Thumbnail
Ανακοίνωση

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΜΑΪΟΥ ΣΤΙΣ 13.00 ΣΤΗΝ ΠΔΕ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ

Η τροπολογία για την on-line παρακολούθηση του μαθήματος επιστρέφεται ως απαράδεκτη

Συνάδελφοι, εν μέσω πανδημίας και υποχρεωτικού εγκλεισμού, με συστάσεις για ατομική ευθύνη και αυτοσυγκράτηση, η Κυβέρνηση (έχοντας πάρει καλά μαθήματα από ανάλογες προηγούμενες κυβερνήσεις), αποδεικνύεται ασυγκράτητη!!! Προχωρά στη θεσμοθέτηση μέτρων για την παιδεία που έχουν στο στόχαστρο τη δομή, το περιεχόμενο και τη λειτουργία του σχολείου, μέτρα που εναρμονίζονται με τις κατευθυντήριες, εδώ και χρόνια επεξεργασμένες,  της Ε.Ε, του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ.

Ένα προς ένα τα άρθρα που διατρέχουν τις σελίδες του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου, που τέθηκε σε διαβούλευση (αύξηση του μέγιστου και ελάχιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα, εργαστήρια δεξιοτήτων, εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας, αποκλεισμός και τιμωρία των συμβασιούχων εκπαιδευτικών, ηλικιακό όριο εγγραφής σε ΕΠΑΛ, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση…), καταδεικνύουν κατάφωρα τη στρατηγική της Κυβέρνησης για κλείσιμο σχολείων και τμημάτων, απολύσεις εκπαιδευτικών, χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών, στενό πλέγμα ελέγχου του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου, λειτουργία των σχολικών μονάδων με ιδιωτικο – οικονομικά κριτήρια, όπως οι επιχειρήσεις, των οποίων το όποιο «παραγόμενο προϊόν» θα μετριέται με τη μεζούρα της ανταγωνιστικότητας, για να  συνεχίζουν να υπάρχουν.

Η  τροπολογία που ψηφίστηκε και προβλέπει την ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία και τη ζωντανή αναμετάδοση από την τάξη, δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο και παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. Το μέτρο αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ασύγχρονη και σύγχρονη). 

Η κυβέρνηση δε δίστασε να εκμεταλλευτεί την -πραγματική- ανάγκη των παιδιών και των οικογενειών τους να διατηρήσουν μια επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία. Ανάγκη που δεν εκπορευόταν προφανώς από εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση, αλλά απαντούσε στην ανασφάλεια μπροστά σε μια ενδεχόμενη κατάρρευση του συστήματος υγείας και το φόβο για το μέλλον της κοινωνίας. Και βέβαια, δε δίστασε να εκμεταλλευτεί η κυβέρνηση τη συμμετοχή δασκάλων και καθηγητών στα τηλεμαθήματα εισάγοντας την κάμερα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σε ένα ταξικό εξετασιοκεντρικό εκπαιδευτικό σύστημα ήταν φυσικό κι επόμενο να πεταχτούν απ΄ έξω οι μαθητές που δεν πληρούσαν τα οικονομικά κριτήρια, οι μαθητές που δεν είχαν την κατάλληλη βοήθεια σε γνώσεις και εξοπλισμό, οι μαθητές που το σχολείο παλεύει να κρατήσει όταν βρισκόμαστε σε κανονική λειτουργία και εδώ φέρει αποκλειστική και ακέραιη την ευθύνη το Υπουργείο και η Κυβέρνηση.

Το προηγούμενο είναι ένα ακόμα δείγμα της ασύδοτης πολιτικής της Κυβέρνησης και  του Υπουργείου. Καμία ολιγωρία, από τη μεριά των εκπαιδευτικών και γονιών, καμία ανοχή, πάμε κόντρα στην παραίτηση και στη λογική του «…ό,τι κι αν κάνουμε, έτσι κι αλλιώς θα ψηφιστούν τα πάντα» ….Στο χέρι μας είναι να πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων το κατάπτυστο νομοσχέδιο και να ακυρώσουμε την τροπολογία που μετατρέπει το μάθημα σε ριάλιτι!

Οι εκπαιδευτικοί, μόνιμοι και αναπληρωτές, όλων των ειδικοτήτων, συσπειρωμένοι στο σωματείο μας δυναμώνουμε τη φωνή μας, δυναμώνουμε τις κινητοποιήσεις μας!

Παλεύουμε:

ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΡΙΑΛΙΤΙ

  • Εξασφάλιση όλων των όρων και των προϋποθέσεων για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, τη διασφάλιση της προστασίας της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
  • Την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου. Η κυβέρνηση να μην τολμήσει να το φέρει στη Βουλή για ψήφιση.
  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία.
  • Επαρκής χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων.
  • Σύγχρονα ασφαλή κτίρια και υποδομές για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
  • ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.

ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ!

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ – ΝΑ ΠΑΡΕΙ

ΠΙΣΩ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ: ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΉΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λέσβου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
tameio.jpg
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
Οι προϋποθέσεις σε όρια ηλικίας, έτη ασφάλισης
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη