Διαμαρτυρία για την κατάργηση οργανικής θέση στο Ειδικού Σχολείου Καλλιθέας
Ανακοίνωση του Συλλόγου ΠΕ Λήμνου

  Σύμφωνα με την ανακοίνωσή του, το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στις 22/5/2019, στη δημιουργία 943 νέων οργανικών θέσεων και κατανομή τους σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, πανελλαδικά.

  Όμως, λίγο πριν την παραπάνω κατανομή, στις  16-4-2019, το Υπουργείο είχε προβεί σε ανακατανομή οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, σύμφωνα με την οποία καταργείται η οργανική θέση του Εργοθεραπευτή (ΠΕ29) από το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας Λήμνου . Η ειδικότητα του Εργοθεραπευτή,(την οργανική θέση της οποίας αγωνιστήκαμε να αποκτήσουμε και η οποία θέση δεν καλύφτηκε ποτέ!), αλλά και οι υπόλοιπες ειδικότητες σε ένα Ειδικό Σχολείο, κρίνονται παραπάνω από απαραίτητες στην εκπαίδευση και  την αναβάθμιση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία και μάλιστα σε ένα ακριτικό νησί, όπως είναι η Λήμνος.

  Ας μας απαντήσει ο κύριος Υπουργός με ποια κριτήρια καταργεί εν όψει μόνιμων διορισμών την οργανική θέση του Εργοθεραπευτή από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας, το οποίο την ερχόμενη σχολική χρονιά θα φιλοξενεί 6(έξι) μαθητές με πολλαπλές αναπηρίες στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και 1(ένα) νήπιο στο Ειδικό Νηπιαγωγείο;

  Επίσης γιατί δεν έχει συμπεριλάβει στη νέα κατανομή ούτε μία οργανική θέση Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ούτε στο Ειδικό Δημοτικό ούτε στο Ειδικό Νηπιαγωγείο, όταν οι περισσότεροι μαθητές που φοιτούν σε αυτό δεν αυτοεξυπηρετούνται;

  Ας μας απαντήσει επίσης γιατί τη φετινή χρονιά δε δόθηκε πίστωση για Αναπληρωτή Φυσικοθεραπευτή;

  Ας μας απαντήσει γιατί, ενώ ανακοινώνει την προσήλωση της κυβέρνησης στο στόχο της εξασφάλισης συνθηκών για την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής και ειδικότερα για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία, το Ειδικό Σχολείο της Λήμνου, Νηπιαγωγείο και Δημοτικό συνεχίζει να υποστελεχώνεται και να υποβαθμίζεται χρόνο με το χρόνο και δεν κρίνεται απαραίτητη και αναγκαία η στελέχωσή του με τις αναγκαίες ειδικότητες σε μόνιμο προσωπικό;

  Καταγγέλλουμε στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς των μαθητών ΑΜΕΑ την πολιτική υποβάθμισης της Ειδικής Αγωγής από την κυβέρνηση αφού οι διορισμοί που ανακοίνωσε είναι «σταγόνα στον ωκεανό» ως προς τις ανάγκες των σχολείων σε μόνιμο εκπαιδευτικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την επαναφορά της οργανικής θέσης του εργοθεραπευτή στο Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας και τη στελέχωσή του με μόνιμο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων σε Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό τόσο στο Δημοτικό όσο και στο Νηπιαγωγείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μητσοτάκης στο Μαξίμου
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
«Σκοπός μας τώρα είναι η επιτάχυνση και σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούν οι πρωτοβουλίες μας...»
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
ypaith2
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης - μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή αλλοδαπών - αλλογενών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτους 2024
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ