εκπαίδευση
Mε διάταξη που περιλαμβάνεται σε Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υγείας και με πρόσχημα την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID – 19 το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να υποβαθμίσει τα δικαιώματα των αναπληρωτών/τριών εκπαιδευτικών και να ανατρέψει τις εργασιακές τους σχέσεις

«Mε διάταξη που περιλαμβάνεται σε Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υγείας και με πρόσχημα την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID – 19 το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων επιχειρεί για μία ακόμα φορά να υποβαθμίσει τα δικαιώματα των αναπληρωτών/τριών εκπαιδευτικών και να ανατρέψει τις εργασιακές τους σχέσεις» αναφέρουν σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι Συνεργαζόμενες Αριστερές Κινήσεις Εκπαιδευτικών για τις τρίμηνες συμβάσεις για αναπληρώτριες/αναπληρωτές.

Η εν λόγω διάταξη έχει ενσωματωθεί στο υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας και προβλέπει τη σύναψη τρίμηνων συμβάσεων, ιδιωτικού δικαίου, σε τρεις περιπτώσεις:

1) εκπαιδευτικοί ή μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ αδυνατούν να παρέχουν διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο δια ζώσης, για λόγους που σχετίζονται με την πανδημία του κορονοϊού.
2) ισχύουν ειδικά μέτρα στις σχολικές μονάδες, όπως κατάτμηση τμημάτων.
3) μαθητές/τριες αδυνατούν να προσέλθουν στα σχολεία για να συμμετέχουν στη δια ζώσης διδασκαλία

Όπως αναφέρουν οι Συνεργαζόμενες Αριστερές Κινήσεις Εκπαιδευτικών, με αυτό τον τρόπο: 

1. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται με ειδική πρόσκληση να κάνουν δηλώσεις προτίμησης προκειμένου να καλύψουν ανάγκες που θα προκύψουν λόγω Covid-19 (άδειες, ασθένεια κλπ.) αλλά και για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Μάλιστα οι υποψήφιοι καλούνται να δηλώσουν ότι «δεν ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη Covid-19.

2. Προβλέπεται προσαυξημένη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας κατά το μισό (ωστόσο με πλαφόν τα 10 μόρια που μεταφράζεται σε 6 μήνες εργασία το ανώτερο με 1,5 μόριο ανά μήνα), προκειμένου να δελεαστούν- εκβιαστούν οι εκπαιδευτικοί σε αποδοχή αυτών των εξευτελιστικών συμβάσεων ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζεται η ίδια η εκπαιδευτική διαδικασία και υπονομεύονται τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.

3.   Οι εκπαιδευτικοί τίθενται στη διάθεση της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης προκειμένου να καλύψουν, στο χρονικό διάστημα που ορίζει η σύμβαση, οποιαδήποτε βραχυχρόνια ανάγκη προκύψει και μετά το τέλος της σύμβασης ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ!

4. Καταπατούνται όλα τα κατοχυρωμένα δικαιώματα, στο άρθρο 24 παρ. 12 προβλέπεται: «…Κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος, όπως το ωράριο των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας…»

5. Όποιος/α εκπαιδευτικός προσληφθεί ως προσωρινός αναπληρωτής (νέος όρος εργασίας στην εκπαίδευση) δεν είναι διαθέσιμος πια για άλλη πρόσληψη και κατά συνέπεια  δε δικαιούται να προσληφθεί ως αναπληρωτής ορισμένου χρόνου, ακόμα κι αν έρθει η σειρά του δηλαδή θα διαγραφεί από τους πίνακες των προσλήψεων αναπληρωτών.

Και για να είναι απόλυτα ξεκάθαρο  ότι μονιμοποιείται και νομιμοποιείται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως παράλληλη, ισότιμη και ισάξια με τη δια ζώσης ως προς τη μορφή και τα χαρακτηριστικά, στο άρθρο 24 αναφέρεται: «…Κάθε θέμα σχετικό με την τηλεκπαίδευση όπως το ωράριο διδασκαλίας, ο ανώτατος αριθμός μαθητών κατά διαδικτυακό τμήμα και η τοποθεσία από την οποία θα παρέχεται καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας…»

Να σημειωθεί ότι πέρυσι το υπουργείο Παιδείας επέτρεψε είσοδο ιδιωτικής εταιρείας (CISCO) χωρίς να εξασφαλίσει προστασία προσωπικών δεδομένων. Και όλο αυτό το διάστημα βασίζεται σε ιδιωτικές χορηγίες για τεχνολογικό εξοπλισμό και πως το 90%  των μαθητών, 1.000.000 μαθητές, βρίσκονται σε τάξεις που ξεπερνούν τον ‘’μέσο’’ όρο του υπουργείου, ενώ υπάρχουν ακόμα και τμήματα με 32 μαθητές/μαθήτριες.

Οι εκπαιδευτικοί που επιχειρεί να προσλάβει το υπουργείο με αυτόν τον τρόπο δε θα έχουν ποτέ καμιά προσωπική και δια ζώσης επαφή με τις μαθήτριες/μαθητές τους. Παράλληλα θα βρίσκονται σε καθεστώς ‘’ημιανεργίας’’ καθώς θα εργάζονται με ελαστικές και βραχυχρόνιες συμβάσεις εργασίας.
Να αποσυρθεί άμεσα η απαράδεκτη τροπολογία και να γίνουν μαζικές προσλήψεις ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
Δείτε τη λίστα των υποψηφίων με τους σταυρούς που συγκέντρωσαν
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
kant
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
Το διεθνές συνέδριο φιλοδοξεί να εκθέσει και να συζητήσει όλες τις πτυχές του έργου του φιλοσόφου (γνωσιοθεωρία, μεταφυσική, ηθική, δίκαιο, ιστορία,...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
Η απόλυτη στάση της κυβέρνησης, που αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο και λειτουργεί με εντελώς απαξιωτικό τρόπο τόσο απέναντι στους εκπαιδευτικούς...
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών