Thumbnail
Ενημερωτικό σημείωμα της ΑΣΕ στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Στις 13/3 πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τον υπολογισμό οργανικών κενών και πλεονασμάτων για τα σχολεία της ΔΔΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης , με εξαίρεση το ΕΕΕΕΚ, καθώς για αυτό το σχολείο ο προσδιορισμός κενών και πλεονασμάτων δεν πραγματοποιείται από τα ΠΥΣΔΕ.

Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε με βάση την εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, η οποία στάλθηκε στις ΔΔΕ την Παρασκευή 08/3  στις 2μμ (παραμονή της αργίας της Καθαράς Δευτέρας και ζητούσε να ολοκληρωθεί η διαδικασία ως τις 13/3! Με διαδικασίες φαστ-τρακ - ανεξάρτητα από τους χειρισμούς της  Διεύθυνσης- και στα κρυφά, το Υπουργείο προσπαθεί να προχωρήσει στη διαδικασία των μεταθέσεων με πρόθεση να μηδενίσει τα οργανικά κενά και να μην έχουν λόγο οι σύλλογοι. Να σημειωθεί ακόμα ότι τα 3 τελευταία χρόνια από τους πίνακες που αποστέλλονται λείπει η στήλη « γνωμοδότηση ΠΥΣΔΕ». Το ΠΥΣΔΕ καλείται να επικυρώσει τους πίνακες. Παρ’ όλα αυτά αφού τα προκύπτοντα αποτελέσματα για τα κενά  και πλεονάσματα επικυρώνονται από την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ η ευθύνη παραμένει η ίδια . Ο υπολογισμός προχωρά με άξονα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα:

Α) συγκρότηση τμημάτων με 27 μαθητές και δυνατότητα προσαύξησης ως 10%.

Β) παραμένει η κατάργηση της μείωσης ωραρίου για τους υπευθύνους εργαστηρίων Φ.Ε και Η/Υ.

Γ) διατηρείται η αύξηση ωραρίου που επιβλήθηκε από προηγούμενη κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ.

Δ) οι αλλαγές για τη Γ΄ Λυκείου βρίσκονται ακόμα στα σκαριά με αποτέλεσμα κάθε υπολογισμός να είναι επισφαλής.

Διαχρονική θέση της ΑΣΕ, είναι ότι ο υπολογισμός των οργανικών κενών πρέπει να γίνει με βάση τις ανάγκες των μαθητών και την πάγια απαίτηση του κλάδου. Πιο συγκεκριμένα:

  1. 20 μαθητές στα τμήματα Γυμνασίου και Γενικής Παιδείας του Λυκείου-15 μαθητές στους προσανατολισμούς- 10 μαθητές στα εργαστήρια του ΕΠΑΛ
  2. Να δοθούν όλα τα διευθυντικά κενά οργανικά
  3. Να δοθεί κάθε θέση που μένει κενή λόγω μετάθεσης ή συνταξιοδότησης
  4. Οι πάγιες ανάγκες σε ειδική αγωγή, τμήματα ένταξης, τάξης υποδοχής και στην ενισχυτική διδασκαλία, θα πρέπει να υπολογίζονται με οργανικά κενά

Με βάση τις προτάσεις αυτές, θα αυξάνονταν ο αριθμός των τμημάτων στα σχολεία της Κεφαλονιάς κατά 7 τμήματα περίπου!

Σημειώνουμε ότι αναφερόμαστε  ΜΟΝΟ στον αριθμό τμημάτων Γενικής Παιδείας.

Υπενθυμίζουμε ότι:

  1. τα προηγούμενα χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν πάνω από 30.000 εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας και έγιναν μηδαμινοί διορισμοί μονίμων.
  2. Το Υπουργείο και φέτος συνέχισε τη γνωστή «παράδοση» της αδιοριστίας και της πρόσληψης αναπληρωτών με το σταγονόμετρο. Ακόμα τώρα να υπάρχουν κενά στα σχολεία της χώρας και του νησιού.
  3. Στη ΔΔΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης  εργάζονται φέτος πάνω από 80 συμβασιούχοι (παραπάνω από το  25% των εκπ/κών) οι οποίοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, ακόμα και με τον κουτσουρεμένο, με βάση τη νομοθεσία. αριθμό τμημάτων και τις αλλαγές στα ωράρια των εκπαιδευτικών.
  4. Για το ΕΕΕΕΚ: Τη στιγμή που δεν υπάρχει ούτε ένας μόνιμος, με εξαίρεση τον Διευθυντή, το Υπουργείο, δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια για την προκήρυξη οργανικών θέσεων και την πλήρωσή τους με μόνιμο προσωπικό. Να υπογραμμίσουμε ότι φέτος πλησιάζουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς και στο σχολείο ακόμα δεν έχει διοριστεί ψυχολόγος και κοινωνική λειτουργός , ειδικότητες άκρως απαραίτητες.  Στο ΕΕΕΕΚ αποτυπώνεται ανάγλυφα η αναλγησία και ο εμπαιγμός που υφίστανται διαχρονικά από τις κυβερνήσεις οι μαθητές και ιδιαίτερα οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Την ώρα που οι ανάγκες των μαθητών αυτών είναι πολλές και εξειδικευμένες και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίζεται ότι θα κάνει μόνιμους διορισμούς στην ειδική εκπαίδευση, δεν έχει προχωρήσει ούτε καν σε προκήρυξη οργανικών θέσεων ακολουθώντας τα χνάρια των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ!
  5. Για το Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο: εκτός των απαράδεκτων προβλημάτων στέγασης και υποδομών που αντιμετωπίζει το σχολείο , λειτουργεί χωρίς καμία οργανική θέση ούτε καν για την Διευθύντρια! Το σχολείο –με βάση τις πάγιες θέσεις μας για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες της Ειδικής Αγωγής - εκτός από το διδακτικό προσωπικό  τουλάχιστον 7 εκπαιδευτικοί, χρειάζεται και ΕΒΠ τουλάχιστον 1 άτομο καθώς και ΕΕΠ τουλάχιστον 5 άτομα (ψυχολόγο, κοινωνική λειτουργό, σχολικό  νοσηλευτή, λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή  )

Ο τρόπος υπολογισμού κενών-πλεονασμάτων τοπικά και πανελλαδικά, ελαχιστοποιεί τις μεταθέσεις προς και από τη Κεφαλονιά. Τα πλεονάσματα διευκολύνουν τους συναδέλφους που επιθυμούν μετάθεση, διότι προϋπόθεσή της αποτελεί το να είναι ελλειμματική η περιοχή μετάθεσης. Δεν παίζει κανένα ρόλο αν είναι ελλειμματική ή πλεονασματική η περιοχή από την οποία ο συνάδελφος προέρχεται

Τονίζουμε ότι διαχρονικά οι αιρετοί της ΑΣΕ στα ΠΥΣΔΕ δεν υπογράφουμε τον πίνακα Γ΄, δεν αναγνωρίζουμε δηλαδή την ύπαρξη πλεονασμάτων και διεκδικούμε την καταγραφή των κενών με βάση τις πάγιες θέσεις που προαναφέρθηκαν.

Στη Κεφαλονιά -Ιθάκη καταγράφηκαν και τελικά επικυρώθηκαν από την   πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ, 67 πλεονάσματα και 18κενά  (βλ. πίνακα).

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.

Με πρώτη ματιά φαίνεται περίεργο ότι στη Κεφαλονιά  πλεονάζουν 67 εκπαιδευτικοί, την ώρα μάλιστα που το υπάρχον μόνιμο προσωπικό όχι απλώς δεν επαρκεί, αλλά και κάθε χρόνο (ακόμη και με τα προκρούστεια μέτρα περιορισμού των αναγκών που έχουν επιβάλει οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ) προσλαμβάνονται τουλάχιστον 80 αναπληρωτές (στη Γενική Παιδεία σε Ειδική Αγωγή, Παράλληλη Στήριξη, Ενισχυτική και ΜΝΑΕ) σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες, ακόμα και σε αυτές που χαρακτηρίζονται από την εκάστοτε πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ ως «πλεονασματικές». Η επιλογή αυτή των κυβερνήσεων δεν είναι τυχαία. Με τρικ δίνουν την ψευδαίσθηση ότι δηλαδή τα σχολεία είναι πλήρως στελεχωμένα. Για δε τους πλεονάζοντες υπάρχει όλο το νομοθετικό οπλοστάσιο προκειμένου να υποχρεώνονται σε μετακίνηση εκτός του ΠΥΣΔΕ στο οποίο ανήκουν.

Επιπλέον, η παρούσα κυβέρνηση με την πολιτική αδιοριστίας και την παρουσίαση τεχνητών πλεονασμάτων, αφενός προπαγανδίζει τη μη αναγκαιότητα για μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, αφετέρου δίνει «πάσα» στον έτερο διαχειριστή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, στη ΝΔ, να ισχυρίζεται ότι τα κενά στην εκπαίδευση δεν είναι πολλά και ότι πρέπει να γίνουν…στοχευμένοι διορισμοί! Όλα αυτά μετά από 10 χρόνια αδιοριστία και με πάνω από 30.000 εκπαιδευτικούς στη σύνταξη!

 

Στο ΠΥΣΔΕ κάναμε και θα κάνουμε αυτό που εκτιμούμε ότι ανταποκρίνεται στα συλλογικά συμφέροντα των εκπαιδευτικών-γονιών-μαθητών. Ξεκαθαρίζουμε, όμως, ότι καμία λύση δε θα έρθει από όργανα διοίκησης ή, γενικότερα, «από τους πάνω», αν δεν οργανωθεί η κοινωνική συμμαχία με στόχο την εξυπηρέτηση των αναγκών των μαθητών και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

 

Πρέπει να γίνει καθήκον από κοινού εκπαιδευτικών-γονέων-μαθητών:

  1. Κανένα τμήμα με πάνω από 20 μαθητές / 15 στην κατεύθυνση / 10 στα εργαστήρια
  2. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ άμεσος διορισμός ΟΛΩΝ των αναπληρωτών χωρίς προϋποθέσεις, ώστε να καλυφθούν πλήρως τα κενά, με βάση τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.
  3. Όλοι οι εκπαιδευτικοί με πραγματική οργανική.
  4. Επαναφορά του τριώρου για τους υπευθύνους φυσικών επιστημών και πληροφορικής
  5. Επαναφορά του προηγούμενου καθεστώτος ωραρίου

Για τα οργανικά κενά και τους διορισμούς: από τον παρακάτω πίνακα αποδεικνύεται ότι η γνωστή καραμέλα του κυβερνητικού συνδικαλισμού για διορισμούς στα οργανικά κενά, αφήνει και τους συναδέλφους αναπληρωτές στην αδιοριστία και τα σχολεία κενά.  Οι συνδικαλιστικές δυνάμεις που καταθέτουν τέτοιες προτάσεις αναλαμβάνουν τεράστια ευθύνη, καθώς

Α) οδηγούν σε απολύσεις αναπληρωτών και καλλιεργούν τη διάσπαση όταν υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχουν θέσεις για διορισμό όλων. Είναι υποκρισία τη στιγμή που 25.000 συμβασιούχοι δουλεύουν τα τελευταία χρόνια καλύπτοντας πάνω από 30.000 συνταξιοδοτήσεις, (και μάλιστα σε τμήματα με 27 μαθητές και άνω) να υπάρχουν συνδικαλιστικές παρατάξεις που θεωρούν ότι δεν πρέπει να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι στην εκπαίδευση.

Β) παίζουν το παιχνίδι των κυβερνήσεων που στόχο έχουν την παράταση της αδιοριστίας εμπαίζοντας έτσι τους συναδέλφους.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΠΥΣΔΕ ΓΙΑ ΚΕΝΑ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ 13/3/2019 (ΠΙΝΑΚΑΣ Γ΄)

ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ

Κλάδος ΠΕ

01

02

04.01

04.05

05

06

07

11

81

82

86

87-07

88-01

88-03

Πλεονάσματα

Α (περιοχή)

1

 

2

 

4

1

11

 

12

 

4

13

1

1

8

1

1

1

Πλεονάσματα

Β (περιοχή)

0

0

1

0

0

1

0

3

1

0

0

0

0

0

 

Κλάδος ΠΕ

02

03

04.04

08

78

79-01

80

87-02

87-04

ΤΕ01-06

Κενά Α (περιοχή)

0

2

0

1

1

1

2

2

1

1

Κενά Β (περιοχή)

4

1

1

0

0

0

1

0

0

0

Συνάδελφοι!!!!!!

Σαν ένα παράδειγμα προσέξτε την εικόνα που παρουσιάζουν οι παραπάνω πίνακες όσον αφορά τους φιλολόγους . Σε αυτήν την πλασματική εικόνα αντιπαραθέτουμε την αλήθεια των πραγματικών αναγκών των σχολείων. Για τη σχολική χρονιά 2018-19 προσελήφθησαν  22 !!!!!!! συνάδελφοι  φιλόλογοι αναπληρωτές (μόνο  στη Γενική), που θα ήταν περισσότεροι με βάση τις θέσεις μας για τα τμήματα και την επαναφορά του προηγούμενου καθεστώτος ωραρίου!!!

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΠΥΣΔΕ ΓΙΑ ΚΕΝΑ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ 13/3/2019 (ΠΙΝΑΚΑΣ Γ΄)

ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ- ΛΥΚΕΙΟ

Κλάδος ΠΕ

02

03

04.01

11

88-01

Κενά

1

1

1

1

1

 

Από όλα τα παραπάνω αποτυπώνεται η κοροϊδία της ακολουθούμενης πολιτικής από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ. Την ώρα που δεν υπάρχει ούτε μία χρονιά που να έχουν καλυφθεί οι εκπαιδευτικές ανάγκες, -- έως και σήμερα υπάρχουν κενά στα σχολεία--την ώρα που κάθε χρόνο σχεδόν το 25% των συναδέλφων είναι αναπληρωτές, οι κυβερνήσεις βλέπουν πλεονάσματα και μειώνουν τον αριθμό τμημάτων!

Αργοστόλι 20/3/2019

Μεμελετζόγλου Ελένη-Πεντογάλου Διονυσία  αναπληρωματικός αιρετός

                                  εκλεγμένοι με την Αγωνιστική Συσπείρωση  Εκπαιδευτικών, το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες