Διαμαρτυρία του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής για τους διορισμούς στην ειδική αγωγή
«Καταστρατήγηση του άρθρου 48 του Ν.4692/ΦΕΚ 111, τχ. Α/12-06-2020 που αφορά τις μεταθέσεις και τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση εις βάρος των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικής  αγωγής από διάφορα ΠΥΣΔΕ και Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» 

Δείτε παρακάτω αναλυτικά την διαμαρτυρία - επιστολή των εκπαιδευτικών του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ Παιδείας,

    Σας καταθέτουμε την έντονη δυσαρέσκεια των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι περιμένουν το διορισμό τους σε οργανικά κενά για το σχολικό έτος 2020 – 2021, διότι διάφορες Διευθύνσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταστρατηγούν το άρθρο 48 του Ν.4692/ΦΕΚ 111, τχ. Α/2-06-2020 - που αφορά τις μεταθέσεις και τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση- όπου  ορίζεται ότι: στο άρθρο 16 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), μετά από την παρ. 3 προστίθεται παρ. 3Α ως εξής: «3Α. Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης. Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση».

Όπως καταγγέλλουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής τις τελευταίες εβδομάδες παρατηρείται μια έντονη κινητικότητα «πελατειακών ζυμώσεων» σε διάφορα ΠΥΣΔΕ και Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου «μαγειρεύονται τοποθετήσεις μονίμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ από ΣΜΕΑΕ σε οργανικά κενά Τμημάτων Ένταξης που προορίζονται για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Αυτές οι πρακτικές έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τη δημοκρατική νομιμότητα, καθώς παραβιάζουν ασύστολα το γράμμα και το πνεύμα του νόμου.

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ Παιδείας,

                                                          Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α. καταδικάζει απερίφραστα την ανασύσταση του πελατειακού κράτους στους εκπαιδευτικούς θεσμούς ζητώντας την άμεση παρέμβασή σας για τη δίκαιη και όχι την άνιση αντιμετώπιση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Για αυτό ευελπιστούμε ότι θα επιληφθείτε άμεσα στην αντιμετώπιση και την επίλυση αυτού του σοβαρού προβλήματος νομιμότητας που προέκυψε. Είμαστε στη διάθεσή σας για εκτενέστερη ενημέρωση για το θέμα αυτό.

 

Μετά τιμής, για το Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΕΣΕΑ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ