Thumbnail
Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση

Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:

Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης, Εκπαιδευτική  Παρέμβαση/Α΄ συλλόγου Αθηνών, Ανεξάρτητη  Παρέμβαση/Αθηνά, Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,

Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Μακρυγιάννης

Με φόντο τα μνημόνια και την καπιταλιστική κρίση, στο περιβάλλον αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων με βάση την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και τις αντιδραστικές κατευθύνσεις της ΕΕ, του ΔΝΤ, του κεφαλαίου, της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ και της μνημονιακής αντιπολίτευσης , για την προώθηση του σχολείου της αγοράς, του φτηνού, ευέλικτου σχολείου της δεξιότητας και της πληροφορίας, και με  εξαγγελμένες τις προθέσεις του Υπουργείου για έναρξη της αξιολόγησης από Σεπτέμβρη, πραγματοποιήθηκαν οι κρίσεις διευθυντών/ντριών.

  1. Η στάση μας στο συμβούλιο επιλογής

Στο συμβούλιο επιλογής και στο ΠΥΣΠΕ συμμετέχουν από την Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση (Παρεμβάσεις-Κινήσεις-Συσπειρώσεις), η Ρέππα Ντίνα (τακτική) και ο Μιλτσακάκης Μιχάλης (αναπληρωματικός). Το υπόλοιπο συμβούλιο αποτελούνταν από τον διευθυντή εκπαίδευσης Παπαγεωργίου Τάσο με αναπληρωματική την  Καζάντη Μαρία, τον Περικλή-Νεκτάριο Στυλιανόπουλο, τη  Φίκα Ουρανία με αναπληρωματική τη Ρουμπάνη Ευαγγελία, τη σχολική σύμβουλο Παύλου Γεωργία  με αναπληρωματικό τον Πήλιουρα Παναγιώτη και τον αιρετό εκπρόσωπο από τη ΔΗΣΥ Ρουμπή Παναγιώτη.

Όπως είχαμε δηλώσει δημόσια και με ανακοίνωσή μας:

α. Δε μπήκαμε στη διαδικασία αξιολόγησης-βαθμολόγησης, καταθέσαμε το φύλλο αποτίμησης χωρίς βαθμολόγηση για τους 281 υποψήφιους (από τους 284), δεν τους θέσαμε ερωτήσεις, θεωρώντας ότι είναι έξω από κάθε συνδικαλιστική δεοντολογία ο αιρετός εκπρόσωπος να βαθμολογεί με κλίμακα, να αξιολογεί δηλαδή τον κάθε υποψήφιο και να θέτει ερωτήσεις στους υποψηφίους με σκοπό να τους αξιολογήσει τελικά. Θεωρούμε ότι η αξιολόγηση (και η συμμετοχή συνδικάτων και εκπαιδευτικών σε κάθε μορφή αξιολόγησης) των υποψηφίων εμπλέκει το συνδικαλισμό και το συνδικάτο σε αδιαφανείς διαδικασίες, υπονομεύει κατάφορα την ενότητά του και συκοφαντεί τον συνδικαλισμό που υπηρετεί ενιαία συμφέροντα και όχι παραταξιακές σκοπιμότητες, διευκολύνσεις ημετέρων και κυβερνητικές και κρατικές επιδιώξεις.  Τον αφήνει έκθετο σε συναλλαγές με τη διοίκηση και όλους τους μυστικούς και υπόγειους μηχανισμούς, πελατειακούς και μη.

β.  Εκπροσωπώντας στο συμβούλιο επιλογής το εκπαιδευτικό κίνημα και τα συλλογικά όργανά του και όχι προσωπικές επιλογές, μετά από τις καταγγελίες που μας έστειλαν οι σύλλογοι Α’ Αθηνών, Αθηνά, Αριστοτέλης, Περικλής, βαθμολογήσαμε με βαθμό δύο (2), τρεις (3) περιπτώσεις υποψήφιων διευθυντών/ντριών που  είχαν καταγγελθεί δημόσια από τα εκπαιδευτικά σωματεία και από τους συλλόγους διδασκόντων γιατί χρησιμοποίησαν την εξουσία που τους έδινε η διοικητική τους θέση με αυταρχικό, αντισυναδελφικό, αντιδημοκρατικό και βαθιά αντιδραστικό τρόπο, για να ικανοποιήσουν τις επιδιώξεις και τις εντολές της κεντρικής εξουσίας ελπίζοντας στο προσωπικό τους όφελος, οδήγησαν εκπαιδευτικούς ακόμα και στα δικαστήρια, εκφοβίζοντας και εκβιάζοντάς τους, αδιαφορώντας εντελώς για την ταλαιπωρία που προκάλεσαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Ιδιαίτερα αλγεινή εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι η διοίκηση που έβαλε ακόμα και τη βάση σε άλλο υποψήφιο, βαθμολόγησε πολύ πάνω από τη βάση (με τον κίνδυνο να γίνει τελικά διευθυντής) υποψήφιο που έμεινε με τα πιο μελανά χρώματα στην ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος γιατί έσυρε στα δικαστήρια το σύλλογο διδασκόντων και τη διευθύντρια του 132ου ΔΣ. Μια υπόθεση που συντάραξε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα η οποία με ένα μεγαλειώδες κίνημα συμπαράστασης που είχε αντοχή και πείσμα χρόνων, με απόφαση ΓΣ του Συλλόγου του και δεκάδες καταγγελίες Συλλόγων πανελλαδικά, συμμετείχε μαχητικά σε κάθε φάση αυτής της υπόθεσης, σε όλες τις δίκες ως την τελική δικαίωση των εκπαιδευτικών και της παιδαγωγικής-εκπαιδευτικής πρακτικής τους!  Αποδεικνύεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και η κυβέρνηση δε διστάζει ακόμα και να ξεπουλήσει ότι υπερασπίστηκε στο παρελθόν αρκεί να τα έχει καλά με το παλιό και νέο κράτος, ακόμα κι αν αυτό περιλαμβάνει τη σιωπή στα πιο ακραία φασιστικά χαρακτηριστικά!

γ. Ελέγξαμε τη διαδικασία σε όλες τις φάσεις, η παρουσία μας υποχρέωσε τη διοίκηση να αμβλύνει εξόφθαλμες παρεμβάσεις (αποτράπηκαν οποιεσδήποτε κρίσεις για τους ίδιους τους υποψηφίους και κρίσεις για σωστές ή λάθος απαντήσεις τους πριν τη βαθμολόγηση), ακραίες ερωτήσεις όπως π.χ. ποιος ο αριθμός της εγκυκλίου τάδε), κάναμε τον έλεγχο όλων των φακέλων ώστε να διασφαλίσουμε ίση αντιμετώπιση για όλες και όλους, καταγράψαμε όλη τη διαδικασία, ελέγξαμε όλα τα φύλλα αποτίμησης και τη βαθμολογία του κάθε μέλους του Συμβουλίου Επιλογής και διασταυρώσαμε την ορθότητα της καταγραφής τους στους τελικούς πίνακες. Αιτηθήκαμε και έγινε αποδεκτό ομόφωνα από το Συμβούλιο Επιλογής να μη γίνει καμία ερώτηση σχετικά με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού. Αιτηθήκαμε επίσης, αλλά δεν έγινε αποδεκτό, να ανακοινωθούν αναλυτικά όλες οι βαθμολογίες ώστε να είναι εμφανές τι βαθμολόγησε το κάθε μέλος του Συμβουλίου και να πάρει την ευθύνη της βαθμολογίας του.

2. Τα αξιολογόχαρτα, η μύτη του Πινόκιο, η γνώμη του κατασκευασμένου σώματος των μονίμων, και η περήφανη η νίκη του εκπαιδευτικού κινήματος

Συντριπτική ήταν η συμμετοχή των εκπαιδευτικών της Α’ Αθήνας στην απεργία-αποχή από τη συμπλήρωση των αξιολογόχαρτων, ξεπερνώντας το 75%! Από τις 207 σχολικές μονάδες μόνο οι 46 έστειλαν πρακτικό αξιολόγησης (22% επί του αριθμού ΔΣ και 14% επί του συνόλου των εκπαιδευτικών) και μάλιστα με οριακές σε πολλές περιπτώσεις πλειοψηφίες ενώ στις υπόλοιπες (78% επί του αριθμού ΔΣ και 86% επί του συνόλου των εκπαιδευτικών) οι εκπαιδευτικοί σχεδόν ομόφωνα συμμετείχαν στην απεργία αποχή! Ανά εκπαιδευτικό σωματείο:

Α’ Αθηνών: 17 από τα 25 ΔΣ

Αθηνά: 35 από τα 44 ΔΣ

Αριστοτέλης: 55 στα 58 ΔΣ

Μακρυγιάννης: 20 στα 25 ΔΣ

Παρθενώνας: 18 από τα 18 ΔΣ από αυτά 14 στα 14 στην Α’ Αθήνας

Ρ. Ιμβριώτη (Βύρωνας-Καισαριανή): 16 στα 26 ΔΣ

Παπαμαύρος (Ηλιούπολη): 8 στα 17 ΔΣ

161 ΔΣ απεργία-αποχή σε σύνολο 207

Η καθαρή νίκη του εκπαιδευτικού κινήματος εξασφάλισε ότι κανένα πρακτικό δεν είναι πια ούτε διοικητικά ούτε αξιολογικά υπολογίσιμο και οδήγησε ώστε ακόμα και διορισμένα μέλη του συμβουλίου επιλογής να δηλώσουν ότι δε θα πάρουν υπόψη τους τα αξιολογόχαρτα, απαντώντας στο αίτημά μας να μην υπολογιστούν στη διαδικασία.

Αυτό αποδείχτηκε και στην πράξη. Τα ελάχιστα αξιολογόχαρτα δεν επηρέασαν ούτε θετικά ούτε αρνητικά τη βαθμολογία των υποψηφίων μια και οι περισσότεροι υποψήφιοι που βαθμολογήθηκαν με 8 δεν είχαν πρακτικό αποτίμησης ενώ υπήρξαν και δύο (2) υποψήφιοι που βαθμολογήθηκαν με άριστα (8) ενώ είχαν αρνητική αποτίμηση!!! Αποδείχτηκε λοιπόν περίτρανα ότι η όλη διαδικασία στην ουσία αποτελούσε ένα crach-test για την κυβέρνηση και την αξιολόγηση που έρχεται.

Αλλά η ομολογία της πανελλαδικής ήττας των σχεδιασμών του υπουργείου και η επιβεβαίωση ότι η αποτίμηση ήταν κοροϊδία βρήκε την απόλυτη έκφρασή της με την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να μην υπολογίσει τις απόψεις των μονίμων ούτε στις περιπτώσεις ισοβαθμίας! Πρόκρινε ακόμα και την κλήρωση αντί των αξιολογόχαρτων. Μέσα σε μια απόφαση κατέρρευσαν όλες οι προηγούμενες ανακοινώσεις του υπουργείου παιδείας περί συντριπτικής συμμετοχής των εκπαιδευτικών, οι πλασματικοί αριθμοί και οι περισπούδαστοι πίνακες! Η μύτη του Πινόκιο μάκρυνε ξαφνικά τόσο πολύ που ακόμα και τυφλός την ένιωθες!

  1. Το νέο σύστημα, ο ρόλος των διευθυντών, οι συνεντεύξεις και οι ερωτήσεις

α. Η βαθμολογία της συνέντευξης: Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου

Επιβεβαιώθηκε και μέσα από τη διαδικασία της συνέντευξης ότι η επαναφορά της  έχει στόχο να καθορίσει τα τελικά αποτελέσματα ευνοώντας  τη χειραγώγηση των υποψηφίων από τη διοίκηση και όλους τους αδιαφανείς μηχανισμούς της κομματικοκρατίας και της διαπλοκής. Αυτά που έγιναν επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, επαναλήφθηκαν και επί ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ!

Δίπλα στη στημένη παρωδία της γνώμης του σώματος των συνυπηρετούντων μονίμων προστέθηκε η 5λεπτη παρωδία της συνέντευξης, όπου οι υποψήφιοι απαντούν σε μερικές ερωτήσεις για να δικαιολογηθεί η προαποφασισμένη σε πολλές περιπτώσεις, βαθμολογία τους. Είναι φανερό από τη βαθμολογία ότι το ένα χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυο το πρόσωπο.  Τα νέα και παλιά μέλη της διοίκησης όλων των κυβερνήσεων (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ) και των αντίστοιχων παραταξιακών μηχανισμών, πήραν υψηλή βαθμολογία, συγκριτικά με τους υπόλοιπους υποψήφιους. Η κυβερνητική γραμμή αποκαλύφθηκε πλήρως! Η κατεύθυνση από το υπουργείο είναι φανερή. Όποιος είναι  ή είχε περάσει από διορισμένο μέλος Υπηρεσιακού Συμβουλίου, κατά την θητεία οποιασδήποτε κυβέρνησης,  βαθμολογήθηκε πολύ θετικά! Ο μηχανισμός αναπαράγει το μηχανισμό και το κομματικό σύστημα αναπαράγει τον εαυτό του! Μάλιστα, σε μια διεύθυνση όπου η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ, η ΕΡΑ, έχει λίγες εκλογικές δυνάμεις, όλα τα βασικά στελέχη της πήραν υψηλές βαθμολογίες!

Ταυτόχρονα, ενίσχυε έμμεσα υποψηφίους κάνοντας τους περιορισμένο αριθμό ερωτήσεων ενώ άλλους τους υπέβαλλε πολύ περισσότερες.

«Φυσικά»… κάποιος άγνωστος στο συμβούλιο συνάδελφος/ισσα κρινόταν με μεγαλύτερη αυστηρότητα, ιδιαίτερα αν βρισκόταν στην περιοχή του λυκόφως στη ζώνη των 13-14 μορίων στα μετρήσιμα.

Όπου ήταν γνωστό ότι υποψήφιοι διεκδικούσαν τα ίδια σχολεία ή τις ίδιες ομάδες σχολείων, η βαθμολογία τους καθοριζόταν με βάση την προτίμηση της διοίκησης.

Εντυπωσιακή ήταν η χρήση των δεκαδικών ψηφίων στη βαθμολόγηση! Έγινε χρήση ακόμα και των εκατοστών για να ευνοηθούν οι ημέτεροι και να αποφευχθούν οι ισοψηφίες! Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να απαντήσει στα σοβαρά, γιατί ένας υποψήφιος πήρε 7,25 κι ένας άλλος 7,30!

β. ερωτήσεις ανοιχτού και κλειστού τύπου: ω τι χαρά ω τι χαρά, να βλέπω γύρω μου χαρά

Οι ερωτήσεις εστίασαν στη διαχείριση ορισμένων διοικητικών-παιδαγωγικών θεμάτων, πολλές από αυτές προερχόταν από τη γνωστή τράπεζα ερωτήσεων του νόμου Διαμαντοπούλου και πολλές από αυτές ήταν τόσο γενικόλογες και αόριστες που ήταν φανερό ότι γίνονταν για να δικαιολογηθεί κάθε βαθμολογία, υψηλή, χαμηλή ή μέτρια!

Αξίζει να σημειώσουμε ότι επανήλθε στη διοικητική ορολογία το καθηκοντολόγιο του Ευθυμίου του 2002, που έχει καταστήσει ανενεργό το εκπαιδευτικό κίνημα και το οποίο περιλαμβάνει αντιδραστικές διατάξεις που αποπειράθηκαν αλλά δεν κατόρθωσαν να εφαρμόσουν οι κυβερνήσεις ως τώρα!

Ταυτόχρονα, ενώ στις ερωτήσεις υπήρχε πολύ συχνά η έννοια του συλλόγου διδασκόντων, αυτό που προβαλλόταν άμεσα ή έμμεσα ήταν η εικόνα του διευθυντή ηγέτη, παντογνώστη, με δικό του όραμα και προτεραιότητες για τη σχολική μονάδα, ικανού διαχειριστή, ο οποίος πρέπει να δίνει άμεσες λύσεις ενημερώνοντας πάντα τις προϊστάμενες αρχές και το σχολικό σύμβουλο, να πείθει το εκπαιδευτικό προσωπικό και να μάθει να το «χειρίζεται» σωστά. Πλήθος ερωτήσεων αφορούσαν τον «κακό» εκπαιδευτικό που κατηγορείται από τους γονείς, που δεν είναι τυπικός στις υποχρεώσεις του, που δεν ανταποκρίνεται επαρκώς στα καθήκοντά του κ.λπ.

Φυσικά, έλειψαν τα βασικά προβλήματα που ταλαιπωρούν το δημόσιο σχολείο.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Οι κρίσεις ήταν αντίστοιχες του ρόλου που θέλουν να έχουν οι διευθυντές/ντριες σε ένα τοπίο επίθεσης στο δημόσιο σχολείο και στα εργατικά δικαιώματα για την προώθηση πολιτικών του ΟΟΣΑ και της ΕΕ που έχουν στο κέντρο τους τη λειτουργία της εκπαίδευσης με κριτήρια αγοράς, την αποδοχή σε ιδεολογικό επίπεδο (ικανός- ανίκανος, επαρκής-ανεπαρκής) την αξιολόγηση ως εργαλείο προώθησης της αντιδραστικής αναδιάρθρωσης και βέβαια το χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας με την επιδίωξη για στροφή μεγάλου μέρους της στη μαθητεία. Ένα σχολείο της φτώχιας και της φτήνιας, υποταγμένο στις πολιτικές εξοικονόμησης κονδυλίων για την εξυπηρέτηση του χρέους αλλά και υποταγμένο στα κάθε λογής ιδρύματα και χορηγούς και στα «καινοτόμα» προγράμματα της χειραγώγησης, της ομοιομορφίας και της τυποποίησης.

Με τη διαδικασία των κρίσεων το υπουργείο ουσιαστικά και σε αυτό το ζήτημα, ανάστησε τον 3848 της Διαμαντοπούλου και στοχεύει σε ένα πιο ελεγχόμενο δυναμικό στελεχών που θα εφαρμόσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική. Γι’ αυτό, επέλεξε μια διαδικασία επιλογής, με βασικό τμήμα της τη συνέντευξη που μέσω αυτής επιδιώκει να δεσμεύσει και να προσδέσει τους υποψηφίους στις κρατικές και κυβερνητικές επιλογές.  Διατηρεί και επιτείνει όλο το αυταρχικό ιεραρχικό πλέγμα της λειτουργίας των σχολείων διευρύνοντας τα όρια δράσης του ρόλου του διευθυντή (καθηκοντολόγιο, διακριτοί ιεραρχικοί ρόλοι, αποψίλωση των αρμοδιοτήτων του Συλλόγου Διδασκόντων) καταργώντας τα όποια ψήγματα παρέμβασης των εκπαιδευτικών της βάσης (καθολική ψηφοφορία με δεσμευτική μοριοδότηση και δυνατότητα αποκλεισμού υποψηφίων).

Είναι σαφές ότι τα νέα στελέχη θα κληθούν να υλοποιήσουν την αυτοαξιολόγηση, όπως προβλέπει το συμπληρωματικό Μνημόνιο για την εκπαίδευση (σε συμφωνία με ΕΕ - ΟΟΣΑ) και στη συνέχεια την αξιολόγηση των συναδέλφων. Θεωρούμε μάλιστα, ότι τα αξιολογόχαρτα στη διαδικασία επιλογής διευθυντών είναι ο προάγγελος. Χαιρετίζουμε τη μαζική συμμετοχή στην απεργία/αποχή που οδήγησε στην απονομιμοποίηση αυτής της διαδικασίας και θα σταθεί εμπόδιο στους μελλοντικούς κυβερνητικούς σχεδιασμούς.

Όλα τα προηγούμενα χρόνια, οι επιδιώξεις αυτές έχουν μπλοκαριστεί από τη δράση της μαχόμενης εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού κινήματος με πιο κορυφαία, το μπλοκάρισμα της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης. Αυτό θα συμβεί και πάλι και χρειάζεται να το θυμούνται όλα τα σημερινά και αυριανά στελέχη της εκπαίδευσης!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους διευθυντές/ντριες να αρνηθούν το ρόλο του απόλυτου μονάρχη της σχολικής μονάδας, του διευθυντή-manager, του αξιολογητή, και του συμμετέχοντα σε αυτοαξιολόγηση. Να βρεθούν μαζί με τους εκπαιδευτικούς στον αγώνα για δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση για όλους χωρίς αξιολογικούς φραγμούς και κατηγοριοποιήσεις.

Αγωνιζόμαστε για την παιδαγωγική ελευθερία και τη δημοκρατία στο σχολείο, για την αποφασιστική ενίσχυση του ρόλου των Συλλόγων Διδασκόντων στη λειτουργία του σχολείου. Επιμένουμε σε ένα αντιεραρχικό, δημοκρατικό μοντέλο λειτουργίας του σχολείου με όλες τις αποφάσεις στο σύλλογο διδασκόντων με διευθυντή/συντονιστή αιρετό κι ανακλητό συνάδελφο αποκλειστικά από το σύλλογο διδασκόντων που θα έχει διδακτικά καθήκοντα και τις ίδιες μισθολογικές απολαβές με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και ανώτατο όριο θητείας.

Δυναμώνουμε τον αγώνα μας ενάντια στο σχολείο της αγοράς. Παλεύουμε για ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση στα πλαίσια του 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού.

Ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής Παρέμβασης

και Δήλωση των αιρετών εκπροσώπων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο

και στο Συμβούλιο Επιλογής της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας,

Ρέππα Ντίνας και Μιλτσακάκη Μιχάλη

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;