Thumbnail
Καταγγελία εκπαιδευτικού για την υποχρηματοδότηση των σχολείων

Αγαπητοί κύριοι,

Είμαι εκπαιδευτικός και έχω την ατυχία να εργάζομαι σε σχολείο του δήμου Κορινθίων. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα χρήματα για την Παιδεία ήταν και παραμένουν λίγα. Το πρόβλημα όμως γίνεται χειρότερο όταν ούτε και αυτά τα «ολίγα» δε φτάνουν στα σχολεία.

Πρώτο πρόβλημα οι καθυστερήσεις: Από τη στιγμή που ανακοινώνεται από το ΥΠΕΣ η κατανομή μέχρι να μπει στα ταμεία μας μπορεί να περάσουν από 2,5 έως και 6 μήνες. Ακόμη δεν έχουμε καταλάβει ποιος δημιουργεί αυτές τις «ταχύτητες σαλιγκαριού». Το Υπουργείο ή ο δήμος;

Δεύτερο πρόβλημα τα ποσά:  Όχι τα αρχικά ποσά που δίνει το κράτος (οι Κατανομές). Αυτά γνωρίζουμε ότι είναι αυτά που είναι.  Συγκεκριμένα, η Γ’ Κατανομή 2019, η οποία στα ταμεία τα δικά μας μπήκε στις 18 Δεκεμβρίου 2019, έφτασε μειωμένη κατά 50 -60%. Η δικαιολογία του δήμου ήταν ότι «κράτησε» αυτά τα ποσά για να πληρώνουν το ρεύμα και το πετρέλαιό μας εκείνοι... Το κόστος όμως του ρεύματος και του πετρελαίου δεν είναι αυτό που κράτησαν. Για παράδειγμα, ένα σχολείο που θα έπαιρνε βάσει του ποσού της Κατανομής και των κριτηρίων του (αριθμός παιδιών, αίθουσες , παλαιότητα) 1000 ευρώ, πήρε 450 με 500 ευρώ.  Πολλά σχολεία δεν έχουν καν καλοριφέρ και καταναλώνουν μόνο ρεύμα, δηλαδή θα έπρεπε ο δήμος να τους κρατήσει μόνο για τη ΔΕΗ, όχι και για το πετρέλαιο.

Ένα παράδειγμα:  Μονοθέσιο νηπιαγωγείο έλαβε 180 ευρώ από τη Γ’ Κατανομή. Το νηπιαγωγείο αυτό θα πρέπει να πληρώσει για τους επόμενους τρεις μήνες το τηλέφωνο (Vodafone) 85 ευρώ και  το νερό του άλλα 25 ευρώ. Του μένουν υπόλοιπο 70 ευρώ. Υπόλοιπο 70 ευρώ για να αγοράσει τί;  Μαρκαδόρους, χαρτί, καθαριστικά, παιχνίδια, ή να κάνει κάποια επισκευή;

Η δε Δ’ Κατανομή 2019 δεν έχει μπει ακόμη. Αναμένεται στις αρχές Μαρτίου διότι δεν πρόλαβε ο δήμος  τον προϋπολογισμό. Είπαμε για τις ταχύτητες προηγουμένως... ας μην επαναλαμβανόμαστε.

Σε όλο αυτό έρχεται να προστεθεί και το κερασάκι... Ο δήμος Κορινθίων δεν είναι ένας δήμος  με ιδιαίτερα προβλήματα, ή τουλάχιστον δεν έχει αυτά τα προβλήματα που έχουν άλλοι μεγάλοι δήμοι. Είναι ένας δήμος χωρίς χρέη, ο οποίος έχει ξοδέψει και ξοδεύει μεγάλα ποσά σε πλατείες και δρόμους. Το τελευταίο του έργο είναι η ανάπλαση της κεντρικής πλατείας του με προϋπολογισμό: 4.200.000 ευρώ. Αυτός ο δήμος αφήνει το νηπιαγωγείο του να περάσει τρεις μήνες με 70 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας...

 

                                                                                                                        Γ. Π.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι ήταν στην αρχαία Ελλάδα η «ἀγαμίου γραφή»;

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kathigites_24.jpg
Επιστολή Συλλόγου Εκπαιδευτικών: Απαιτούμε την απόσυρση της επαίσχυντης δίωξης των μαθητών μας!
Σε μας που διδάσκουμε το ήθος της Αντιγόνης δε θα άξιζε ο τίτλος τιμής του δασκάλου, αν σιωπούσαμε πιστεύοντας ότι «ἀρχόμεσθ΄ ἐκ κρεισσόνων καὶ ταῦτ΄...
Επιστολή Συλλόγου Εκπαιδευτικών: Απαιτούμε την απόσυρση της επαίσχυντης δίωξης των μαθητών μας!
μαθηματικά
Δυνατότητα διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση χωρίς πτυχίο με ακαδημαϊκή ισοδυναμία;
Με την τροπολογία, η διατύπωση αυτή τροποποιείται και πλέον “ως πτυχίο Α.Ε.Ι. νοείται το πτυχίο ιδρύματος του πανεπιστημιακού ή του τεχνολογικού...
Δυνατότητα διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση χωρίς πτυχίο με ακαδημαϊκή ισοδυναμία;