Οδηγίες σχετικά με την απεργία-αποχή:
Στην έναρξη της διαδικασίας δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ και απέχουμε από την ειδική συνεδρίαση αξιολόγησης του υποψήφιου Διευθυντή.
Δεν παραλαμβάνουμε και δεν παραδίδουμε κανένα ερωτηματολόγιο και φύλλο «αποτίμησης». Δεν υπογράφουμε σε καμία περίπτωση το ειδικό έντυπο-πρακτικό.
Σε περίπτωση πραγματοποίησης της διαδικασίας, οι συνάδελφοι που απέχουν καλό είναι να παραμείνουν στο χώρο του σχολείου.
Η επίδοση κενών-ασυμπλήρωτων φύλλων αξιολόγησης δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση έκφραση διαμαρτυρίας. Αντίθετα θεωρείται έκφραση αποδοχής και επικύρωσης της διαδικασίας.
Η αποχή υπαλλήλων από συγκεκριμένο έργο «είναι απολύτως νόμιμη και δεν υπάρχει καμία περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν» (ν. 1264/82). Έχει επαναληφθεί με απόφαση της ΑΔΕΔΥ την περίοδο Αρβανιτόπουλου, χωρίς καμιά περικοπή αποδοχών (πώς θα μπορούσε άλλωστε, αφού είμαστε στο σχολείο μας, δεν αποχωρούμε).
Εκφράζουμε με τον πιο αποφασιστικό και μαζικό τρόπο την αντίθεσή μας στις αντιδραστικές επιδιώξεις του Υπουργείου Παιδείας. Δε θα γίνουμε συνένοχοι, μέσω της διαδικασίας επιλογής των διευθυντών, στην προσπάθεια να ανοίξει ο δρόμος στο σχολείο της αγοράς, με την «αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας» και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες, ψηλά το κεφάλι! Δε θα συνθλίψουν την αξιοπρέπεια, την αλληλεγγύη και τον αγώνα του δασκάλου για ένα σχολείο σύμφωνα με τις πραγματικές κοινωνικές ανάγκες, δημοκρατικό κι ελεύθερο. Σε μια Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία, σε όλες τις εκφάνσεις της. Σε μια αγωνιζόμενη κοινωνία! Αταλάντευτη συμμετοχή στους αγώνες αμφισβήτησης των ευρωμονόδρομων και των ντιρεκτίβων του ΟΟΣΑ. HΑπεργία- Αποχή είναι ενεργή πολιτική και συνδικαλιστική στάση. Μπορεί να συμβάλλει στο να αλλάξει στρατόπεδο ο φόβος. Γιατί στην πράξη σπάει την απογοήτευση και την ηττοπάθεια. Δεν σημαίνει παραίτηση ή υπεκφυγή, δεν πριμοδοτεί την ήττα με διάφορες δικαιολογίες.
Μαζική και συλλογική αντίσταση με τα σωματεία μας στις πολιτικές κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ.-ΟΟΣΑ! Δεν θα επιτρέψουμε τη διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης! Η πολιτική αυτή δεν θα περάσει με τη δική μας συναίνεση! Θα ανατραπεί με μαζικούς, ταξικούς, πανεκπαιδευτικούς αγώνες!
ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ______ ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, έπειτα από την πρόσκληση των μόνιμων εκπαιδευτικών του ____________ με θέμα τη διατύπωση γνώμης για την επιλογή του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, δηλώνουμε, ότι δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή Διευθυντών [που εισάγεται με το πρόσχημα της γνώμης «των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών», ενώ αποτελεί το πρώτο βήμα για την εισαγωγή της αξιολόγησης – χειραγώγησης (Ν.3848/2010, Π.Δ. 152/2013)], υλοποιώντας την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. [7.6.2017] «Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων». Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουμε ότι απέχουμε από τη σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών και από τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων (φύλλα ποιότητας). Ως εκ τούτου δεν συμπληρώθηκαν και δεν κατατέθηκαν φύλλα αποτίμησης.
Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του ____________________
Υ. Σ. Η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα, αποτελεί μορφή απεργίας και προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο Αθηνών 486/1995 και ΜΠΑ 2395/2014). Η ΑΔΕΔΥ στην σχετική ανακοίνωση αναφέρει «Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. παρέχει απόλυτη κάλυψη σε όλους. Η απεργία-αποχή αφορά ΟΛΟΥΣ και ΟΛΕΣ τους/τις εργαζόμενους-ες στο Δημόσιο, είτε είναι μέλη της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., είτε όχι. Η μορφή της απεργίας-αποχής είναι απολύτως νόμιμη και δεν υπάρχει καμιά περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν.» Επιπροσθέτως, το όργανο, στο οποίο καλούμαστε να συμμετέχουμε δεν αποτελεί συλλογικό όργανο, κατά την έννοια του νόμου, δεν φέρει νόμιμη συγκρότηση, όπως αυτή προβλέπεται στον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, δεν υφίστανται για το λόγο αυτό κανόνες απαρτίας και πλειοψηφίας και εν τέλει δεν μπορεί να λειτουργήσει νομίμως.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συγχωνεύτηκαν 14 Εργαστηριακά Κέντρα σε 7 ενώ καταργούνται (= γίνονται σχολικά εργαστήρια άλλα 4).
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C%CE%9404653%CE%A0%CE%A3-4%CE%9F0?inline=true
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη