Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης: Να δοθούν όλα τα κενά για διορισμούς στην ειδική αγωγή
Δείτε αναλυτικά τους πίνακες με τα κενά

Να δοθούν όλα τα κενά για διορισμούς στην ειδική αγωγή

Να γίνουν τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί σε γενική παιδεία και στην ειδική αγωγή που θα καλύψουν όλες τις ανάγκες των σχολείων  

 Το υπουργείο παιδείας τις προηγούμενες μέρες ανακοίνωσε τον πίνακα κατάταξης για περισσότερους από 30.000 εκπαιδευτικούς που αναγκάστηκαν να μπουν στο Γολγοθά της πιο σκληρής αξιολόγησης και δοκιμασίας που επιφυλάσσει το αντιεκπαιδευτικό προσοντολόγιο για τους αναπληρωτές. Με βάση τη σειρά κατάταξης θα καλύψουν, όπως το ίδιο το υπουργείο προκαθόρισε, τις 3.459 θέσεις στην ειδική αγωγή, 1.642 στην Β/θμια  και 1.817 στην Α/θμια. Οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων είναι πολύ περισσότερες, αφού οι προσλήψεις αναπληρωτών φέτος στην ειδική αγωγή ξεπέρασαν τις 19.000.

Το υπουργείο για όσους δε διοριστούν, δηλαδή τη μεγάλη πλειοψηφία, δεν επιφυλάσσει ούτε την προσδοκία της συνέχισης της εργασίας ως αναπληρωτές για όλους. Ο νόμος Κεραμέως καθόρισε την κάλυψη πρώτα των κενών στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και άρα λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών, αφού η κάλυψη των κενών στα Τμήματα Ένταξης και στην Παράλληλη στήριξη δεν γίνεται για το σύνολο των ωρών που απαιτούνται, ούτε σε όλες τις ειδικότητες, αλλά ούτε και για όλους τους μαθητές που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα. Η αντιλαϊκή πολιτική κυβερνήσεων – ΕΕ – ΔΝΤ με τις δημοσιονομικές περικοπές στα  δημόσια αγαθά και στην παιδεία, συνεχίζεται και εντείνεται.

 Το υπουργείο το επόμενο διάστημα, και αφού πρώτα οι διορισμοί που αναγγέλθηκαν ξεπεράσουν το σκόπελο των δημοσιονομικών περιορισμών που οι οικονομικοί δείκτες καταγράφουν με την ύφεση να ξεπερνά το 10%, με την έκδοση σχετικού ΦΕΚ θα κινήσει τη διαδικασία της πρόσληψης των συναδέλφων.  Μέσα σε 45 ημέρες θα πρέπει να ανακοινωθούν τα κενά για διορισμούς, να γίνουν οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών, καθώς και η πρόσληψή τους με βάση τις επιλογές τους και  τη σειρά κατάταξης στους πίνακες διορισμού.

Επισημαίνουμε την αρνητική μεταχείριση των αναπληρωτών από όλες τις κυβερνήσεις στις διαδικασίες που ισχύουν τόσο στις προσλήψεις, όσο και στις τοποθετήσεις τους. Οι προσλήψεις γίνονται τυφλοσούρτης, αφού ποτέ δεν  ανακοινώνονται τα κενά σε όλους τους νομούς, ούτε και όλα τα κενά από τις Διευθύνσεις για την τοποθέτησή τους. Ήδη, το υπουργείο για όσους διορίστηκαν ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό επέλεξε και ακολούθησε στις τοποθετήσεις τους μια αρνητική διαδικασία και σε βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων τους. Ανακοίνωσε μόνο 1.041 κενά, όσοι και οι διορισμοί που το ίδιο είχε προσδιορίσει για ΕΒΠ και ΕΕΠ, παρόλο που τα κενά είναι πολλαπλάσια, στερώντας έτσι τη δυνατότητα στους συναδέλφους να διοριστούν με βάση τις προτιμήσεις τους.

Ο νόμος Κεραμέως και η ψήφιση μιας σειράς ρυθμίσεων σε βάρος των αναπληρωτών είναι άλλη μια επιβεβαίωση ότι το καθεστώς των παραβιάσεων των εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών συνεχίζεται. Η προτεραιότητα στην κάλυψη των κενών στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. θα σημάνει τη μη κάλυψη όλων των κενών στα Τμήματα Ένταξης και άρα λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών, όπως και η αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα στην Α/θμια. Ο αποκλεισμός από διορισμό και πρόσληψη για 3 χρόνια για όσους υποβάλλουν την παραίτησή τους, αντί να έχουμε κίνητρα για την παραμονή στην εργασία, θα δημιουργήσει και νέες αδικίες. Η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε από διαφορετικές ειδικότητες για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό είναι σε βάρος της προϋπηρεσίας.  

Την ίδια στιγμή είναι αποκαλυπτικά τα στοιχεία μείωσης των κενών στην ειδική αγωγή από Υπηρεσιακά Συμβούλια  (ΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ), Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Περιφέρειες και υπουργείο παιδείας. Τα κενά που εμφανίζουν είναι λιγότερα, τόσο σε σύγκριση με τις προσλήψεις των αναπληρωτών, όσο και με τον προσδιορισμό τους το Νοέμβριο του 2019 για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης και κάθε ειδικότητα. Είναι αποκαλυπτικά τα στοιχεία από τις Διεύθυνσεις Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης και την Περιφερειακή Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας. Ιδιαίτερα είναι αποκαλυπτική η μεγάλη μείωση των κενών που έγινε από την Περιφερειακή Διεύθυνση στη Θεσσαλονίκη και σε όλους τους νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας.

·       Το ΠΥΣΔΕ Δ. Θεσ/νίκης το Σεπτέμβρη του 2019 καθόρισε τα κενά για  Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και Τμήματα Ένταξης σε 168 (113 Τ. Ε. και 55 Σ.Μ.Ε.Α.Ε.). Το Νοέμβριο του 2019  στη βάση της απαράδεκτης οδηγίας του υπουργείου για τον προσδιορισμό των κενών, τα μείωσε στα Τ.Ε. από 113 σε 74 (33 ΠΕ02, 34 ΠΕ03, 7 ΠΕ04). Τα κενά μείωσε και το ΠΥΣΔΕ Α. Θεσ/νίκης σε 35 (16 ΠΕ02, 18 ΠΕ03, 1 ΠΕ04)  από 78 που το ίδιο είχε καθορίσει για Τ. Ε. και Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

·       Το ΠΥΣΔΕ Δ. Θεσ/νίκης το Μάρτιο του 2020 στον προσδιορισμό των κενών για τις μεταθέσεις τα μείωσε σε 110, στα Τ.Ε., από 74 σε 66 (29 ΠΕ02, 30 ΠΕ03, 7 ΠΕ04) και σε 44 στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Τα κενά μείωσε και το ΠΥΣΔΕ Α. Θεσ/νίκης για Τ. Ε. και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. σε 57.

·       Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν φέτος στη Διεύθυνση Δ. Θεσ/νίκης και χωρίς να έχουν καλυφθεί όλα τα κενά είναι 194 (134 Τ.Ε. και Σ.Μ.Ε.Α.Ε., 60 Παράλληλη στήριξη) και στη  Διεύθυνση Α. Θεσ/νίκης είναι 156 (92 Τ.Ε. και 64 Παράλληλη στήριξη ).

·       Η Περιφερειακή Διεύθυνση το Μάρτιο του 2020 αναιτιολόγητα και παρά τις υποσχέσεις της ότι θα αυξήσει τα κενά, τα  μείωσε στη Δυτική Θεσσαλονίκη από 110 σε 94 και στην Ανατολική από 57 σε 49. (Δείτε πίνακα)

  • Η Περιφερειακή Διεύθυνση το Μάρτιο του 2020 μείωσε τα κενά, όπως διαμορφώθηκαν από τα ΠΥΣΔΕ και Δ/νσεις Β/θμιας Εκπ/σης, από 388 σε 332. Μείωσε τα κενά κατά 56, όταν σε όλες τις Περιφέρειες μειώθηκαν συνολικά κατά 110, από 2.491, όπως καθορίσθηκαν από τα ΠΥΣΔΕ σε 2.381, όπως καθορίσθηκαν από τις ΠΔΕ. Τα μισά κενά από το σύνολο όσων μειώθηκαν σε όλες τις Περιφέρειες είναι στην Κεντρική Μακεδονία! (Δείτε πίνακες)

Το εκπαιδευτικό κίνημα να αντισταθεί

στην αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης – Ε.Ε – ΟΟΣΑ

Όλα τα παραπάνω πρακτικά σημαίνουν ότι το υπουργείο δεν καθορίζει τους διορισμούς με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, ούτε με το δεδομένο της πρόσληψης αναπληρωτών, ενώ δεν είναι στις προθέσεις του να γίνουν οι διορισμοί ούτε καν στη βάση των κενών που καθόρισε με την απαράδεκτη ρύθμιση του προσδιορισμού των κενών για τα  Τμήματα Ένταξης το Νοέμβριο του 2019. Στη βάση των αντιεκπαιδευτικών επιδιώξεων του υπουργείου για τις τοποθετήσεις ανά νομό οδηγούμαστε και σε λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών.

Διεκδικούμε

·       Να δοθούν όλα τα κενά  για διορισμούς στην ειδική αγωγή.

·       Ο υπολογισμός των κενών να είναι σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες σχολείων και μαθητών, τις προσλήψεις των αναπληρωτών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

·       Να γίνουν τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί που θα καλύψουν όλες τις ανάγκες στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., τα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη στήριξη.

·       Να γίνουν τώρα μόνιμοι μαζικοί διορισμοί σε όλες τις ειδικότητες γενικής παιδείας.

·       Να μην απολυθεί κανείς αναπληρωτής, να ανανεωθούν τώρα οι συμβάσεις όλων των αναπληρωτών και να γίνουν μαζικές προσλήψεις για να λειτουργήσουν με όλα τα μέτρα προστασίας τα σχολεία από το Σεπτέμβρη.

·       Τα κενά να καθορίζονται με ουσιαστικές διαδικασίες από τους συλλόγους διδασκόντων.

·       Να εγκριθούν όλες οι προτάσεις των συλλόγων διδασκόντων για τη λειτουργία Τμημάτων Ένταξης στα σχολεία τους.

·       Να εγκριθούν όλες οι προτάσεις των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. για τα «ολιγομελή» τμήματα.

·       Να μειωθεί καθοριστικά ο αριθμός μαθητών στα τμήματα σύμφωνα με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και για να τηρηθούν σε όλα τα σχολεία μέτρα ασφαλούς λειτουργίας.

·       Να προσληφθούν σε όλα τα σχολεία μόνιμες καθαρίστριες.

·       Όχι στη μετατροπή των ΠΥΣΔΕ σε «διακοσμητικά» όργανα.

·       Να μην ισχύσει και να μην εφαρμοστεί ο αντιεκπαιδευτικός νόμος Κεραμέως  και οι απαράδεκτες ρυθμίσεις για τους αναπληρωτές.

Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να απαιτήσουν να γίνουν αποδεκτές για τους διορισμούς και τις προσλήψεις των αναπληρωτών οι προτάσεις του κλάδου και να οργανώσουν κινητοποιήσεις και παραστάσεις στις ΔΔΕ, στις ΠΔΕ και στο Υπουργείο Παιδείας.  

Οι Παρεμβάσεις καλούμε τους συναδέλφους αναπληρωτές σε συνάντηση την Πέμπτη 18/6, στις  7.00 μ.μ., στο 1ο Γ/Σ Σταυρούπολης να συζητήσουμε για τις κινητοποιήσεις και τις δράσεις που πρέπει να οργανωθούν για την προώθηση των αιτημάτων για μαζικούς διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, καθώς και τις άλλες διεκδικήσεις που αφορούν τους αναπληρωτές.

Πίνακας κενών ειδικής αγωγής για μεταθέσεις (Μάρτιος 2020)  Κεντρικής Μακεδονίας

Προτάσεις ΠΥΣΔΕ – Δ.Δ.Ε. της Κεντρικής Μακεδονίας

Προτάσεις  Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

 

Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης

Προτάσεις ΠΥΣΔΕ - Δ.Δ.Ε.

Πρόταση Π.Δ.Ε.

Β΄ Θεσσαλονίκης

110

94

Α΄ Θεσσαλονίκης

57

49

Πιερίας

47

38

Σερρών

40

36

Χαλκιδικής

16

16

Κιλκίς

22

20

Ημαθίας

47

38

Πέλλας

51

43

Σύνολο

390

334

 


Κενά κατά ειδικότητα στην ειδική αγωγή για μεταθέσεις (Μάρτιος 2020) στις Διευθύνσεις Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Προτάσεις ΠΥΣΔΕ  -  Δ.Δ.Ε. Δυτικής  και Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Προτάσεις Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντ. Μακεδονίας

 

Διεύθυνση Δ. Θεσσαλονίκης

Διεύθυνση Α. Θεσσαλονίκης

Ειδικότητες

Πρόταση

ΠΥΣΔΕ-Δ.Δ.Ε.

Πρόταση

ΠΥΣΔΕ-Δ.Δ.Ε.

Πρόταση Π.Δ.Ε.

Πρόταση Π.Δ.Ε.

ΠΕ01

1

1

 

 

ΠΕ02

32

25

12

10

ΠΕ03

35

28

19

15

ΠΕ04.01

3

3

1

1

ΠΕ04.02

2

2

1

1

ΠΕ04.04

2

2

1

1

ΠΕ04.05

1

1

1

1

ΠΕ08

9

9

1

1

ΠΕ11

2

2

1

1

ΠΕ78

4

4

2

2

ΠΕ79.01

3

3

1

1

ΠΕ81

2

2

 

 

ΠΕ82

4

2

 

 

ΠΕ83

 

 

5

3

ΠΕ86

1

1

 

 

ΠΕ87.02

 

 

1

1

ΠΕ87.06

1

1

2

2

ΠΕ88.01

2

2

1

1

ΠΕ88.02

1

1

 

 

ΠΕ88.03

1

1

1

1

ΠΕ88.04

2

2

1

1

ΠΕ88.05

1

1

1

1

ΠΕ89.01

1

1

4

4

ΤΕ01.19

 

 

1

1

Σύνολο

110

94

57

49

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!