Thumbnail
Ανακοίνωση του Σύλλογου ΠΕ ο Σωκράτης

ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ – ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΑ

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Συναδέλφισσες –Συνάδελφοι

Πριν από μία βδομάδα  το  ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Αττικής συνεδρίασε και καθόρισε τα οργανικά ελλείμματα και  πλεονάσματα των σχολείων  μας.

Δε στεκόμαστε στις ασφυκτικές προθεσμίες που είχαν στη διάθεσή τους οι Διευθύνσεις Π.Ε. (Σαββατοκύριακο και Καθαρά Δευτέρα ) για να δώσουν τις οργανικές συνθέσεις. Αυτό που μας απασχολεί είναι το γεγονός ότι αυτά τα πλεονάσματα ή ελλείμματα θα χρησιμοποιηθούν για τις υπηρεσιακές μεταβολές των συναδέλφων, όπως μεταθέσεις, για τις οργανικές θέσεις όσων συναδέλφων είναι στη διάθεση ή για διορισμούς.

 Δε δεχόμαστε τον αριθμό των οργανικών θέσεων που εισηγείται η Διεύθυνση τη στιγμή που σε όλη την Αν. Αττική εργάζονται σχεδόν 1.400 αναπληρωτές, κάτι το οποίο σημαίνει ότι ο ένας  στους τρεις εκπαιδευτικούς  δουλεύει με ελαστική σχέση εργασίας.

 Δε δεχόμαστε να μην υπάρχουν οργανικές θέσεις Νηπιαγωγών για την εφαρμογή της  δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής .

 Δε δεχόμαστε να μην δίνονται οργανικά κενά για τη μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα  σύμφωνα  με τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος ( 15 μαθητές στο Νηπιαγωγείο, στην Α΄ και Β΄ Δημοτικού και 20 μαθητές στις υπόλοιπες τάξεις), αλλά και σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργείου για μείωση σε 22 μαθητές ανά τμήμα σε Νηπιαγωγεία και Α΄ Τάξη Δημοτικού.

Δε δεχόμαστε να μην υπάρχουν οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (Φυσικής Αγωγής, Αγγλικών, Γαλλικών και Γερμανικών, Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρικής  Αγωγής), καθώς και Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

 

Ο Σύλλογος ΠΕ Αν. Αττικής «ο Σωκράτης» καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους Συλλόγους της Αν. Αττικής σε Παράσταση Διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Π.Ε Αν. Αττικής την Τετάρτη 27 Μαρτίου στις 14:00 για να απαιτήσουμε να δοθούν οι πραγματικές οργανικές θέσεις των σχολείων.

 

                                                                      Για το Δ.Σ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»