Thumbnail
Ζ ΕΛΜΕ Αθήνας

Μαζί με τις αποφάσεις του τελευταίου, πριν το καλοκαίρι, ΔΣ της Ζ ΕΛΜΕ σας στέλνουμε τις ευχές μας για ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.
Αποφάσεις ΔΣ Ζ ΕΛΜΕ (27/06/2018)
Στη συνεδρίαση του ΔΣ της Ζ ΕΛΜΕ συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα και ελήφθησαν ομόφωνα οι εξής αποφάσεις: 
Α.Πανελλαδικές εξετάσεις
Στα πλαίσια του ασφυκτικού προγράμματος που επιβλήθηκε φέτος από το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να αναρτηθούν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών την Παρασκευή 29/6, παρατηρήθηκε εντατικοποίηση για τη διεξαγωγή τόσο των ενδοσχολικών όσο και των Πανελλαδικών εξετάσεων που εκδηλώθηκε κυρίως στα βαθμολογικά κέντρα κατά την προσπάθεια των συναδέλφων να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσα στα φετινά στενά περιθώρια. Έτσι, εκτός απ` τη σωματική και πνευματική κόπωση των συναδέλφων δημιουργήθηκε και ο κίνδυνος να πληγεί η φερεγγυότητα αυτής της διαδικασίας. Η βαθμολόγηση δε των τελευταίων μαθημάτων έγινε κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, προκαλώντας τη δίκαιη αγανάκτηση των συναδέλφων. Για άλλη μια φορά η αξιοπιστία αυτού του θεσμού στηρίχτηκε αποκλειστικά στο «φιλότιμο» των εκπαιδευτικών!
Β. Εγκύκλιος για τον Προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς
«Το Υπουργείο Παιδείας με εγκυκλίους για τον «Προγραμματισμό ενεργειών με σκοπό την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς» και «Λειτουργικά κενά εκπαιδευτικού προσωπικού Β/θμιαςεκπ/σης για το σχ. Έτος 2018-2019», θέλουν να προχωρήσουν σε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών (λειτουργικά υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ, αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ):
• Χωρίς να έχουν γίνει αναθέσεις μαθημάτων από τους Συλλόγους Διδασκόντων.
• Χωρίς να ξέρει κανείς αν είναι λειτουργικά υπεράριθμος ή όχι.
• Χωρίς να ληφθούν υπόψη στον υπολογισμό των κενών μια σειρά άδειες εκπαιδευτικών.
• Χωρίς να έχουν καταλήξει ούτε τα τμήματα.
• Χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές και οι μετεγγραφές μαθητών. 
Για τη διαδικασία του υπολογισμού των κενών είναι απαραίτητο να υπάρξει ένα εύλογο χρονικό διάστημα ορισμένων ημερών μετά τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων τον Σεπτέμβριο, ώστε οι συνάδελφοι στα σχολεία να έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα. 
Γ. Αιτήματα
1.Απαιτούμε από τη Δ/νση και το Υπουργείο Παιδείας
α. Να μείνουν ανοιχτά τα τμήματα και να δοθεί η δυνατότητα ανάπτυξης τους, μέχρι και την οριστικοποίηση όλων των εγγραφών των μαθητών.
Β. Να τηρήθει το Π.Δ. 50, δηλαδή οι τοποθετήσεις να γίνουν ανά κατηγορία (υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ, αποσπασμένοι, συμπλήρωση ωραρίου), με εύλογο χρόνο για να πραγματοποιηθούν οι αιτήσεις και να εξεταστούν οι ενστάσεις.
γ. Να δοθεί η δυνατότητα απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ, ιδιαίτερα για συναδέλφους με σοβαρά προβλήματα υγείας/οικογενειακά.
δ. Να καλυφθούν άμεσα τα κενά με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών.
ε. Να αποφευχθεί η δημιουργία τμημάτων με 25-27-28 μαθητές. Διεκδικούμε τμήματα με 20 μαθητές.
στ. Να γίνουν σεβαστές οι προτιμήσεις των μαθητών και να μην γίνει αυθαίρετη μετακίνησή τους μακριά από το κοντινό τους σχολείο, προκειμένου να γίνει εξοικονόμηση τμημάτων και ωρών σε εκπαιδευτικούς. 
2. Καλούμε τους αιρετούς στο ΠΥΣΔΕ να ενημερώσουν τους συναδέλφους για το ποια στάση τήρησαν κατά την προηγούμενη διαδικασία ορισμού κενών – πλεονασμάτων.
3. Ζητάμε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μας δοθούν οι λίστες των συναδέλφων που απασχολήθηκαν τα τελευταία 5 έτη στις Λυκειακές επιτροπές και στα βαθμολογικά κέντρα ως επικουρικό προσωπικό. Θεωρούμε ότι για να μπορούν οι επιτροπές αυτές να επιτελέσουν το έργο τους εκτός από το έμπειρο προσωπικό που πρέπει να διαθέτουν, καλό θα ήταν για λόγους ηθικής τάξης και δεοντολογίας να ανανεωθούν με καινούρια μέλη . Απαιτούμε, η δυνατότητα συμμετοχής να είναι ανοιχτή και διαφανής για όλους τους εκπαιδευτικούς, ύστερα από πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη στελέχωση όλων των επιτροπών που σχετίζονται με τη διαδικασία των Πανελληνίων. Γιατί η όποια ανανέωση έχει γίνει, δε σημαίνει ότι έγινε με αξιοκρατία.
4. Ζητάμε να μάθουμε για ποιο λόγο δεν τηρήθηκε η διαδικασία στελέχωσης του βαθμολογικού κέντρου με επικουρικό προσωπικό, όπως προέβλεπε η εγκύκλιος του περιφερειάρχη Κου Λόντου , ύστερα δηλαδή από πρόσκληση ενδιαφέροντος.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ

Η Πρόεδρος                                             Η Γ. Γραμματέας

                     Μαρρέ Γιώτα                                           Κυριακού Κλαίρη             

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα