Thumbnail
Για τη συζήτηση στη Βουλή σε σχέση με το νομοσχέδιο που αφορά τις Δομές και την Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση

Η τοποθέτηση του Υπουργού Παιδείας ότι δήθεν η κυβέρνηση, με το σχέδιο νόμου, «ικανοποιεί αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος» ξεπερνάει κάθε όριο πολιτικής εξαπάτησης. Είναι πρόκληση αυτό να λέγεται όταν σε λίγες μέρες (21 Ιουνίου) θα απολύσει 23.000 συμβασιούχους εκπαιδευτικούς!
Για τη συζήτηση στη Βουλή σε σχέση με το νομοσχέδιο που αφορά τις Δομές και την Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υλοποιεί τις δεσμεύσεις της απέναντι στους λεγόμενους «θεσμούς» μπροστά το κλείσιμο της 4ης αξιολόγησης και για αυτό τρέχει να ψηφίσει με την μορφή του κατεπείγοντος τις συγχωνεύσεις δομών και υπηρεσιών, την αντιδραστική – αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση, την παραπέρα υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγή με την κατάργηση των ΚΕΔΔΥ. Η κριτική της ΝΔ πως δήθεν η κυβέρνηση «καταργεί την αξιολόγηση» και «προωθεί την κομματοκρατία στη εκπαίδευση» είναι «βούτυρο στο ψωμί» της κυβέρνησης, της δίνει αέρα να συνεχίσει πιο επιθετικά την αντιλαϊκή της πολιτική. ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ επιδιώκουν, με την δημιουργία πλαστών διαχωριστικών γραμμών, να καλύψουν τη στρατηγική σύμπλευσή τους στη βάση των κατευθύνσεων της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και των επιταγών του ΣΕΒ (στην ετήσια Γ.Σ. του οποίου έδωσαν και οι δύο διαπιστευτήρια).

Οι συγχωνεύσεις Δομών (που μόνο υποστήριξη στο σχολείο και τον εκπαιδευτικό δε θα προσφέρουν) εντάσσεται στα πλαίσια της πολιτικής περικοπών των δαπανών. Η σχολική μονάδα φορτώνεται όλα τα βάρη και τις ελλείψεις της κυβερνητικής πολιτικής. Είναι απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΔΔΥ και η παραπέρα υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής. Είναι επίσης απαράδεκτο, με διατάξεις της τελευταίας στιγμής (άρθρο 80 και 87), να δημιουργούνται νέες αδικίες εις βάρος των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με την εισαγωγή επιπλέον κριτηρίων για την πρόσληψη στις Δομές Υποστήριξης και Εκπαίδευσης Προσφύγων αλλά και την επαναφορά της τιμωρητικής διάταξης για 2ετή αποκλεισμό από τους πίνακες σε περίπτωση άρνησης ανάληψης υπηρεσίας.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ επιχειρεί να προωθήσει την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση στην εκπαίδευση και να ξεπεράσει τα εμπόδια που έθεσε με την πάλη του το συνδικαλιστικό κίνημα. Ο ίδιος ο Υπουργός στη Βουλή ανέφερε ότι «η κατάργηση του ΠΔ 152 γίνεται και για συμβολικούς λόγους». Στο κομμάτι της επιλογής στελεχών περιέχεται αυτούσιο όλο το νομοθετικό πλαίσιο των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Η λεγόμενη αποτίμηση – αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων γίνεται στην ίδια φόρμα και με αντίστοιχα κριτήρια όπως και με την αυτοαξιολόγηση του Αρβανιτόπουλου. Οι δείκτες με βάση τους οποίους θα γίνεται η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου θα καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση στην βάση του αντιεκπαιδευτικού αντιλαϊκού νομικού οπλοστασίου που παραμένει σε ισχύ. Τα αποτελέσματα των εκθέσεων θα συγκεντρώνονται στα ΠΕΚΕΣ και θα προωθούνται στο ΙΕΠ. Η διαφοροποίηση, η κατηγοριοποίηση και ο αντιδραστικός κρατικός έλεγχος που ονομάζεται αξιολόγηση στη λειτουργία των σχολείων παραμένουν και ενισχύονται. Όσο και να ισχυρίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ πως «βήμα – βήμα ξηλώνεται ο ν. 3848/10 της Διαμαντοπούλου» η αλήθεια είναι ότι ζει και βασιλεύει όπως και οι αντίστοιχοι νόμοι του Αρβανιτόπουλου. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ διευρύνει το αντιλαϊκό – αντιεκπαιδευτικό οπλοστάσιο των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

Πάει πολύ να ισχυρίζεται ο Υπουργός Παιδείας ότι με το νέο πλαίσιο για την αξιολόγηση παύει να ισχύει «η εκδικητικότητα του κράτους» απέναντι στους εκπαιδευτικούς την ίδια στιγμή που νομοθετεί αυτούσια την απεργοσπαστική -  τιμωρητική τροπολογία Γεροβασίλη, η οποία τιμωρεί όσους συναδέλφους δεν δέχονται να γίνουν αξιολογητές και παίρνουν μέρος σε απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, στερώντας τους τη δυνατότητα να θέσουν υποψηφιότητα για θέσεις ευθύνης. Πάει πολύ να ισχυρίζεται η κυβέρνηση ότι «τελειώνουμε με την τιμωρητική αξιολόγηση», όταν είναι εδώ όλο το νομοθετικό πλαίσιο (ν.4369/16, Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, ν.4354/15 – μισθολόγιο) που συνδέει την αξιολόγηση με την μισθολογική εξέλιξη αλλά και τις απολύσεις. 

Τέρμα πια στην κοροϊδία!

Μπροστά οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας!

Στήριξη και όχι υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής – Όχι στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ!

Αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση σημαίνει: Κατηγοριοποίηση, Υποχρηματοδότηση, Υποταγή στην αντιλαϊκή πολιτική!

Όλες και όλοι στην κινητοποίηση την Πέμπτη 7 Ιούνη στις 6:30 στα Προπύλαια και την πορεία προς τη Βουλή.

Αθήνα 5 Ιούνη 2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία