Π.Ε.Κ: Ενάντια στην πανδημία με όπλο το παγουρίνο!
Κρατάμε αποστάσεις από την ανευθυνότητα του Υπουργείου Παιδείας

Με τις χθεσινές ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας για το άνοιγμα των σχολείων, μπήκαν και οι τελευταίες πινελιές στο προφίλ της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση.

Μιας πολιτικής που χαρακτηρίζεται από έλλειψη στοιχειώδους προγραμματισμού, αδυναμία σχεδιασμού, άγνοια της πραγματικότητας, έλλειμμα ευθύνης και  περίσσευμα αδιαφορίας.

Επί δύο μήνες το υπουργείο Παιδείας  προετοιμαζόταν όχι για την αντιμετώπιση της πανδημίας αλλά για την τοποθέτηση των ημετέρων Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Χθες η Υπουργός ανακοίνωσε την υποχρεωτική χρήση μάσκας και το παγουρίνο!

Αυτά είναι τα μοναδικά νέα μέτρα της Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα  σχολεία.

Επιβεβαιώνοντας την ασυμβατότητά της με οτιδήποτε θα μπορούσε να θεωρηθεί σοβαρό και υπεύθυνο, δεν είπε τίποτε για εξεύρεση χώρων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να χωριστούν τα πολυπληθή τμήματα και να διασφαλιστούν οι όροι ασφάλειας και προστασίας κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας.

Τήρησε «σιγήν ιχθύος» για επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών που θα μπορούσαν να δώσουν λύση στις έκτακτες αυτές συνθήκες στο πρόβλημα του συνωστισμού των μαθητών σε αρκετές περιπτώσεις σε μικρές και ακατάλληλες αίθουσες.

Δεν απάντησε στο αν  και ποια σενάρια επεξεργάστηκε το Υπουργείο  για την τροποποίηση του προγράμματος ώστε να υπάρξει η δυνατότητα και η ευελιξία για τη συγκρότηση τμημάτων με μικρότερο αριθμό μαθητών.

Απέκρυψε το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία πρωτοβουλία για τη διενέργεια περιοδικών ελέγχων στα σχολεία με τεστ για πιθανά κρούσματα.

Μίλησε όμως για τον μέσο όρο των 17 μαθητών ανά τμήμα!, λες και  το μάθημα γίνεται στον μέσο όρο και όχι σε πραγματικές τάξεις. Για αυτές όμως είναι προφανές ότι η Υπουργός δεν γνωρίζει το παραμικρό.

Μίλησε για την επιστροφή σε μία φαντασιακή κανονικότητα που στην ουσία είναι τοπίο ανευθυνότητας.

Και κρύφτηκε πίσω από τους ειδικούς επιστήμονες σαν μην έχει την πολιτική ευθύνη για τις αποφάσεις σε μια κρίσιμη εθνικά περίοδο στον πιο ευαίσθητο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας.

Για μία ακόμη φορά οι ευθύνες για το αλαλούμ της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας θα φορτωθούν στις πλάτες των εκπαιδευτικών.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Ας κρατήσουμε τις αποστάσεις  από την τραγική αυτή πολιτική.

Ας αναδείξουμε για μία ακόμη φορά την παιδαγωγική αξία και την βαθιά ανθρώπινη διάσταση του λειτουργήματός μας.

Ας σταθούμε δίπλα στους μαθητές μας, να τους στηρίξουμε μορφωτικά, παιδαγωγικά και ψυχολογικά σε μία δύσκολη  για όλους μας περίοδο.

Ας στηρίξουμε την ελληνική εκπαίδευση που αδικείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία της.

 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ- Π.Ε.Κ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»