Α ΕΛΜΕ Κυκλάδων για άνοιγμα σχολείων: Αν θες να εξαπατήσεις κάποιον, τότε μίλα του με βάση τον μέσο όρο
Πώς είναι δυνατόν η Υπουργός Παιδείας να αναφέρεται σε έναν απολύτως “τεχνητό” μέσο όρο διερωτάται η Α' ΕΛΜΕ Κυκλάδων

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

Η κυβέρνηση της ΝΔ δια στόματος της Υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως αρνείται να ικανοποιήσει ένα καθολικό αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας, εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών για μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, ώστε να μην υπάρχει καμία τάξη με περισσότερους από 15 μαθητές.

Αρνείται να προχωρήσει σε εκταμίευση ενός ανάλογου κονδυλίου για το άνοιγμα των σχολείων που θα επιτρέψει την πρόσληψη του κατάλληλου εκπαιδευτικού και υγειονομικού προσωπικού για το άνοιγμα των σχολείων. Αρνείται να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που αφορούν την εξεύρεση των κατάλληλων χώρων και κτιριακών εγκαταστάσεων και θα επιτρέψουν την κατά το δυνατόν ασφαλέστερη επάνοδο μαθητών και εκπαιδευτικών στα σχολεία...

Αντιθέτως, σε ένα μνημείο λαϊκισμού και προσπάθειας δημιουργίας εντυπώσεων η Υπουργός Παιδείας μιλάει για ένα μέσο όρου αριθμού μαθητών ανά τάξη που φτάνει τους...17 μαθητές.. Μα αλήθεια ποιον προσπαθεί να παραπλανήσει η Υπουργός Παιδείας ; Πώς είναι δυνατόν να ξεστομίζονται τέτοιες κουβέντες από την Υπουργό Παιδείας σήμερα , σε μια συγκυρία που χιλιάδες μαθητές σε αστικά κέντρα , σε ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα στοιβάζονται σε τάξεις των 25 , 26 και 27 μαθητών ανά τμήμα. Μήπως η κ.Υπουργός θέλει να περάσει μια βόλτα από τα νησιά της περιοχής μας, τη Σύρο, την Τήνο , την Μύκονο για να το διαπιστώσει και η ίδια;

Πώς είναι δυνατόν η Υπουργός Παιδείας να αναφέρεται σε έναν απολύτως “τεχνητό” μέσο όρο, αθροίζοντας τους στοιβαγμένους μαθητές των αστικών κέντρων με τους μαθητές του Κουφονησίου, της Ανάφης, της Σερίφου, της Κιμώλου, της Κύθνου, της Θηρασιάς και πάει λέγοντας; Άραγε τι θέλει να μας πει; Ότι επειδή υπάρχουν 3 μαθητές στις τάξεις των μικρών και απομακρυσμένων μας νησιών , τότε δεν χρειάζονται προστασία οι υπόλοιποι μαθητές που θα στοιβαχθούν μέσα σε μικρές τάξεις και επικίνδυνες, λόγω πανδημίας, υγειονομικές συνθήκες;

Μάλλον τελικά η δημιουργική λογιστική του Υπουργείου Παιδείας για άλλη μια φορά πάνω από την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών μας, των παιδιών μας και ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας τοποθετεί την αυστηρή , αντιεκπαιδευτική και αντικοινωνική δημοσιονομική πολιτική της , αυτή που ξέρει να “ενισχύει” με εκατομμύρια ευρώ τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και οικείους ...”επιμορφωτές” ελεύθερων επαγγελματικών (“σκόιλ ελικικού”) αλλά όχι τη δημόσια υγεία και τη δημόσια παιδεία...

Οι κυβερνητικές ευθύνες είναι τεράστιες: σπατάλησε το χρόνο και το όφελος του περιορισμού του ιού χωρίς να προβεί στο διάστημα αυτό σε ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας (αύξηση ΜΕΘ, προσλήψεις μόνιμου νοσηλευτικού προσωπικού).    Από την άλλη  η  χρήση της μάσκας, ως ατομικό μέσο προστασίας, είναι κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, με βάση τις υποδείξεις των επιστημών. Είναι όμως ξεκάθαρο ότι η μάσκα από μόνη της, ειδικά σε σχολικούς χώρους, δεν είναι πανάκεια ούτε αντιμετωπίζει από μόνη της 100% το πρόβλημα της υγιεινής και ασφάλειας. Η ίδια η επιστημονική κοινότητα προκρίνει τη μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις.

   Την ίδια στιγμή υπάρχουν δεκάδες καταγγελίες Δήμων, που ευθαρσώς δηλώνουν πως δεν είναι έτοιμοι να  καλύψουν τις ανάγκες σε προσωπικό καθαριότητας των σχολείων., γεγονός για το οποίο δεν υπήρξε καμία αντίδραση από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας.

   Απέναντι σε όλα αυτά, την αυξημένη διασπορά κρουσμάτων της πανδημίας σε όλη την Ελλάδα και μάλιστες σε νεανικές ηλικίες, απέναντι στα ιδιαίτερα αυξημένα κρούσματα (όπως φαίνεται) στην περιοχή των Κυκλάδων, απαιτούμε τώρα να παρθούν συγκεκριμένα μέτρα προστασίας της υγείας μας, των μαθητών μας και των ηλικιωμένων συγγενών τους. Συγκεκριμένα:

Να γίνουν τεστ για τον ιό σε όλους τους εκπαιδευτικούς δωρεάν με την ανάληψη υπηρεσίας, και σε όλους τους μαθητές με το άνοιγμα των σχολείων και αυτός ο έλεγχος να επαναλαμβάνεται τακτικά.

Επισκευή σχολείων-εξασφάλιση κατάλληλων χώρων, ώστε να διασφαλίζονται οι απαραίτητες αποστάσεις σε κάθε τάξη και η αποφασιστική μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, ώστε κανένα τμήμα να μην έχει πάνω από 15 μαθητές. Άμεση αξιοποίηση σχολείων που έκλεισαν τα προηγούμενα χρόνια και άλλων κρατικών υποδομών, ή ακόμα και ιδιωτικών, που πληρούν τις προϋποθέσεις. Άμεση εκπόνηση κεντρικού πανελλαδικού σχεδίου για νέα σχολικά κτίρια που να καλύπτουν τις ανάγκες για σχολική στέγη.

Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα – κανένα τμήμα με πάνω από 12-15 μαθητές ανάλογα με το μέγεθος της αίθουσας, στον αντίποδα της αύξησης που επέφερε ο νόμος Κεραμέως στα Δημοτικά.

Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, για την πλήρη κάλυψη όλων των κενών, άμεσα. Χρήση όλων των απαραίτητων δημόσιων χώρων για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που δημιουργούνται.

Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να προσληφθεί ο απαραίτητος αριθμός εκπαιδευτικών, που να ικανοποιεί την παραπάνω συνθήκη για περισσότερα τμήματα με λιγότερους μαθητές.

Να προστατευθούν όλοι οι συνάδελφοι που ανήκουν σε ευπαθείς κατηγορίες.

Κάλυψη όλων των σχολείων με αντισηπτικά μέσα, μάσκες και πρόσληψη γιατρών και νοσηλευτών ανά σχολείο ή ομάδες όμορων σχολείων.

Πρόσληψη όλου του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας με μόνιμες σχέσεις εργασίας, καθώς και ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την αναγκαία επικοινωνία με το οικογενειακό περιβάλλον.

Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ΄ οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δε μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι.

Χορήγηση αδειών σε όλους τους εκπαιδευτικούς που τη χρειάζονται με ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές. Η αύξηση του ηλιακού μέσου όρου εξαιτίας της ενδεκάχρονης αδιοριστίας, θέτει σε κίνδυνο την υγεία μεγάλου μέρους των συναδέλφων!

Καμία κάμερα στην τάξη! Το μάθημα είναι μία συλλογική και ζωντανή διαδικασία και όχι μία εικονική, ψυχρή αναμετάδοση πληροφοριών. Κατάργηση του νόμου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όχι στην ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος, όχι στη χρήση της ως μέσο αδιοριστίας σε ακριτικές περιοχές, όχι στη χρήση της ως μέσο αξιολόγησης.

Έγκριση όλων των τμημάτων ολιγομελών σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, όλων των τμημάτων β΄ ξένης γλώσσας.

Καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα να λειτουργήσει συλλογικά και να αντιδράσει μαζικά.

Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε καλύτερα τις συνθήκες των σχολείων και τη συμπεριφορά των ανηλίκων μαθητών μας.

Καλούμε τα πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα να οργανώσουν κοινό αγώνα απέναντι στην ανάγκη προστασίας της δημόσιας υγείας και παιδείας. Ο ιός σαρώνει την υγεία μας και υπονομεύει την κοινωνική μας συνοχή.

                      ΚΑΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 12-15 ΜΑΘΗΤΕΣ!

ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ!

ΟΧΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ - ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!