Thumbnail
MAZIKA, ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ! Απεργία-Αποχή! Απέχουμε από τη διαδικασία αξιολόγησης των υποψήφιων διευθυντών και συμμετέχουμε στην ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ από κάθε πράξη αξιολόγησης στο Δημόσιο!

Οδηγίες σχετικά με την απεργία-αποχή:

      Στην έναρξη της διαδικασίας δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ και απέχουμε από την ειδική συνεδρίαση αξιολόγησης του υποψήφιου Διευθυντή.

      Δεν παραλαμβάνουμε και δεν παραδίδουμε κανένα ερωτηματολόγιο και φύλλο «αποτίμησης». Δεν υπογράφουμε σε καμία περίπτωση το ειδικό έντυπο-πρακτικό.  

      Σε περίπτωση πραγματοποίησης της διαδικασίας, οι συνάδελφοι που απέχουν καλό είναι να παραμείνουν στο χώρο του σχολείου.

      Η επίδοση κενών-ασυμπλήρωτων φύλλων αξιολόγησης δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση έκφραση διαμαρτυρίας. Αντίθετα θεωρείται έκφραση αποδοχής και επικύρωσης της διαδικασίας.

      Η αποχή υπαλλήλων από συγκεκριμένο έργο «είναι απολύτως νόμιμη και δεν υπάρχει καμία περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν» (ν. 1264/82). Έχει επαναληφθεί με απόφαση της ΑΔΕΔΥ την περίοδο Αρβανιτόπουλου, χωρίς καμιά περικοπή αποδοχών (πώς θα μπορούσε άλλωστε, αφού είμαστε στο σχολείο μας, δεν αποχωρούμε).

Εκφράζουμε με τον πιο αποφασιστικό και μαζικό τρόπο την αντίθεσή μας στις αντιδραστικές επιδιώξεις του Υπουργείου Παιδείας. Δε θα γίνουμε συνένοχοι, μέσω της διαδικασίας επιλογής των διευθυντών, στην προσπάθεια να ανοίξει ο δρόμος στο σχολείο της αγοράς, με την «αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας» και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες, ψηλά το κεφάλι! Δε θα συνθλίψουν την αξιοπρέπεια, την αλληλεγγύη και τον αγώνα του δασκάλου για ένα σχολείο σύμφωνα με τις πραγματικές κοινωνικές ανάγκες, δημοκρατικό κι ελεύθερο. Σε μια Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία, σε όλες τις εκφάνσεις της. Σε μια αγωνιζόμενη κοινωνία! Αταλάντευτη συμμετοχή στους αγώνες αμφισβήτησης των ευρωμονόδρομων και των ντιρεκτίβων του ΟΟΣΑ. HΑπεργία- Αποχή είναι ενεργή πολιτική και συνδικαλιστική στάση. Μπορεί να συμβάλλει  στο να αλλάξει στρατόπεδο ο φόβος. Γιατί στην πράξη σπάει την απογοήτευση και την ηττοπάθεια. Δεν σημαίνει παραίτηση ή υπεκφυγή, δεν πριμοδοτεί την ήττα με διάφορες δικαιολογίες.

Μαζική και συλλογική αντίσταση με τα σωματεία μας  στις πολιτικές κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ.-ΟΟΣΑ! Δεν θα επιτρέψουμε τη διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης! Η πολιτική αυτή δεν θα περάσει με τη δική μας συναίνεση! Θα ανατραπεί με μαζικούς, ταξικούς, πανεκπαιδευτικούς αγώνες!

ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ   ______     ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, έπειτα από την πρόσκληση των μόνιμων εκπαιδευτικών του ____________ με θέμα τη διατύπωση γνώμης για την επιλογή του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, δηλώνουμε, ότι δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή Διευθυντών [που εισάγεται με το πρόσχημα της γνώμης «των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών», ενώ αποτελεί το πρώτο βήμα για την εισαγωγή της αξιολόγησης – χειραγώγησης (Ν.3848/2010, Π.Δ. 152/2013)], υλοποιώντας την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. [7.6.2017] «Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων». Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουμε ότι απέχουμε από τη σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών και από τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων (φύλλα ποιότητας). Ως εκ τούτου δεν συμπληρώθηκαν και δεν κατατέθηκαν φύλλα αποτίμησης.

                Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του  ____________________

Υ. Σ.  Η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα, αποτελεί μορφή απεργίας και προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο Αθηνών 486/1995 και ΜΠΑ 2395/2014). Η ΑΔΕΔΥ στην σχετική ανακοίνωση αναφέρει «Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. παρέχει απόλυτη κάλυψη σε όλους. Η απεργία-αποχή αφορά ΟΛΟΥΣ και ΟΛΕΣ τους/τις εργαζόμενους-ες στο Δημόσιο, είτε είναι μέλη της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., είτε όχι. Η μορφή της απεργίας-αποχής είναι απολύτως νόμιμη και δεν υπάρχει καμιά περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν.» Επιπροσθέτως, το όργανο, στο οποίο καλούμαστε να συμμετέχουμε δεν αποτελεί συλλογικό όργανο, κατά την έννοια του νόμου, δεν φέρει νόμιμη συγκρότηση, όπως αυτή προβλέπεται στον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, δεν υφίστανται για το λόγο αυτό κανόνες απαρτίας και πλειοψηφίας και εν τέλει δεν μπορεί να λειτουργήσει νομίμως. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

33 ΕΛΜΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ από τις συνεδριάσεις για τους διευθυντές. 1.    Α΄ Δυτικής Αττικής (Ελευσίνα κλπ), 2.    Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής,3.    Καλλιθέας - Ν. Σμύρνης - Μοσχάτου, 4.    Νότιας Αθήνας, 5.    Β΄ Αθήνας, 6.    Ε΄ Αθήνας, 7.    Πειραιά, 8.    Α΄ Θεσ/νίκης, 9.    Β΄ Θεσ/νίκης,10. Γ΄ Θεσ/νίκης,11. Ε΄ Θεσ/νίκης, 12.  Ημαθίας, 13. Καστοριάς,14. Β΄ Εβρου, 15.Α΄ Πέλλας,16. Α΄ Αχαϊας,17. Β΄ Αχαϊας, 18. Ηλείας, 19. Χανίων, 20. Β΄ Δωδεκανήσου, 21.Πάρου – Αντίπαρου, 22. Α΄ Κυκλάδων, 23. Λέσβου, 24. Ικαρίας – Φούρνων, 25. Λήμνου – Αϊ Στράτη, 26. Σάμου, 27. Ιωαννίνων, 28. Κέρκυρας, 29. Κεφαλονιάς – Ιθάκης, 30. Ζακύνθου31.Εύβοιας, 32. Φωκίδας, 33. Φθιώτιδας 
 
Εξώδικη γνωστοποίηση της ΑΔΕΔΥ στο Υπουργείο Παιδείας για την απεργία- αποχή
NEES Συγχωνεύσεις-καταργήσεις Εργαστηριακών Κέντρων
Συγχωνεύτηκαν 14 Εργαστηριακά Κέντρα σε 7 ενώ καταργούνται (= γίνονται σχολικά  εργαστήρια άλλα 4).
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C%CE%9404653%CE%A0%CE%A3-4%CE%9F0?inline=true

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολογηση
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί: Καλούμε τη Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου επιλογής να εγκαταλείψουν κάθε σκέψη δίωξης ή...
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
ekpaideutikoi
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων
Οπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά...
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων