Thumbnail
Ανακοίνωση

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε από το Συντονιστικό Χημικών Εκπαιδευτικών – και στη συνέχεια διασταυρώσαμε την πληροφορία – ότι το 2015 η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) με έγγραφά της προς τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απαίτησε, σύμφωνα με τον νόμο 1804/88 και το ΠΔ 392/1993, την υποχρεωτική παρακράτηση και απόδοση σε αυτήν των συνδρομών των χημικών εκπαιδευτικών ευθύνης τους (40 ευρώ ετησίως).

Το έργο των επιστημονικών ενώσεων μπορεί να είναι αξιόλογο, αλλά η χρηματοδότησή του δεν νοείται να γίνεται με υποχρεωτική καταβολή χρημάτων. Και μόνο το υποχρεωτικό του πράγματος αντιβαίνει στην ίδια την έννοια της προόδου και της επιστημοσύνης, εκτός αν, κατά τη γνώμη της Ε.Ε.Χ., συνιστά αναπόδραστη φυσική συνέπεια…

Ασφαλώς δεν χρειάζεται να μακρηγορήσουμε για το ύψος των απολαβών των εκπαιδευτικών ή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν, ούτε να κάνουμε σύγκριση με το μακρινό 1988.

Ζητάμε:

· Το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει τις απαιτούμενες πρωτοβουλίες, ώστε να καταργηθεί ο – έτσι κι αλλιώς νομικά και συνταγματικά αμφιλεγόμενος – νόμος 1804/88.

· Η Ε.Ε.Χ. να σταματήσει άμεσα να κάνει χρήση του νόμου, όσο αυτός ισχύει.

· Η ΟΛΜΕ να πιέσει από την πλευρά της όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία