχέσεις αλληλεγγύης και συνεργασίας στο σχολείο σε ένα σύνολο ανταγωνιστικών ατομικών τοποθετήσεων εγκαθιδρύοντας την ουσία του ανταγωνιστικού σχολείου της αγοράς.

Το ζήτημα στους εκπαιδευτικούς δεν θα πρέπει να είναι μόνο το πρόσωπο αλλά ο ρόλος των διευθυντών καθώς θα κληθούν να εφαρμόσουν μέτρα μνημονιακά όχι μόνο για την λειτουργία του σχολείου, αλλά και την τύχη των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτό.

Η διέξοδος για την αλλαγή των δεδομένων και στο σχολείο περνάει μέσα από τη συλλογική ενωμένη στάση μας και την ουσιαστική αναβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων με αποφασιστική αρμοδιότητα για ό,τι αφορά το σχολείο (πρόγραμμα, λειτουργία, διοίκηση) και η συμμετοχή σε ένα νέο γύρο αγώνων για την ανατροπή ακύρωση της νέας αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και της Μνημονιακής κατρακύλας.

 

Σε ότι αφορά την εφαρμογή της απεργίας αποχής διευκρινίζουμε ότι :

  • Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να συγκαλέσει το νέο «υποσύνολο» συλ. διδασκόντων του σχολείου από τη στιγμή που δηλώνουν οι συνάδελφοι συμμετοχή στην απεργία αποχή.
  • Αν, παρ΄ όλα αυτά, κάποιος συνάδελφος σταθεί απέναντι στη συλλογική απόφαση του κλάδου και συγκαλέσει συνεδρίαση κανείς δεν υποχρεούται να παραβρεθεί.
  • Αποχωρεί – δε συμμετέχει στη διαδικασία δηλώνοντας συμμετοχή στην απεργία αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ και η ΑΔΕΔΥ, με τον ίδιο, δηλαδή, τρόπο που δηλώνει τη συμμετοχή και στις κλασσικές απεργίες μέχρι τώρα, με μια απλή δήλωση στο δ/ντή του σχολείου.

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Όλοι μαζί ενωμένοι δε θα επιτρέψουμε να ανοίξουν το δρόμο για την αξιολόγηση, την αυτοαξιολόγηση και του σχολείου του ανταγωνισμού, και της αγοράς.

Διεκδικούμε και αγωνιζόμαστε για Σύλλογο Διδασκόντων με αναβαθμισμένο διοικητικό και παιδαγωγικό ρόλο και αρμοδιότητες για όλα τα ζητήματα στο σχολείο. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιο Πατρών: Προειδοποιεί για διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών από Σεπτέμβρη 2025 - Εχουν 3 εξεταστικές για να τη γλιτώσουν
Ορισμένοι εξ αυτών έχουν τη δυνατότητα να υπαχθούν σε καθεστώς Μερικής Φοίτησης.
Πανεπιστημιο Πατρών: Προειδοποιεί για διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών από Σεπτέμβρη 2025 - Εχουν 3 εξεταστικές για να τη γλιτώσουν
epas1497429821.jpg
Τεχνική εκπαίδευση: Απόφαση επιδότησης του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο των μαθητευόμενων των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας
Η παρούσα απόφαση αφορά στο πρόγραμμα μάθησης σε εργασιακό χώρο των σχολικών ετών 2024-2025 (01-01-2025 έως 31-08-2025), 2025-2026...
Τεχνική εκπαίδευση: Απόφαση επιδότησης του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο των μαθητευόμενων των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας