Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

O θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας στα Γυμνάσια, ήταν από τα πρώτα θύματα των περικοπών στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια ξεκινά  με σημαντική καθυστέρηση  (φέτος τέλος Γενάρη !  ) με δυσμενείς  όρους και προϋποθέσεις ως πρόγραμμα ΕΣΠΑ ,οπότε η αποτελεσματικότητα της προβλέπεται τουλάχιστον ελλιπής. Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) στα ΓΕΛ έχει  πλέον καταργηθεί !

Επαναλαμβάνεται η  απαράδεκτη πρακτική επιλογής ορισμένων μόνο σχολείων ως κέντρων ενισχυτικής διδασκαλίας με αποτέλεσμα να απαιτείται μετακίνηση των μαθητών σε μακρινές αποστάσεις και να αποξενώνεται η λειτουργία  της Ε.Δ. από το σχολείο του κάθε παιδιού. Με αυτό το δεδομένο γίνεται πρακτικά αδύνατο να εγγραφούν όλοι οι μαθητές/τριες που έχουν πραγματική ανάγκη.

Με την φετινή εγκύκλιο επιτρέπεται να γίνει τμήμα ακόμη και με 19 μαθητές! Ζητείται επίσης περιγραφική αξιολόγηση  από τους καθηγητές για τους μαθητές που αιτούνται ενισχυτικής ! Μια ακόμη μορφή εντατικοποίησης της εργασίας μας και διεύρυνσης του ωραρίου μας  άνευ ουσίας.

Η περιπέτεια της ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία τα τελευταία χρόνια θίγει κυρίως τους μαθητές υποβαθμισμένων κοινωνικών ομάδων και τους γονείς τους. Δυστυχώς όλες οι κυβερνήσεις και η σημερινή προτιμούν την εξυπηρέτηση του χρέους προς  τους δανειστές –δυνάστες της χώρας και αθετούν το …χρέος τους προς τους μαθητές μας.

Η μείωση του αριθμού των παιδιών στο τμήμα (20 και 15 στις κατευθύνσεις) που θα επέτρεπε εξατομικευμένες μεθόδους διδασκαλίας, θα περιόριζε την αναγκαιότητα του θεσμού. Αντ’ αυτού είχαμε …αύξηση του αριθμού των παιδιών ,  περιορισμό της ενισχυτικής και κατάργηση της ΠΔΣ.

 Η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ τα χρόνια αυτά επιμένει έντονα στις παραστάσεις στις διευθύνσεις και στα υπομνήματά της για την έγκαιρη έναρξη της λειτουργίας των υποστηρικτικών θεσμών σε κάθε σχολείο για όλα τα παιδιά που χρειάζονται στήριξη. Απαιτούμε την κάλυψη των διδακτικών ωρών με συμπλήρωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών του σχολείου ώστε να αποφευχθεί κάπως το κύμα των μετακινήσεων και με προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους ωραρίου αντί του απαράδεκτου θεσμού της ωρομισθίας.

Απαιτούμε και τώρα να λειτουργήσει άμεσα η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και η Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα  σχολεία με πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, έτσι ώστε να είναι προσιτή για όλα τα παιδιά που την έχουν ανάγκη.  Αίτημα που πρέπει σθεναρά να διεκδικήσουν από κοινού μαθητές –γονείς και εκπαιδευτικοί.

enisxitiiki.jpg

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα