Thumbnail
Αγωνιστική ανεξάρτητη παρέμβαση Εβρου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 39 ( 4o για το 2018)

Συνεδρίασε στις 26-02-2018 το ΠΥΣΔΕ Έβρου. Στη συνεδρίαση παρόντες ήταν οι εξής:

Α/Α

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

1.

Αποστολακούδης Στέργιος, εκπ/κός ΠΕ 18.02, Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου, Πρόεδρος

2.

Πολίτης Γεώργιος, εκπ/κός ΠΕ17.07, στη θέση του Λημνιού Νικολάου εκπ/κού ΠΕ03, Δ/ντoύ Γ/σίου Τυχερού, ο οποίος απουσίασε δικαιολογημένα, αναπληρωτής Αντιπρόεδρος

3.

Τάκη Αγγελική, εκπ/κός ΠΕ02, μέλος

4.

Ταταρίδης Ιωάννης, εκπ/κός ΠΕ19, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος

5.

Κουσινίδης Χαρίλαος, εκπ/κός ΠΕ04.01, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος

 

Γραμματέας του Συμβουλίου η κ. Χαραλαμπίδου Μαρίνα, Προϊσταμένη Διοικητικών Θεμάτων Δ.Δ.Ε. Έβρου

 

Τα θέματα της ημερησίας διατάξεως ήταν τα παρακάτω:

 

  1. Προσδιορισμός κενών θέσεων και πλεονασμάτων - Σύνταξη πινάκων εκπ/κού προσωπικού σχολικών μονάδων Β/θμιας Εκπ/σης Νομού Έβρου για το σχολικό έτος 2018-2019

Α. Ειδικής αγωγής

Β. Γενικής παιδείας

  1. Ανάθεση προαιρετικής υπερωριακής απασχόλησης
  2. Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών
  3. Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκπ/κών για βαθμολογική εξέλιξη
  4. Εξέταση αιτήσεων εκπ/κών για χορήγηση αδείας ασκήσεως ιδιωτικού έργου
  5. Εξέταση αιτήσεων εκπ/κών για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών

Το Συμβούλιο κατά τη συνεδρίασή του έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις:

Θέμα 1ο :

Εκδόθηκαν από το Υπουργείο οι εγκύκλιοι 27069/Ε2/15-02-2018 και 27074/Ε2/15-02-2018 για τον προσδιορισμό κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπ/κού προσωπικού Β/θμιας Εκπ/σεως στη Γενική και Ειδική Αγωγή αντιστοίχως. Προς εφαρμογή των εγκυκλίων αυτών, κατατέθηκαν στη συνεδρίαση από τον Πρόεδρο κ.Αποστολακούδη οι πίνακες Α και Γ που απεικονίζουν την κατάσταση των σχολικών μονάδων του νομού και καταγράφουν αριθμητικά αποτελέσματα κενών - πλεονασμάτων, κατά Σχολείο και συνολικά ως Δ/νση Έβρου, αντιστοίχως. Οι πίνακες Α συμπληρώθηκαν από τα σχολεία και βάσει αυτών καταρτίστηκαν από τη Δ/νση οι πίνακες Β και Γ. Οι πίνακες Β που καταγράφουν τα αριθμητικά σύνολα - αποτελέσματα κενών - πλεονασμάτων κατά Ομάδες Σχολείων, δεν κατατέθηκαν. Οι αρχικοί πίνακες Α καθώς και ο Γ των ΕΕΕΕΚ – ΣΜΕΑΕ ΔΕ είχαν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ Έβρου από την προηγούμενη εβδομάδα και είχαν κοινοποιηθεί και στα μέλη του ΠΥΣΔΕ. Οι πίνακες αυτοί είχαν αναρτηθεί και στον δικό μας ιστότοπο προκειμένου οι συνάδελφοι εκπ/κοί να διατυπώσουν παρατηρήσεις και να προβούν σε διορθώσεις εσφαλμένων στοιχείων ( στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ ).

Με βάση τα παραπάνω στοιχεία ο Πρόεδρος κάλεσε τα μέλη του Συμβουλίου να διατυπώσουν τη γνώμη τους ( απλή διατύπωση γνώμης των μελών του ΠΥΣΔΕ προβλέπουν οι ανωτέρω εγκύκλιοι! ).

Το Συμβούλιο επικύρωσε με ψήφους 4-1 ( μειοψηφήσαμε ) τους πίνακες κενών – πλεονασμάτων.

Στην τοποθέτησή μας αναφέραμε τα εξής:

  1. Διαπιστώνουμε ότι για δεύτερη συνεχή χρονιά με ευθύνη του ΥΠΠΕΘ δεν υπάρχει η στήλη « εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ ». Άρα για άλλη μια φορά απαξιώνεται ο ρόλος των ΠΥΣΔΕ και επιχειρείται η δε facto αφαίρεση ουσιαστικών αρμοδιοτήτων τους.
  2. Στον πίνακα των ΕΕΕΕΚ η οργανική σύνθεση του διδακτικού προσωπικού είναι προκαθορισμένη από το Υπουργείο με σχετικές αποφάσεις. Τα ΠΥΣΔΕ απλώς καλούνται να υιοθετήσουν τις υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες μάλιστα δεν τροποποιούνται παρ’ ότι εγγράφως και επανειλημμένως έχουν προταθεί αλλαγές από τη ΔΔΕ Έβρου και από τα Σχολεία!
  3. Η σύνταξη των πινάκων με τα κενά και τα πλεονάσματα δεν είναι μια «αθώα» διαδικασία, αλλά σχετίζεται άμεσα με την εφαρμοζόμενη αντιδραστική πολιτική στην εκπαίδευση. Ιδιαιτέρως από την « έναρξη της κρίσης », με ευθύνη των πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου, μια σημαντική και απαραίτητη διοικητική διαδικασία όπως αυτή του υπολογισμού κενών - πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, που γινόταν επί σειρά ετών, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, έχει φορτιστεί αρνητικά στη συνείδηση των συν. εκπ/κών, γιατί δεν υπηρετεί την ανάγκη της πραγματικής ( κατά το δυνατόν) αποτυπώσεως της υπηρεσιακής καταστάσεως των εκπ/κών, αλλά επιχειρείται μέσω αυτής να κατασκευαστεί μια εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα στο χώρο της Εκπ/σεως, ριζικά διαφορετικής από την υφισταμένη. Οι συνομιλητές του ΟΟΣΑ και της « τρόικας » επιδιώκουν την έκδοση όσο γίνεται λιγότερων κενών και όσο γίνεται περισσότερων πλεονασμάτων, για να τροφοδοτήσουν την «κινητικότητα», να κλείσουν Σχολεία και τμήματα και να περικόψουν ακόμα περισσότερο τις προσλήψεις αναπληρωτών.
  4. Είναι προφανές από τις ελάχιστες μεταθέσεις της περσινής χρονιάς, ότι το Υπουργείο στην υπηρεσία της πιστής εφαρμογής των μνημονίων και της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. – Ο.Ο.Σ.Α., στην πραγματικότητα μεθοδεύει την απόρριψη χιλιάδων αιτήσεων μεταθέσεως των συναδέλφων μας και τον εγκλωβισμό τους μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια, ίσως και για το σύνολο του εργασιακού τους βίου. Η εγκύκλιος του Υπουργείου θα οδηγήσει σε νέα εργασιακή ανασφάλεια, σε νέο « στρατό » οργανικά υπεραρίθμων συναδέλφων ( από πέρυσι μάλιστα ο αριθμός των υπεραρίθμων συναδέλφων κατά ειδικότητα αναγράφεται στον πίνακα Γ, γιατί άραγε; ), σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες και θα απομακρύνει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα αποκτήσεως οργανικής σε χιλιάδες εκπ/κούς που παραμένουν για χρόνια στο απαράδεκτο καθεστώς εκβιασμού της λεγόμενης « διάθεσης ΠΥΣΔΕ ».
  5. Από το 2009 (με την περιβόητη « εκσυγχρονίστρια » Διαμαντοπούλου) έως και σήμερα έχουν εφαρμοστεί ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ οι εξής μνημονιακές απο-ρυθμίσεις:

α) Καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν χιλιάδες σχ. μονάδες. και τμήματα

β) Αυξήθηκε το διδακτικό μας ωράριο ( που εφαρμόστηκε στον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων από το 2013 πριν ψηφιστεί ο σχετικός νόμος(!) ), μέτρο με ιδιαίτερη « συνεισφορά » στην εμφάνιση μεγάλου αριθμού « πλεονασμάτων » σε αρκετές ειδικότητες και στην απόλυση αναπληρωτών.

Ενδεικτικώς να αναφέρουμε τη «συνεισφορά» αυτού του μέτρου: π.χ. έχουμε 187 ΠΕ02 στο νομό μας, 187 Χ 2 ώρες= 374 επιπλέον ώρες, 374/20 προκύπτουν περίπου 19 κενές θέσεις καθηγητών ΠΕ02 ως αποτέλεσμα ενώ ο πίνακας δείχνει 2 « πλεονάσματα »!. Ομοίως έχουμε 44 ΠΕ06 στο νομό μας, 44 Χ 2 ώρες= 88 επιπλέον ώρες, 88/20 προκύπτουν περίπου 4 κενές θέσεις καθηγητών ΠΕ06 ως αποτέλεσμα, που εκμηδενίζουν τα εμφανιζόμενα 4 « πλεονάσματα ».

γ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα εκτινάχθηκε στους 27 συν 10%. Υπενθυμίζουμε ότι πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.

δ) Καταργήθηκε η ΠΔΣ και ξεκινάει με καθυστέρηση κάθε σχ. έτος η Ενισχυτική διδασκαλία

ε) Οι αλλαγές των ωρολογίων προγραμμάτων σε συνδυασμό με την κατάργηση του 3ώρου των υπευθύνων εργαστηρίων (ο περίφημος <<κόφτης>> Φίλη). Μόνο στο νομό μας οι συνέπειες αυτού του « κόφτη » ήταν 50 περίπου θέσεις εκπ/κών!

στ) Η μείωση ειδικοτήτων και τομέων στην ΤΕΕ

ζ) Οι εγκύκλιοι για τις προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και για τις κατευθύνσεις και τις Ο.Π. στα ΓΕΛ

η) Οι εγκύκλιοι για τα ξενόγλωσσα τμήματα

θ) Οι αλλαγές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)

ι) Ο ενδιάμεσος χαρακτηρισμός παρακολουθούντων των ΕΠΑΛ

ια) Οι αλλαγές στις αναθέσεις μαθημάτων ( Γ ανάθεση και ανάθεση εκτός πλαισίου )

ιβ) Η συνεχιζόμενη μη εφαρμογή των παιδαγωγικών ρυθμίσεων μειώσεως του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

ιγ) Η πρόσφατη ενοποίηση ειδικοτήτων

ιδ) Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό καθεστώς, με χαριστική βολή την αύξηση των ορίων συνταξιοδοτήσεως

Όλα τα παραπάνω δημιούργησαν κι εξακολουθούν να δημιουργούν « δεξαμενές » τεχνητών πλεονασμάτων σε εκπ/κό προσωπικό.

  1. Σε ορισμένες ειδικότητες ( ΠΕ05, 06, 07, 08, 11, 19-20 ) θα έπρεπε να λαμβάνονται υπ’ όψιν και οι ανάγκες της Α/θμιας Εκπ/σεως κατά το προσεχές σχολικό έτος. Έτσι θα εμφανιζόταν λιγότερα πλεονάσματα ή αλλού κενά.

Εξ αιτίας των παραπάνω καταψηφίζουμε τους πίνακες κενών - πλεονασμάτων.

 

Οι αιρετοί της

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΒΡΟΥ

Δεν θα συναινέσουμε στη δημιουργία τεχνητών υπεραριθμιών

Δεν θα γίνουμε αρωγοί στα σχέδια Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ – ΟΟΣΑ

Δεν θα νομιμοποιήσουμε τις αντιεκπαιδευτικές τους πολιτικές

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

α) Θα βρείτε τους πίνακες Α των Σχολείων και Γ ( των ΕΕΕΕΚ – ΣΜΕΑΕ ΔΕ ), όπως κατατέθηκαν από τη Δ/νση στη συνεδρίαση,

στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ

β) Θα βρείτε τους τελικούς πίνακες Γ

στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ

γ) Στα στοιχεία των σχολείων των πινάκων Α, στους οργανικά ανήκοντες εκπ/κούς συμπεριλαμβάνονται και οι προσωρινά τοποθετημένοι με οποιονδήποτε τρόπο. Στα 44 Σχολεία δεν περιλαμβάνονται: Το Μουσικό Γ/σιο Αλεξ/πόλεως για το οποίο η διαδικασία γίνεται αποκλειστικά από το Υπουργείο και οι μονάδες Ειδικής Αγωγής (2 ΕΕΕΕΚ, 2 Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γ/σια - Λύκεια).

δ) Εάν κάποιος συνάδελφος διαπιστώσει λάθη ή ανακρίβειες παρακαλούμε να επικοινωνήσει για διόρθωση.

ε) Αφού επεξεργαστούμε τα υπάρχοντα στοιχεία, σύντομα θα δημοσιεύσουμε πίνακες χρήσιμους για τις επόμενες διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών.

Θέμα 2ο :

Ανατέθηκε ομόφωνα υπερωριακή απασχόληση (προαιρετική) 2 ωρών στον συνάδελφο Γκαμπιτσάκη Ζαχαρία ΠΕ19, για μάθημα της ειδικότητάς του στο 2ο ΓΕΛ Αλεξ/πολεως.

Θέμα 3ο :

Αναγνωρίστηκε ομόφωνα η προϋπηρεσία των παρακάτω συναδέλφων αναπληρωτών εκπ/κών τακτικού προϋπολογισμού και άλλων προγραμμάτων:

 

Ε έτος, Μ μήνες, Η ημέρες

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔΟΣ

ΧΡΟΝΟΣ

1.

ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ - ΖΩΗ

ΠΕ06

Ε 00 Μ 11 Η 03

2.

ΕΦΡΕΜΙΔΗΣ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ

ΠΕ16

Ε 05 Μ 03 Η 14

3.

ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΟΥ

ΕΛΕΝΗ

ΠΕ13

Ε 00 Μ 01 Η 09

4.

ΚΑΛΑΪΤΖΗ

ΙΩΑΝΝΑ - ΜΑΡΙΑ

ΠΕ06

Ε 02 Μ 06 Η 24

5.

ΚΑΝΤΑΡΤΖΗ

ΖΩΗ

ΠΕ09

Ε 00 Μ 06 Η 12

6.

ΜΠΑΜΠΑΣΙΔΟΥ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΠΕ18.02

Ε 00 Μ 01 Η 00

7.

ΜΠΟΥΝΙΑΣ

ΜΙΧΑΗΛ

ΠΕ19

Ε 01 Μ 11 Η 01

8.

ΠΑΛΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ

ΠΕ03

Ε 00 Μ 02 Η 04

9.

ΣΜΥΡΛΟΓΛΟΥ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ17.03

Ε 02 Μ 08 Η 23

10.

ΤΟΡΟΣΙΑΔΟΥ

ΑΝΝΑ

ΠΕ20

Ε 04 Μ 06 Η 02

11.

ΠΑΓΩΝΙΔΟΥ

ΖΩΗ

ΠΕ02.50

Ε 00 Μ 01 Η 16

12.

ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ

ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΠΕ02

Ε 00 Μ 10 Η 23

13.

ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

ΕΛΕΝΗ

ΠΕ02

Ε 03 Μ 05 Η 05

 

Θέμα 4ο :

 

Αναγνωρίστηκαν ομόφωνα οι προϋπηρεσίες για βαθμολογική εξέλιξη, των παρακάτω συναδέλφων εκπ/κών ( σύμφωνα με τις αιτήσεις που υπέβαλαν ):

Ε έτος, Μ μήνες, Η ημέρες

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔΟΣ

ΧΡΟΝΟΣ

1.

ΒΟΣΝΑΚΙΔΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕ09

Ε 05 Μ 11 Η 01

2.

ΚΕΪΣΟΓΛΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ17.08

Ε 07 Μ 00 Η 00

3

ΜΟΥΡΤΣΙΝΟΥΔΗ

ΒΑΪΑ

ΠΕ02

Ε 00 Μ 11 Η 18

4

ΜΟΥΤΣΑΚΗ

ΕΥΑΝΘΙΑ

ΠΕ05

Ε 00 Μ 04 Η 11

5

ΜΠΑΛΤΖΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ

ΠΕ03

Ε 02 Μ 00 Η 21

 

Αντιθέτως αναβλήθηκε για επομένη συνεδρίαση η λήψη αποφάσεως για τη συνάδελφο Κατσαρού Αποστολία ΠΕ02, προκειμένου να προσκομίσει επιπλέον στοιχεία στην υπηρεσία.

 

Θέμα 5ο :

 

Χορηγήθηκαν ομόφωνα άδειες στους παρακάτω συναδέλφους:

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔΟΣ

ΦΟΡΕΑΣ

1.

ΚΑΖΑΝΤΖΗ

ΕΛΕΝΗ - ΦΑΝΗ

ΠΕ06

ΣΔΕ ΞΑΝΘΗΣ

2.

ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΑ

ΑΗΔΟΝΑ

ΠΕ10

ΣΔΕ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ

3.

ΚΕΦΑΛΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΠΕ04.02

ΔΙΕΚ ΟΡ/ΔΑΣ & ΔΙΕΚ ΔΙΔ/ΧΟΥ

3

ΜΑΓΕΙΡΟΥΔΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ23

ΔΙΕΚ ΟΡ/ΔΑΣ

4.

ΜΑΣΑΛΗ

ΖΗΝΟΒΙΑ

ΠΕ02

ΔΠΘ/ΤΜΗΜΑ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ

5.

ΠΑΠΑΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΠΕ20

ΔΠΘ

 

Θέμα 6ο :

 

Εγκρίθηκε ομόφωνα η συνάφεια, από την ημερομηνία αιτήσεων, των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, για τους παρακάτω συναδέλφους:

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔΟΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ/

ΘΕΜΑ

1.

ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΙΟΥΛΙΑ

ΠΕ01

ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ/ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ

2.

ΦΟΥΤΣΙΤΖΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΠΕ19

ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ/ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 

 

 

Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Κουσινίδης Χάρης – Δεμερδεσλής Γιώργος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες