βρεφονηπιακός σταθμός
«Απαιτούμε να φοιτήσουν όλα τα παιδιά του δήμου μας από 4 έως 6 ετών σε Δημόσια Νηπιαγωγεία με σύγχρονες υποδομές και να υπάρχει δυνατότητα δωρεάν φιλοξενίας για όλα τα παιδιά 0-4 ετών σε  δημόσιους βρεφονηπιακούς σταθμούς με μόνιμο και επαρκές προσωπικό», σημειώνει η «Πόλη Αλλιώς» - Ενωτική, Ανατρεπτική Παρέμβαση στο δήμο Νεάπολης – Συκεών

Ενωτική, Ανατρεπτική Παρέμβαση στο δήμο Νεάπολης – Συκεών

Αναστέλλεται η έναρξη εφαρμογής της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης σε 5 μόνο δήμους μεταξύ των οποίων και ο δήμος μας!

Με τροπολογία που περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναστέλλεται για το σχολικό έτος 2020-2021 η έναρξη εφαρμογής της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης σε 5 δήμους μεταξύ των οποίων και ο δήμος μας.

Ως δικαιολογία προβάλλεται η (δήθεν) καθυστέρηση στην εξασφάλιση των απαιτούμενων αιθουσών λόγω κορονοϊού. Και μιλάμε για «δήθεν» καθυστέρηση, αφού σε ό,τι αφορά τον δήμο Νεάπολης Συκεών και σύμφωνα με τις φετινές εγγραφές νηπίων-προνηπίων, υπάρχει επάρκεια αιθουσών για την καθολική εφαρμογή της δίχρονης με την επιπλέον προσθήκη αιθουσών σε αυλές σχολείων και σε  οικόπεδα. Η  άποψη αυτή επιβεβαιώνεται και από τον Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών ΣΤ Θεσσαλονίκης και από την Περιφέρεια Εκπαίδευσης, αλλά και από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής  Θεσσαλονίκης, η οποία  έκανε τις απαραίτητες ενέργειες για την λειτουργία της δίχρονης προσχολικής στο δήμο μας.

Παρ’ ό, τι φαίνεται, λοιπόν, ενώ η εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής είναι εφικτή, έστω και με την προσθήκη αιθουσών σε αύλειους χώρους σχολείων και οικόπεδα, η διοίκηση του δήμου επιλέγει τη συστηματική υπονόμευσή της. Δεν έκανε καμία προσπάθεια για να φιλοξενήσει προνήπια και νήπια σε Δημόσια Νηπιαγωγεία, έστω  και υπό καθεστώς προσωρινής λύσης. Είναι σαφές ότι η απόφαση αναστολής της δίχρονης οδηγεί σε αδιέξοδο εκατοντάδες οικογένειες που θα δουν τα παιδιά τους το επόμενο διάστημα να μπαίνουν στη λοταρία για μια θέση στα Δημόσια Νηπιαγωγεία  και μάλιστα σε 25άρια τμήματα με βάση τον  πρόσφατο νόμο Κεραμέως. Κάποια από αυτά θα κληρωθούν για τις λιγοστές θέσεις προνηπίων και τα υπόλοιπα θα πάρουν vouchers για να αναζητήσουν θέση στους δημοτικούς ή ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς. Αντί, λοιπόν, να δοθούν τα χρήματα για να κτιστούν κτήρια και να μείνουν στην δημόσια εκπαίδευση, δίνονται κουπόνια-«μποναμάς» στα ιδιωτικά συμφέροντα. Με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να καλυφθούν επισκευές και ανεγέρσεις νέων αιθουσών σε πλήθος νηπιαγωγείων της περιοχής μας.

Πολύ έγκαιρα η ΠΟΛΗ ΑΛΛΙΩΣ με πλήθος παρεμβάσεων στο Δημοτικό Συμβούλιο  είχε αναδείξει το ζήτημα και είχε επισημάνει τον κίνδυνο. Η αναστολή είναι αποτέλεσμα της εμμονικής εχθρότητας του δημάρχου στον θεσμό της δημόσιας προσχολικής (που κατά την γνώμη του εφαρμόζεται μόνο στην Βόρεια Κορέα!) και της λυσσαλέας προσπάθειάς του να τον υπονομεύσει, στο πνεύμα του πλήρους ελέγχου όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Άλλωστε αυτό είναι και το «όραμά» του.  Ξεκάθαρος είναι και  ο προσανατολισμός του σε έργα βιτρίνας και εντυπωσιασμού, έργα υλοποίησης απίθανων προγραμμάτων ΕΣΠΑ και όχι έργα κάλυψης  της εργατικής και λαϊκής οικογένειας. Ενώ  ο δήμαρχος περηφανεύεται διαρκώς για το τεράστιο αποθεματικό του δήμου, εννέα (9) Νηπιαγωγεία του δήμου μας στεγάζονται σε ακατάλληλα ενοικιαζόμενα καταστήματα! Παλιότερα δε αποπειράθηκε ακόμη και να κλείσει Νηπιαγωγεία στο δήμο μας!

Δίπλα, όμως, στις ευθύνες της δημοτικής αρχής και της κυβέρνησης της ΝΔ προστίθενται και αυτές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ που υποστήριζε ότι θα υλοποιούσε  την δίχρονη χωρίς επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, αλλά  δεν άσκησε καμία πίεση επί δύο χρόνια ώστε να προετοιμαστούν οι υποδομές της πόλης για να εφαρμοστεί η υποχρεωτική δίχρονη. Τα αποτελέσματα είναι πια φανερά. Αναστολή της δίχρονης, χιλιάδες παιδιά έξω από τη δημόσια εκπαίδευση και στοίβαγμα των υπόλοιπων παιδιών!

Ως ΠΟΛΗ ΑΛΛΙΩΣ θεωρούμε ότι χρειάζεται να αρθεί η αναστολή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης στο δήμο μας και να υπάρξει μαχητική διεκδίκηση από τους εργαζόμενους γονείς των φετινών προνηπίων μαζί με το εκπαιδευτικό και  γονεϊκό κίνημα, ώστε να υπάρξει γενναία χρηματοδότηση για να αυξηθούν από φέτος οι απαιτούμενες αίθουσες. Σε διαφορετική περίπτωση η δίχρονη στο δήμο μας θα βρίσκεται πάντα υπό αναστολή!

Απαιτούμε να φοιτήσουν όλα τα παιδιά του δήμου μας από 4 έως 6 ετών σε Δημόσια Νηπιαγωγεία με σύγχρονες υποδομές και να υπάρχει δυνατότητα δωρεάν φιλοξενίας για όλα τα παιδιά 0-4 ετών σε  δημόσιους βρεφονηπιακούς σταθμούς με μόνιμο και επαρκές προσωπικό.

Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε:

  • για δημόσια δωρεάν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση για όλα τα παιδιά,
  • για ενιαίο 12χρονο σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή,
  • για κτηριακές εγκαταστάσεις υψηλών προδιαγραφών,
  • καθώς και για τα απαραίτητα κονδύλια που θα διασφαλίσουν επισκευές και νέες κατασκευές  σχολικών μονάδων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»