Με έκπληξη πληροφορήθηκα από συναδέλφους τη δήλωση του Υπουργού Παιδείας, κ. Γαβρόγλου σε τηλεοπτική εκπομπή, στην οποία με εγκαλούσε ότι δήθεν απαξίωνα τους συναδέλφους λέγοντας ότι είναι «επιρρεπείς στις πιέσεις των γονέων».
Είναι φανερό ότι ο κύριος Υπουργός δεν έχει αντιληφθεί το μέγεθος της ζημίας που πρόκειται να προκαλέσει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη νομοθετική πρωτοβουλία που εξήγγειλε. Φαίνεται καθαρά ότι αγνοεί την εκπαιδευτική πραγματικότητα της χώρας. Σε διαφορετική περίπτωση θα γνώριζε καλά ότι μία από τις παθογένειές της ελληνικής εκπαίδευσης είναι η βαθμοθηρία που διακατέχει μεγάλη μερίδα μαθητών και γονέων. Με το νέο σύστημα που προτείνει και τη σύνδεση του βαθμού του απολυτηρίου με την εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι απολύτως βέβαιο ότι η βαθμοθηρία θα γιγαντωθεί στον υπέρτατο βαθμό. Αυτό άλλωστε καταγράφηκε και τη δεκαετία του ’80 όταν υπήρχε μεικτό σύστημα επιλογής (Πανελλαδικές 75%, Βαθμολογία τριών τάξεων Λυκείου 25%). Το σύστημα αυτό δοκιμάστηκε στο παρελθόν και απέτυχε. Και γι΄ αυτό το λόγο καταργήθηκε.
Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ πιστεύει ότι με το νέο σύστημα επιλογής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί θα υποστούν μία αφόρητη πίεση από γονείς και μαθητές. Ιδιαίτερα στις μικρές κοινωνίες η πίεση αυτή θα είναι αβάσταχτη.
Οφείλει ο Υπουργός Παιδείας να αντιληφθεί την ελληνική πραγματικότητα και να αποσύρει από το τραπέζι το προτεινόμενο σχέδιο, το οποίο, αν εφαρμοστεί, θα μας οδηγήσει αρκετές δεκαετίες πίσω.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη