Διακήρυξη για εκλογές στη ΔΑΚΕ Λάρισας- Ψηφοδέλτια
Ολοι την Τετάρτη στις 18/12 στη Λάρισα

ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ Δ.Σ. - Ε.Ε. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ν. ΛΑΡΙΣΑΣ & ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ ν. ΛΑΡΙΣΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ, 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ  2019.

Γενική Συνέλευση: 9:30 π.μ. στο αμφιθέατρο του 6ου ΓΕ.Λ Λάρισας.

Ψηφοφορία: 2:00 μ.μ. μέχρι  7:00 μ.μ στο 1ο  ΓΕ.Λ Λάρισας.


ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ

Δ.Α.Κ.Ε. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ν. ΛΑΡΙΣΑΣ

  • Εθνική πολιτική για την Παιδεία
  • Κάλυψη των κενών θέσεων με μόνιμους διορισμούς
  • Ίδρυση Σχολής Επιμόρφωσης  Εκπαιδευτικών
  • Επαναφορά διδακτικού ωραρίου στην πρότερη κατάσταση
  •  Μείωση των μαθητών ανά τάξη-Επαναπροσδιορισμός ύλης μαθημάτων
  • Αλλαγή άρθρων του καταστατικού της Ε.Λ.Μ.Ε. ν. Λάρισας (2ετία, συγκρότηση)
  •  Εκπαιδευτικό μισθολόγιο
  •  Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου (Ασφαλιστικό)
  • Όχι σε αξιολόγηση - χειραγώγηση
  •  Στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
  • Όχι στην απαξίωση του μαθήματος των Θρησκευτικών.
  • Ουσιαστική στήριξη της Ειδικής Αγωγής με σύγχρονες δομές
  • ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ -ΣΥΝΘΕΣΗ

    Διασφάλιση των οικονομικών & εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Ολοκληρώνεται μια ακόμη  συνδικαλιστική  χρονιά, η οποία δεν έχει  καμμιά σχέση με την προηγούμενη, αφού τα διαλυτικά φαινόμενα και η συνεχής απαξίωση της βούλησης των συναδέλφων αποτελούν  παρελθόν   μετά την  επικράτηση της κοινής λογικής  στο συνδικαλιστικό μας όργανο. 

Η  Δ.Α.Κ.Ε.   με συνέπεια  λόγων και έργων υποστήριξε τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων και με προτάσεις  ουσιαστικές  προσπάθησε  να προωθήσει τα αιτήματα του κλάδου.

Στις 18 Δεκεμβρίου 2019 καλούμαστε όλοι να αναδείξουμε το νέο Δ.Σ., την Ε.Ε. της Ε.Λ.Μ.Ε. καθώς και τους αντιπροσώπους μας στην Γ.Σ. του  Ν.Τ. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ ν. Λάρισας. Η συμμετοχή όλων μας  είναι αναγκαία τόσο στην Γενική Συνέλευση όσο και στη ψηφοφορία, για να εκφραστεί  η καθολική βούληση του κλάδου στα νέα όργανα.

Γνωρίζοντας τα προβλήματα που υπάρχουν στη Δημόσια εκπαίδευση και τα οποία δεν δημιουργήθηκαν ξαφνικά, αλλά είναι αποτέλεσμα των λανθασμένων πολιτικών επιλογών δεκαετιών, θέλουμε να προσφέρουμε με την παρούσα διακήρυξη,  όχι  μια στείρα και άγονη διαμαρτυρία  στο συνάδελφο, αλλά  κυρίως, προτάσεις υλοποιήσιμες και ρεαλιστικές  προς τη νέα κυβέρνηση, αν θέλει με ειλικρίνεια να αντιμετωπίσει και να επιλύσει τα πραγματικά προβλήματα του κλάδου.

Η λανθασμένη αντίληψη της κοινωνίας μας για το σχολείο, που το  θεωρεί προθάλαμο του Πανεπιστημίου, αλλά και οι αλλεπάλληλες ανούσιες  μεταρρυθμίσεις, καθώς και η υποχρηματοδότησή  της τελευταίας δεκαετίας καταδίκασαν  το δημόσιο σχολείο σε ένα ρόλο  άχαρο για το μαθητή και τους εκπαιδευτικούς.

 Αντί  το δημόσιο σχολείο να είναι ένας ζωντανός οργανισμός, που θα προσφέρει στους μαθητές στέρεα θεμέλια για τη γνώση και γενικότερα πνευματικά εφόδια, στοχεύει στην ειδική γνώση και την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια.

Για τους παραπάνω λόγους θεωρούμε ότι αναγκαία μέτρα είναι :

1.Νεο πρόγραμμα για όλο το Λύκειο, αφού ο νόμος Γαβρόγλου άλλαξε μόνο την  Γ΄ Λυκείου.

2. Στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ώστε να πάρει τη θέση που πρέπει στην κοινωνία, όπως σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες.

3.Αλλαγή του προγράμματος σπουδών στο Γυμνάσιο  με αναβάθμιση των μονόωρων μαθημάτων.

4.Μόνιμοι διορισμοί για κάλυψη όλων των οργανικών κενών.

Θεμελιώδης  παράγοντας για την αναβάθμιση του επιπέδου της δημόσιας εκπαίδευσης είναι η στελέχωσή της με εκπαιδευτικούς, που θα έχουν συγκροτημένη προσωπικότητα, άρτια μόρφωση και ταυτόχρονα παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Γι αυτό προτείνουμε την ίδρυση ειδικών τμημάτων στα Πανεπιστήμια, τα οποία θα προσφέρουν προγράμματα παιδαγωγικής-διδακτικής κατάρτισης για όλους τους υποψήφιους για διορισμό εκπαιδευτικούς.

Με συνέπεια υποστηρίζουμε την ανάγκη για αντικειμενική και συνολική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου χωρίς να συνδέεται με τη μισθοδοτική εξέλιξη του εκπαιδευτικού, τις μεταθέσεις και φυσικά, χωρίς τιμωρητικό χαρακτήρα. Στόχος της αξιολόγησης θα πρέπει να είναι ο εντοπισμός και η διόρθωση των αδυναμιών, η ενίσχυση και η υποστήριξη του έργου μας. Ασφαλώς η αξιολόγηση πρέπει να υλοποιηθεί συνολικά στην εκπαιδευτική πυραμίδα και να είναι συνδεδεμένη με την επιμόρφωση, η οποία τα τελευταία χρόνια είναι ανύπαρκτη ή ελλιπής. Πέραν της εισαγωγικής και περιοδικής επιμόρφωσης, προτείνουμε την ίδρυση Σχολής διετούς επιμόρφωσης σε θέματα παιδαγωγικά, διδακτικά, διοίκησης και οργάνωσης της εκπαίδευσης με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά μας καθήκοντα.

Η Δ.Α.Κ.Ε. με συνέπεια συνεχίζει να υποστηρίζει την καθιέρωση Εκπαιδευτικού Μισθολογίου. Πιστεύουμε ότι η πολιτεία οφείλει να αναγνωρίσει την ιδιαιτερότητα του έργου μας και ως προς το σύστημα των αμοιβών και ως προς τα συνταξιοδοτικά μας δικαιώματα. Η ισοπέδωση προς τα κάτω του «Ενιαίου μισθολογίου» και του «Νόμου Κατρούγκαλου» πρέπει άμεσα να ανατραπούν.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της συνδικαλιστικής χρονιάς η Δ.Α.Κ.Ε τήρησε διεκδικητική στάση σε όλα τα ζητήματα, τοπικά και πανελλαδικά, που αφορούσαν όλους τους συναδέλφους και τη λειτουργία του σχολείου. Προτείναμε και προτείνουμε λύσεις, που μπορούν να πραγματοποιηθούν και να δώσουν ώθηση, ώστε να βγούμε από το τέλμα. Επιδιώξαμε και επιδιώκουμε τη συνεργασία με τις άλλες παρατάξεις, αλλά συναντάμε άρνηση, άγονη κριτική και κομματικές σκοπιμότητες. Με πρότασή μας έγινε αιμοδοσία για αύξηση των αποθεμάτων της τράπεζας αίματος. Λειτούργησε έγκαιρα  φέτος το Κοινωνικό Φροντιστήριο, καθώς και την περσινή χρονιά, άμεσα, μόλις έγινε η συγκρότηση  του Δ.Σ.. Έγινε η βράβευση των παιδιών των συναδέλφων που πέτυχαν την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ στην προηγούμενη διετία, καθώς και των συναδέλφων που αφιλοκερδώς στηρίζουν το θεσμό, διδάσκοντας στο Κοινωνικό Φροντιστήριο. Επιπρόσθετα,  η Ε.Λ.Μ.Ε. ν. Λάρισας ήταν μία από τις ελάχιστες Ε.Λ.Μ.Ε. που ανταποκρίθηκαν σε όλα τα καλέσματα για κινητοποιήσεις  τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο. Ακόμη, ανταποκρίθηκε σε πλειάδα κοινωνικών αιτημάτων.

Συνάδελφοι, χρόνια τώρα διαπιστώνουμε ότι χρειάζεται αλλαγή άρθρων του καταστατικού μας και χαιρόμαστε που και οι άλλες παρατάξεις πλην Λακεδαιμονίων «βλ. Παρεμβάσεις» κατάλαβαν ότι είναι απαίτηση του συνόλου των συναδέλφων να αλλάξουν τα άρθρα για τη θητεία του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. (να είναι διετής) και για τη συγκρότησή του σύμφωνα με εκείνο της ΟΛΜΕ, ώστε να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα της περσινής χρονιάς , μη συγκρότηση Δ.Σ. σχεδόν για ένα ολάκερο έτος.

Για το λόγο αυτό σας καλούμε στην καταστατική Γ.Σ. την Παρασκευή 13-12-2019 στις 6μ.μ στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας (Κουμουνδούρου και Ανθίμου Γαζή).

Διεκδικούμε – Απαιτούμε - Προτείνουμε

  • Αύξηση στους βασικούς μισθούς με πρώτο βήμα την αναπλήρωση της  χαμένης διετίας.
  • Επαναφορά των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα καθώς και του επιδόματος αδείας.
  • Εκπαιδευτικό Μισθολόγιο. Αναγνώριση της ιδιαιτερότητας του εκπαιδευτικού επαγγέλματος.
  • Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας και στο 60ο έτος της ηλικίας.
  • Αξιοπρεπείς συντάξεις για τους εκπαιδευτικούς και άμεση καταβολή της σύνταξης .
  • Πλήρη ιατρική, φαρμακευτική και νοσηλευτική κάλυψη.
  • Νέο σύστημα διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών που θα λαμβάνει σοβαρά υπόψη την προϋπηρεσία των αναπληρωτών.
  • Εξίσωση των εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών με εκείνα των μονίμων.
  • Να σταματήσει η διαρκής και χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση αλλαγή στις αναθέσεις των μαθημάτων.
  • Να υπάρχει ακώλυτη οικονομική αποζημίωση των μετακινούμενων εκπαιδευτικών.
  • Γραμματειακή κάλυψη των σχολείων με μόνιμο  προσωπικό.
  • Ίδρυση Σχολής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλέγονται να απαλλάσσονται από τα διδακτικά τους καθήκοντα.
  • Ένα Γενικό Λύκειο που θα προάγει τη Γενική Παιδεία, την κριτική σκέψη και τις αξίες του ελληνικού πολιτισμού.
  • Ένα αξιόπιστο εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
  • Προσανατολισμός του μαθήματος των Θρησκευτικών στον ορθόδοξο χαρακτήρα τους.
  • Αναβαθμισμένη Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση μέσα στη Λυκειακή Βαθμίδα.
  • Ένα Τεχνικό Λύκειο, ισότιμο του Γενικού.

Ένα Τεχνικό Σχολείο που θα δίνει πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους.

  • Καθιέρωση της μαθητείας σε όλους τους τομείς και τις ειδικότητες και για όλους τους μαθητές που το επιθυμούν.
  • Ελεύθερη πρόσβαση όλων των εκπαιδευτικών στις ψηφιακές βιβλιοθήκες των Πανεπιστημίων.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Αγωνιζόμαστε με συνέπεια και ευθύνη, ώστε η Δημόσια Εκπαίδευση να γίνει ποιοτική και να απευθύνεται σε κάθε μαθητή μας.

Συναισθανόμενοι τις ανάγκες των μαθητών μας, τις επιθυμίες των συναδέλφων και την αγωνία της κοινωνίας συνολικά, προσπαθούμε μέσα από τις δύσκολες συγκυρίες της σύγχρονης Ελληνικής και παγκόσμιας πραγματικότητας να είμαστε πρωτοπόροι στις προτάσεις και ειλικρινείς στον καθημερινό τρόπο δράσης μας.

Διεκδικούμε μια Παιδεία με Αρχές, Αξίες και Ιδανικά.

 

Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. : ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ

 

Μαζί συνεχίζουμε…

 

 

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ Δ.Α.Κ.Ε ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε.

Γεωργιτζίκη Γεωργία                              ΠΕ87                           7Ο  ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Γκαδρής Αθανάσιος                                ΠΕ80                           1ο ΓΕΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

Γλιούμπα  Ελένη                                     ΠΕ03                           6ο   ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΛΑΡΙΣΑΣ

Γραββάνης Στέφανος                             ΠΕ86                           9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Εξάρχου Βασιλική                                  ΠΕ86                           3Ο  ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Διβάνη Ελένη                                          ΠΕ02                           12Ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Ζέρβας Νικόλαος                                                ΠΕ03                           ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Κατσιαβριάς Πέτρος                               ΠΕ04                           1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ

Κατσούρας Χρήστος                               ΠΕ01                           6ο   ΓΕΛ  ΛΑΡΙΣΑΣ

Κουλουράς Γεώργιος                              ΠΕ02                           8Ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Κωστόπουλος Κων/νος                          ΠΕ11                           Δ.Δ.Ε . Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ

Κωτούλας   Γεώργιος                              ΠΕ03                           ΓΕΛ  ΑΓΙΑΣ

Μακρυγιάννης Παντελής                       ΠΕ02                           5Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Μαλάκος Σταμάτης                                ΠΕ04                           ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Μανδραβελης  Ιωάννης                         ΠΕ80                           Δ.Δ.Ε . Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ

Μίζιος Αθανάσιος                                   ΠΕ11                           11Ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Μότσιος Θεόδωρος                                ΠΕ86                           ΓΕΛ ΦΑΛΑΝΗΣ

Μπασαγιάννης Χρήστος                        ΠΕ88                           2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ

Μπατσίλα Δάφνη                                   ΠΕ11                           Δ.Δ.Ε. Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ

Μπούτος Νικόλαος                                ΠΕ04                           ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Νάνης Δημήτριος                                   ΠΕ86                           7Ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Οικονόμου Δημήτριος                            ΠΕ01                           ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΑΣ

Παναγιώτου Νικόλαος                           ΠΕ86                           ΓΥΜΝΑΣΙΟ – Λ.Τ. ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΑΣ

Παπαϊωάννου Δημήτριος                      ΠΕ03                           ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΛΑΝΗΣ          

Πατσή Κωνσταντινιά                              ΠΕ02                           ΓΕΛ ΤΥΡΝΑΒΟΥ

Τζέκας Θωμάς                                         ΠΕ03                           ΓΕΛ ΓΟΝΝΩΝ

Τζηκούλης Δημήτριος                             ΤΕ02                            ΕΝΕΕΓΥΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Τσιούρβα Παρασκευή                            ΠΕ03                           13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Φιλανδριανός Γεώργιος                         ΠΕ11                           6Ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Φούντας Αθανάσιος                              ΠΕ11                           7Ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

 

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ Δ.Α.Κ.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε.

Βαρσαμής Γεώργιος                                ΠΕ01                           1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

Γκαραγκούνη Αργυρώ                            ΠΕ02                           14Ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Γραβάνη -Κασσίδα Ασπασία                 ΠΕ05                           14Ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Δουκάκης  Αντώνης                                ΠΕ06                           ΓΥΜΝΑΣΙΟ – Λ.Τ. ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗΣ

Ζιακούλη  Ευδοκία                                 ΠΕ86                           ΓΥΜΝΑΣΙΟ – Λ.Τ.  ΚΡΑΝΕΑΣ

Καρκαλής Νικόλαος                               ΠΕ82                           ΕΠΑΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

Κοντσιώτης Κων/νος                               ΠΕ04                           ΓΕΛ ΦΑΛΑΝΗΣ

Κουκούλης Γεώργιος                              ΠΕ11                           ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΟΜΕΝΙΚΟΥ

Νταφούλης Γεώργιος                             ΠΕ04                           2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ

Σταθάκη Φωτεινή                                   ΠΕ88                           ΕΚ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

Τζιατζιάς Μιχαήλ                                    ΠΕ11                           6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΚΑΙ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε.  ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ.Σ. ΤΟΥ Ν.Τ. ΤΗΣ Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ν. ΛΑΡΙΣΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες