Θεωρούμε ιδιαίτερα θετικό το γεγονός της διαμόρφωσης θέσεων από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ για τα ζητήματα της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών μετά από μεγάλο διάστημα, μετά από το κενό της προηγούμενης διετίας. Προηγήθηκε μια απόφαση που αφορούσε τις «Πρώτες εκτιμήσεις της για τις εξαγγελίες για το Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης».
Εκτιμούμε ότι η εισήγηση αυτή είναι σημαντικό βήμα τόσο για την περαιτέρω εξειδίκευση και επέκταση των θέσεων του κλάδου μας όσο και για την ανάπτυξη του προγράμματος δράσης για τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας. Συμβάλλαμε σ’ αυτό τον προσανατολισμό του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ.
Γιατί όταν η κορυφαία συλλογική μας έκφραση δεν εκφράζει θέσεις και μένει σε μια απραξία ή σε μια γενική και αόριστη καταγγελτική στάση ή σε έναν στείρο ακτιβισμό, ωθεί τους εκπαιδευτικούς στη μη συμμετοχή τους στο συνδικαλιστικό κίνημα, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει η στοιχειώδης νομιμοποίηση της ίδιας της ύπαρξης της συλλογικής δράσης.
Προφανώς τα εκπαιδευτικά ζητήματα έχουν πολιτική και ιδεολογική χροιά και ακόμα πιο προφανώς συνδέονται με την αντιεκπαιδευτική κυβερνητική πολιτική και με την ζοφερή ομηρία της εκπαίδευσης και της κοινωνίας από τα απανωτά μνημόνια.
Δεν αφαιρούμε αυτή την τόσο σημαντική όψη της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. Αλλά το πρώτο των πρώτων των καθηκόντων μας είναι η διαμόρφωση της συλλογικότητας των εκπαιδευτικών σε μια βάση που βρίσκει έδαφος ανάπτυξής της στις κοινές θέσεις των παρατάξεων, που θέλουν πράγματι να δώσουν νόημα και αξία στο συνδικαλισμό.
Θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην κουλτούρα της ευρύτερης δυνατής συνεργασίας, στη σύνθεση των απόψεων, στη λήψη αποφάσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο της
ΟΛΜΕ και στα αντίστοιχα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ με σταθερότητα και συνέπεια. Γιατί χωρίς συλλογικές αποφάσεις και συγκεκριμένες θέσεις δεν μπορεί να υπάρξει συνδικαλισμός.
Κρινόμαστε σε πολύ δύσκολους καιρούς στους θεσμικούς μας και στους κινηματικούς μας ρόλους. Βιώνουμε δραματικές αλλαγές και στο περιεχόμενο της θεσμικής εκπαίδευσης και στο συνολικό
στάτους του εκπαιδευτικού επαγγέλματος. Κανένας μας δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από ιδεολογικές και παραταξιακές καθαρότητες ή από θεωρητικές διακηρύξεις της μορφής «όχι σε όλα» χωρίς να προτείνουμε τίποτα!
Στηρίζουμε την εισήγηση και το πρόγραμμα δράσης του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ. Συμπληρωματικά θέτουμε περαιτέρω ζητήματα είτε γενικού χαρακτήρα (για παράδειγμα την εξειδίκευση της θέσης για την «αξιοπιστία του απολυτηρίου του λυκείου» είτε τοπικού χαρακτήρα. Εμείς θεωρούμε ότι σήμερα το Απολυτήριο του λυκείου παρουσιάζει προβλήματα. Αρκεί και μόνο να λάβουμε υπόψη μας τον πληθωρισμό των αριστούχων που δημιουργούν τα ιδιωτικά σχολεία.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους και όλες τις συναδέλφισσες στις Γενικές Συνελεύσεις, στις συγκεντρώσεις και στις εκδηλώσεις του οργανωμένου κλάδου μας. Το πρώτο αλλά και το πιο μεγάλο και
το πιο αποφασιστικό βήμα είναι η καθολική συμμετοχή μας.
Όραμά μας:
●μια δημοκρατική παιδεία και ένα προοδευτικό σχολείο,
●ένας εκπαιδευτικός που θα ζει με αξιοπρέπεια από το μισθό του, που θα διαπαιδαγωγεί στα μεγάλα προτάγματα της ελευθερίας και της ισότητας, της αλληλεγγύης και της δικαιοσύνης.
Δύναμή μας είναι η κοινή αγωνία μας και ο συλλογικός μας αγώνας!
Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη