Την Παρασκευή 22/2 με μαζική παρουσία σωματείων και εκπαιδευτικών ακυρώθηκε το προγραμματισμένο σεμινάριο των συντονιστών του 5ου ΠΕΚΕΣ από το Υπ. Παιδείας. Το σεμινάριο με θέμα «ο ρόλος των ΠΕ.Κ.Ε.Σ στον Προγραμματισμό και την Αποτίμηση Εκπαιδευτικού έργου», δηλαδή την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων – αυτοαξιολόγηση και την υλοποίηση του ν. 4547. Τα σεμινάρια αυτά αποτελούν το πρώτο βήμα στην επιχείρηση επαναφοράς της αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης.
Χαιρετίζουμε την παρουσία όλων των συναδέλφων, που ανταποκρίθηκαν στη στάση εργασίας που έχει προκηρύξει ο σύλλογός μας και συνέβαλαν στην ακύρωση του σεμιναρίου στο 7ο Δ.Σ. Γέρακα που διεξάγονταν τα σεμινάρια. Στην παράσταση συμμετείχαν ακόμα μέλη του ΔΣ του συλλόγου μας μαζί με μέλη του ΔΣ και συναδέλφους του συλλόγου Δελμούζος – ο οποίος επίσης είχε προκηρύξει στάση εργασίας – εκπρόσωποι του ΔΣ του συλλόγου Σωκράτης και συνάδελφοι την Ε΄ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής καθώς και η Βαγγελίτσα Δινοπούλου, αναπληρώτρια μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ και η Γιώτα Ιωαννίδου μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ.
Επισημάναμε ότι παρά τις διακηρύξεις τους για πρόθεση συνεργασίας με τα σωματεία στην πράξη τα αντιμετωπίζουν εχθρικά και αγνοούν παντελώς εδώ και ένα μήνα περίπου, τουλάχιστον τρεις φορές από το σωματείο μας, να οριστεί συνάντηση με τους συντονιστές πριν εξελιχτούν μια σειρά από μέτρα στο σχεδιασμό τους και του Υπ. Παιδείας και ενώ επιχειρείται η υλοποίηση αντιεκπαιδευτικών μέτρων – π.χ. συγκρότηση Ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης και ακούσαμε την οργανωτική συντονίστρια να κάνει πως δεν είναι ενήμερη για το αίτημα του συλλόγου μας.
Επαναλάβαμε για άλλη μια φορά προς όλους τους συντονιστές τις θέσεις των σωματείων για την αξιολόγηση –αυτοαξιολόγηση καθώς ο περίφημος προγραμματισμός της σχολικής μονάδας είναι με άλλα λόγια η προσπάθεια επαναφοράς της αυτοαξιολόγησης. Προβλέπει τους ίδιους δείκτες και τις ίδιες διαδικασίες για τη συμπλήρωσή τους ενώ η ύπαρξη της ΑΔΙΠΔΕ ως εξωτερικού αξιολογητή παραμένουν ίδια με το σχέδιο που ακύρωσε το εκπαιδευτικό κίνημα το 2013-14. Θυμίσαμε τη δράση μας και τις συναντήσεις μας με αρκετούς εκ των παρευρισκομένων έξω από το Υπ. Παιδείας και τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών τότε ενάντια στην αξιολόγηση. Ξεκαθαρίσαμε ότι η προσπάθεια του υπουργείου να εμφανίσει την νέα απόπειρα ως κάτι διαφορετικό δεν μας ξεγελάει. Δηλώσαμε ότι ο σύλλογός μας μαζί με περισσότερα από 70 εκπαιδευτικά σωματεία σε ΠΕ και ΔΕ έχουν προκηρύξει, με διαδικασίες τους, ΑΠΕΡΓΙΑ -ΑΠΟΧΗ και δεν θα επιτρέψουμε την υλοποίηση της Αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης.
Διαμηνύσαμε, τέλος, ότι όποιος μπει στη διαδικασία υλοποίησης του νόμου στρέφεται ενάντια στο εκπαιδευτικό κίνημα και τη δημόσια εκπαίδευση. Δηλώσαμε την απόφαση του συλλόγου μας να ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ τη διεξαγωγή του σεμιναρίου ως μια ενέργεια συμβολικού αλλά και ουσιαστικού χαρακτήρα καθώς αποτελεί το πρώτο βήμα στην εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού σχεδίου και καλέσαμε τους ΣΕΕ να αποχωρήσουν από τη διαδικασία επιμόρφωσης και να μη στραφούν ενάντια στον κλάδο. Τους καλέσαμε να μην καταφύγουν σε αναξιοπρεπείς συμπεριφορές που είδαμε από άλλους συντονιστές σε αντίστοιχα σεμινάρια σε άλλα ΠΕΚΕΣ όπου «έπαιζαν το κρυφτούλι» και άλλαζαν τον τόπο των σεμιναρίων για να αποφύγουν τα εκπαιδευτικά σωματεία και δηλώσαμε ότι θα παραμείνουμε εκεί μέχρι να αποχωρήσουμε όλοι μαζί από το χώρο. Ακολούθησαν οι παρεμβάσεις από τον πρόεδρο του συλλόγου Σωκράτης και τον γραμματέα του συλλόγου Δελμούζος και την αιρετό της Δ.Ε. στην Αν. Αττική.
Ορισμένοι συντονιστές δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να παίξουν κρυφτό με τα εκπαιδευτικά σωματεία και με τις δεδομένες συνθήκες δεν είναι διατεθειμένοι να επιμείνουν στο σεμινάριο δηλώνοντας την πρόθεσή τους να αποχωρήσουν. Οι συντονιστές ζήτησαν χρόνο εσωτερικής διαβούλευσης με την εισηγήτρια του σεμιναρίου να παραμένει έξω από την αίθουσα. Μετά από αρκετή ώρα «εσωτερικής συζήτησης» προχωρήσαμε σε νέα παρέμβαση για να θυμίσουμε ότι δε θα επιτρέψουμε να πραγματοποιηθεί το σεμινάριο. Τότε ακολούθησε η αποχώρηση περίπου των μισών συντονιστών.
Όσοι από τους συντονιστές «εμμονικά» παρέμειναν καταφεύγοντας σε δικαιολογίες και συμπεριφορές όπως η επίκληση του «υπηρεσιακού καθήκοντος», την αναμονή των οδηγιών των ανωτέρων τους, η την επιθυμίας τους …. «να πιουν καφέ» τρώγοντας τις λιχουδιές του catering!!! και το χρόνο, απέδειξαν τη ετοιμότητα τους να υλοποιήσουν τη φύση του αντιεκπαιδευτικού έργου που έχουν αναλάβει να επιτελέσουν.
Επόπτης της περιφέρειας, πανεπιστημιακή επιμορφώτρια για το πρόγραμμα «Εκπαιδευτική ηγεσία», αφισέτα του ΕΣΠΑ από το επιχειρησιακό πρόγραμμα, αναρτημένες οι υποχρεώσεις των επιμορφούμενων και το cateringσυμπλήρωναν την εικόνα του εκπαιδευτικού σχεδιασμού του Υπουργείου Παιδείας!!! Με κύριο πρόταγμα την υλοποίηση ή αλλιώς το «ξεκοκάλισμα» ενός ακόμη προγράμματος ΕΣΠΑ στο όνομα της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.
Η αποφασιστική παραμονή της αντιπροσωπείας του σωματείου μας στο χώρο του σεμιναρίου υποχρέωσε τελικά στην αποχώρηση όλων από το χώρο και την ακύρωση του σεμιναρίου.
Τα μηνύματα που έδωσαν τα εκπαιδευτικά σωματεία ήταν παραπάνω από σαφή:
ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΖΑΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ.
ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και την αντιεκπαιδευτική μεταρρύθμιση κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ.
Θα μας βρουν μπροστά τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη