Thumbnail

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Στις 16 - 5 - 2018 το ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης συνεδρίασε με βασικό θέμα την επικύρωση των οργανικών κενών των σχολικών μονάδων της ευθύνης μας, όπως αυτοί προέκυψαν μετά την αναμόρφωση των Πινάκων Α, λόγω ενοποίησης των κλάδων του  προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αλλαγής των αναθέσεων τόσο στα Γυμνάσια – Λύκεια όσο και στα ΕΠΑΛ.

Τους Πίνακες οργανικών κενών-πλεονασμάτων τόσο για τη Γενική Παιδεία όσο και για την Ειδική Αγωγή τους καταψήφισα, καθώς η σύνταξή τους αντιβαίνει στα βασικά αιτήματα του κλάδου για λιγότερους μαθητές ανά τμήμα και κατεύθυνση στα ΓΕΛ, ανά τομέα και ειδικότητα στα ΕΠΑΛ. Επίσης, δεν δόθηκε ο χρόνος στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο να διαμορφώσει μία σαφή εικόνα και δεν έγινε δεκτό το αίτημά μου για κοινοποίηση των Πινάκων Α, που θα διασφάλιζε την διαφάνεια και την αξιοπιστία της όλης διαδικασίας.

Κατά τη σημερινή (22 - 5 - 2018) συνεδρίαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου που είχε ως θέμα τον χαρακτηρισμό των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, μετά από  παρέμβαση των εκπροσώπων των Γ΄ και Δ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, υπήρξε ανατροπή, με αποτέλεσμα την δέσμευση του Διευθυντή Δ.Ε. για την άμεση ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. των στοιχείων των Πινάκων Α,  μετά και από την  ετεροχρονισμένη αλλά θετική εισήγηση όλων των μελών του ΠΥΣΔΕ - εκτός του αιρετού της ΔΑΚΕ και προέδρου της Β ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ο οποίος δεν έλαβε θέση -  έτσι ώστε οι συνάδελφοι να έχουν, στα πλαίσια της διαφάνειας, μια καλύτερη εικόνα για τα κενά και τα πλεονάσματα των σχολικών μονάδων.

Στα πλαίσια της ίδιας λογικής του συλλογικού αγώνα από τη βάση, θεωρώ πολύ σημαντική την πρωτοβουλία του συλλόγου διδασκόντων του 12ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, να εφαρμόσει την προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία σύμφωνα με την οποία «Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, την ανάθεση στο διδακτικό προσωπικό της διδασκαλίας των μαθημάτων στις τάξεις και τα τμήματα.» (ΦΕΚ 1340/2002-Φ351.1/324/105657/Δ1/2002, άρθρο 39) και να αντισταθεί δυναμικά στην υπονόμευση των ΕΠΑΛ και της επαγγελματικής εκπαίδευσης που επιχειρείται μέσω της κατάργησης των ολιγομελών τμημάτων και του αντιεκπαιδευτικού θεσμικού πλαισίου για πρόωρο χαρακτηρισμό της φοίτησης στα ΕΠΑΛ.

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

στην πραγματικά δύσκολη συγκυρία για την εκπαίδευση και για τη χώρα γενικότερα, οφείλουμε να προβάλουμε άκαμπτη αντίσταση, ενάντια σε όλα τα αντιλαϊκά  μνημονιακά μέτρα, ενάντια σε κάθε  πολιτική που προωθεί την  αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία .

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Πολίτου Ρούλα

Αιρετή εκπρόσωπος  ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσ/νίκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»