ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ _______ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ/ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ -------ΑΘΗΝΩΝ/ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του____ Δημοτικού Σχολείου/Νηπιαγωγείου ______________, έπειτα από πρόσκληση του/της Διευθυντή/ντριας/ Προϊσταμένης, η οποία κοινοποιήθηκε σε όλα τα μέλη του, συνήλθε σε συνεδρίαση στις _____________ στον χώρο του Σχολείου, με θέμα ημερήσιας Διάταξης «Λήψη απόφασης περί της μη εφαρμογής της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με απευθείας μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο και τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν.4686/2020 και την υπουργική απόφαση υπ’ αρ. 57233/Υ1/2020 ΦΕΚ 1859/Β/15-5-2020.
Αφού διαπιστώθηκε η απαρτία με παρόντα τα ____ από τα ______ μέλη, πραγματοποιήθηκε διαλογική συζήτηση στην οποία συμμετείχαν και εξέφρασαν την άποψή τους όλα τα παριστάμενα μέλη και ο σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε τα παρακάτω:
Από την Κοινή Υπουργική Απόφαση 51888/ΓΔ4 (ΦΕΚ Β 1739/6-5-2020) και το άρθρο 63 του N. 4686/2020 δεν προκύπτει υποχρεωτικότητα για την εφαρμογή τους ούτε για καθέναν από τους εκπαιδευτικούς ούτε και για τη σχολική μονάδα συνολικά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Σύλλογος Διδασκόντων, αφού έλαβε υπόψη του:
- Την ανάγκη διατήρησης του μοναδικού παιδαγωγικού κλίματος συνεργασίας, αλληλεπίδρασης και ελευθερίας μέσα στη σχολική τάξη καθώς και της παιδαγωγικής και μαθητοκεντρικής προσέγγισης της διδασκαλίας, που δεν μπορεί να εξασφαλιστεί μέσω της ζωντανής μετάδοσης του μαθήματος γιατί θα μετατραπεί σε υποβαθμισμένο θέαμα παροχής πληροφοριών και δεξιοτήτων, που εναντιώνεται στις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
- Τους σημαντικούς κινδύνους, που μία τέτοια διαδικασία ενέχει για τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών.
- Τη σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσεται καθημερινά μέσα στις σχολικές αίθουσες μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών αλλά και τη δυναμική, σε επίπεδο σχέσεων μεταξύ των μαθητών, οι οποίες, πλέον, δεν προστατεύονται και περιορίζονται δραστικά, αφού η γνώση και μόνο της ύπαρξης μέσων καταγραφής και αναμετάδοσης, αρκεί για να τροποποιήσει εκφράσεις, στάσεις και συμπεριφορές.
- Την αυτονόητη συνθήκη οργάνωσης της παιδαγωγικής διαδικασίας και του διδακτικού έργου μετά την επαναλειτουργία των σχολείων, με τον ίδιο τρόπο πριν την αναστολή της λειτουργίας τους, πράγμα που σημαίνει την οριστική διακοπή της τηλεκπαίδευσης, σύγχρονης και ασύγχρονης, μετά το άνοιγμα των σχολείων.
- Τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την εφαρμογή των διατάξεων που περιλαμβάνονται στην υπ’ αρ. 57233/Υ1/2020 ΦΕΚ 1859/Β/15-5-2020 Κοινή Υπουργική Απόφαση «Σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση» σε εφαρμογή της διάταξης του άρ. 63 του N. 4686/2020 και των συνακόλουθων εφαρμοστικών εγκυκλίων που την διέπουν και οδηγούν στην απαράδεκτη, από κάθε άποψη, διαδικασία της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων μέσα από την σχολική αίθουσα που προκήρυξε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ στις 20-05-2020, αλλά και συνολικά τις σχετικές για την τηλεκπαίδευση αποφάσεις της ΔΟΕ και του Συλλόγου Αθηνά.
Αποφάσισε να μην εφαρμόσει το άρθρο 63 του ν.4686/2020 και την υπουργική απόφαση υπ’ αρ. 57233/Υ1/2020 ΦΕΚ 1859/Β/15-5-2020 και το άρθρο 63 και της εφαρμοστικής ΥΑ, γιατί αφορούν τόσο την ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία με τη ζωντανή αναμετάδοσή της από την τάξη, όσο και τη συνέχιση της τηλεκπαίδευσης (σύγχρονης/ασύγχρονης) με ανοιχτά σχολεία αλλά και μακροπρόθεσμα την νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της αντικατάστασης της ζωντανής διδασκαλίας από την παροχή τηλεκπαίδευσης (σύγχρονης/ασύγχρονης) για οποιοδήποτε έκτακτο και απρόβλεπτο γεγονός.
Οι υπογράφοντες:
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη