Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ είχε έγκαιρα επισημάνει και προειδοποιήσει το Υπουργείο Παιδείας ότι θεωρεί την κατάθεση του νομοσχεδίου που αφορά τα μείζονα ζητήματα της εκπαίδευσης εν μέσω πανδημίας απαράδεκτη και παράλληλα εχθρική πράξη προς τον κλάδο μας.
Το προηγούμενο διάστημα, με πληθώρα δημοσιευμάτων και κυβερνητικών «διαρροών» προαναγγελλόταν η επιδίωξη του Υπουργείου να φέρει άμεσα, προς ψήφιση πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
Οι «διαρροές» επιβεβαιώθηκαν και χωρίς κανένα διάλογο φέρνει νομοσχέδιο που αφορά στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, τη δραματική συρρίκνωση των ΕΠΑΛ, τα πρότυπα σχολεία, αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε πολλές άλλες αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης.
Την ώρα που απαγορεύονται οι συναθροίσεις, τα σωματεία δεν μπορούν να συγκαλέσουν γενικές συνελεύσεις και η κυβέρνηση επέβαλε ακόμη και την αναστολή της κατάργησης της πολιτικής επιστράτευσης, ώστε να αποδυναμώσει τις πιθανές αντιδράσεις των εργαζομένων, το ΥΠΑΙΘ ετοιμάζεται να νομοθετήσει για ζητήματα με τα οποία σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα διαφωνεί.
Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά πόσο υποκριτικά είναι τα λόγια συμπάθειας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που εδώ και εβδομάδες είναι μπροστά στις οθόνες υπολογιστών ή στα τηλέφωνα, νυχθημερόν, προκειμένου να έχουν επαφή με τους μαθητές τους, στηρίζοντάς τους και ψυχολογικά και μαθησιακά.
Αποδεικνύεται πως η πανδημία αποτελεί ευκαιρία για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, να νομοθετήσει όλες εκείνες τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές, που είχε εξ αρχής στόχο να επιβάλλει. Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως το βλέμμα της πολιτικής ηγεσίας είναι στραμμένο στην επόμενη ημέρα. Γι΄ αυτό και τρέχουν να προλάβουν να νομοθετήσουν υπό αυτές τις συνθήκες, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθούν οι αντιδράσεις από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Το ΥΠΑΙΘ έχει χρέος να σεβαστεί τους θεσμοθετημένους, εδώ και πολλές δεκαετίες, κανόνες δημοκρατικού και θεσμικού διαλόγου και να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες με αρνητικό πρόσημο που θα καταδεικνύουν για μία ακόμα φορά περιφρόνηση στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς και τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης.
Κάνουμε ξεκάθαρο με όλους τους τόνους και προς κάθε κατεύθυνση: Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να εκμεταλλευθεί την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση για τη χώρα μας και την ανθρωπότητα για να περάσει αντιεκπαιδευτικές και ακραίες πολιτικές σε βάρος του Δημόσιου σχολείου. Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει τον τρόπο και τη δυνατότητα να απαντήσει και θα απαντήσει!
ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ
ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!
Προχωρούμε σε συντονισμένες κι αποφασιστικές δράσεις και διαμαρτυρίες πανελλαδικά τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Στηρίζουμε με τη συμμετοχή μας την Πανελλαδική Μέρα Δράσης των εργαζομένων την Τρίτη 28/4. Καλούμε να πραγματοποιηθούν πολύμορφες δράσεις ενημέρωσης για το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο.
Οργανώνουμε την Πέμπτη, 30/4, πανελλαδική πανεκπαιδευτική διαμαρτυρία με πολύμορφες δράσεις ενάντια στο νομοσχέδιο (θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση-κάλεσμα).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη