Με μόνιμους διορισμούς να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες του νομού Χανίων
Με μόνιμους διορισμούς να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες του νομού

Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς των Χανίων προκύπτουν τεράστιες λειτουργικές ανάγκες στις σχολικές μονάδες τη νέα σχολική χρονιά

H Ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Χανίων παρακάτω:

Η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σε λιγότερο από είκοσι ημέρες, φέρνει  στην επιφάνεια το διαχρονικό πλέον πρόβλημα των ελλείψεων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, της αδιοριστίας που μαστίζει τον κλάδο τα τελευταία 12 χρόνια και της επέκτασης της ελαστικής εργασίας αφού 1 στους 3 εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στο νομό Χανίων, δεν είναι μόνιμος. Στο σύνολό τους 699 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί , προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στα σχολεία της Δ/νσης Π.Ε. Χανίων και απολύθηκαν  το προηγούμενο σχολικό έτος 2019-2020, καλύπτοντας στην πλειοψηφία τους, στοιχειωδώς, πάγιες και διαρκείς ανάγκες, πράγμα που δείχνει το μέγεθος του προβλήματος. Παρόλα αυτά παρατηρήθηκαν ελλείψεις και κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή αλλά και στις υποστηρικτικές δομές (Ολοήμερα τμήματα- Τάξεις υποδοχής- Παράλληλη στήριξη- Κάλυψη αδειών).

Παρά τον μεγάλο αριθμό, των 25.188 αναπληρωτών που προσλήφθηκαν πέρυσι και των 21.718 αναπληρωτών που προσλήφθηκαν προ πέρυσι, η Υπουργός Παιδείας δεν παύει να αμφισβητεί την ανάγκη ακόμα και των 10.500 διορισμών λειτουργώντας ως τροχοπέδη παγώνοντας τις διαδικασίες οριστικοποίησης των πινάκων για την πραγματοποίηση διορισμών στη Γενική Αγωγή μέσα στο 2020.

Οι 4.500 διορισμοί δε στην Ειδική Αγωγή για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια μαζί που ολοκληρώθηκαν μέσα στον Αύγουστο είναι σταγόνα στον ωκεανό όταν οι περυσινές προσλήψεις μόνο των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν στα Ειδικά Σχολεία της Πρωτοβάθμιας ήταν πάνω από 2.837 ενώ για την υποστήριξη μαθητών με αυξημένες μαθησιακές δυσκολίες προσλήφθηκαν 7.166 εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης.

Η πρώτη φάση προσλήψεων εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργείου σκοπό έχουν να καλύψουν το 70% των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μας μονάδων.

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η εγκύκλιος με την οποία ζήτησαν από τα ΠΥΣΠΕ να ολοκληρώσουν τις τοποθετήσεις των μονίμων μέχρι τις 14-8 , ώστε να φαίνονται περιορισμένες οι ανάγκες. Αυτό στην ουσία σημαίνει ότι οι σχολικές μονάδες του νομού θα λειτουργούν υποστελεχωμένες μέχρι την πραγματοποίηση δεύτερης φάσης προσλήψεων η οποία είναι άγνωστο πότε θα γίνει.

Για τις προσλήψεις αναπληρωτών έχει διαρρεύσει ότι θα γίνουν με τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης, στους οποίους δεν θα μπορέσουν να κάνουν αιτήσεις πρόσληψης όσοι απορρίφθηκαν για διάφορους λόγους  οι αιτήσεις τους ( παράβολο, εξομοίωση) ή έχουν γίνει λάθη στην προσμέτρηση των μορίων τους και έχουν καταθέσει ένσταση. Αυτό οφείλεται στην τεράστια σύγχυση που δημιουργήθηκε σχετικά με την έκδοση και κατάθεση του ηλεκτρονικού παραβόλου των 3€, το οποίο απαιτούνταν για τη συμμετοχή στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ και καταχώρηση του εκπαιδευτικού στον πίνακα προσλήψεων. Το γεγονός αυτό οδήγησε στον αποκλεισμό 15.000 εκπαιδευτικών συναδέλφων μας όλων των ειδικοτήτων  από τους πίνακες του ΑΣΕΠ.

          Απορίας άξιο είναι, γιατί το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να σταλούν τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προκύπτουν αυτή τη στιγμή, εκτός όμως από τα κενά σε ΖΕΠ (τμήματα υποδοχής) και παράλληλες στηρίξεις. Η κίνηση αυτή του Υπουργείου Παιδείας δίνει την αίσθηση ότι θα προχωρήσουν οι προσλήψεις αναπληρωτών Ά φάσης χωρίς να πραγματοποιηθούν προσλήψεις σε παράλληλες στηρίξεις και σε Τμήματα Υποδοχής.

    Αυτή η πολιτική επιλογή, εφόσον επιβεβαιωθεί, αποτελεί κατάφωρη διάκριση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στον τομέα της ειδικής αγωγής και των αλλόγλωσσων μαθητών μας, αφήνοντας εξαρχής τους μαθητές της ειδικής αγωγής που χρήζουν παράλληλης στήριξης εκτός της όποιας μαθησιακής υποστήριξης και θέτει σε δεύτερης κατηγορίας τους μαθητές που χρήζουν μαθησιακής υποστήριξης μέσα από τα τμήματα υποδοχής.

Ομαλή έναρξη της νέας σχ. χρονιάς για μας,

1.   Σημαίνει προγράμματα  στα σχολεία από την πρώτη μέρα με όλες τις ειδικότητες και τις υποστηρικτικές δομές σε πλήρη ανάπτυξη σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου.

2.   Σημαίνει μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαίδευσης, με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

3.   Σημαίνει ίσα εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά  δικαιώματα ανάμεσα στους μόνιμους και τους αναπληρωτές.

Σύμφωνα με την εκτίμηση του Συλλόγου, με βάση τις εγγραφές μαθητών, το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και την καταγραφή των τμημάτων του Ιουνίου, για να λειτουργήσουν τα σχολεία, με υπεύθυνο δάσκαλο στο ολοήμερο πρόγραμμα, με χωρισμό των πληθωρικών τμημάτων των 24-25 μαθητών, με Τμήματα υποδοχής, με πρόβλεψη για προσωπικό στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ για την κάλυψη βραχυχρόνιων κενών και παράλληλη στήριξη όπου υπάρχει ανάγκη, απαιτούνται τουλάχιστον 594 εκπαιδευτικοί:

 

ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΔΑΣΚΑΛΟΙ

175

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ

76

ΑΓΓΛΙΚΗΣ

13

Φ. ΑΓΩΓΗΣ

21

ΓΑΛΛΙΚΗΣ

7

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

2

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

33

Θ.ΑΓΩΓΗΣ

19

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

8

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

18

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΔΑΣΚΑΛΟΙ

18

ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

150

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ

5

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

30

Φ.ΑΓΩΓΗΣ

4

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

5

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

4

Θ.ΑΓΩΓΗΣ

3

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

3

 

Οι λειτουργικές ανάγκες βέβαια είναι πολύ περισσότερες αν υπολογιστούν με βάση τις θέσεις του κλάδου για 1/15 μαθητές ανά τμήμα στο Νηπιαγωγείο και την Α΄ και Β΄ του Δημοτικού και 1/20 για τις Γ΄-ΣΤ΄.

Επισημαίνουμε ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές, και πιθανόν να προκύψουν μακροχρόνιες άδειες.

·       Διεκδικούμε την κάλυψη όλων των αναγκών με διορισμούς μόνιμου προσωπικού, με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία .Κατάργηση του προσοντολόγιου.

·       Διεκδικούμε την πλήρη στελέχωση και ομαλή λειτουργία των σχολικών μας μονάδων την 1η Σεπτεμβρίου.

·       Την συμπερίληψη στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης, όλων των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση, ανεξαρτήτως πληρωμής παραβόλου, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να προσληφθούν ως αναπληρωτές στα δημόσια σχολεία την προσεχή σχολική χρονιά.

·       Την εξέταση και αποδοχή από το ΑΣΕΠ άμεσα, όλων των ενστάσεων που αφορούν απορριπτέους για μη καταβολή παραβόλου, εξομοίωση , λάθη και παραλείψεις, ώστε να συμπεριληφθούν στους οριστικούς πίνακες κατάταξης και  να έχουν δικαίωμα σε μόνιμο διορισμό ή πρόσληψη σε θέση αναπληρωτή.

 

Για το Δ.Σ.

        Ο  Πρόεδρος                                   Ο  Γενικός Γραμματέας

                    ΤΣΑΛΑΠΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ                         ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κοζαν
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
Ανακοίνωση των φοιτητικών συλλόγων Κοζάνης για το γεγονός πως ενώ ήθελαν να του εκφράσουν τα αιτήματα τους εκείνος τους «υποδέχτηκε με μπράβους»
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
ploia-apergia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
taksi
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό
Η παρούσα πρόσκληση έχει ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό