Οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου ΠΕ ο Σωκράτης ζητούν να παρθούν σοβαρά μέτρα εν μέσω πανδημίας για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
Ανακοίνωση του Συλλόγου ΠΕ ο Σωκράτης:
Οι τελευταίες μέρες αποδεικνύονται οριακές για τη δημόσια υγεία. Καθημερινά μετράμε νέα ρεκόρ κρουσμάτων ενώ ο ένας μετά τον άλλο οι νομοί μπαίνουν σε κατάσταση αυξημένου κινδύνου.
Η κυβέρνηση συνεχίζει να κουνά το δάχτυλο στο λαό για να συγκαλύψει τις δικές της ευθύνες. Αρνείται πεισματικά να πάρει μέτρα ουσιαστικά, μέτρα τα οποία θα θωρακίσουν την υγεία του λαού. Τα μέτρα που ανακοινώνονται όλο αυτό το διάστημα είναι αποκαλυπτικά: αύξηση των περιορισμών και επίκληση στην ατομική ευθύνη! Με περίσσιο θράσος, κλείνουν τα μάτια στο γεγονός ότι οι χώροι δουλειάς και η καθημερινή μετακίνηση των εργαζομένων με τα ΜΜΜ έχουν μετατραπεί σε υγειονομικές βόμβες. Η κυβέρνηση προχωρά ακόμα και σε περικοπή των προγραμματισμένων χειρουργείων στο όνομα της αντιμετώπισης της πανδημίας και, ουσιαστικά, μετατρέπει το δημόσιο σύστημα υγείας σε σύστημα υγείας «μιας νόσου».
Από αυτή την κατάσταση δεν ξεφεύγουν τα σχολεία όσο και αν τις τελευταίες μέρες, σχεδιασμένα η κυβέρνηση, προσπαθεί να «αποδείξει» ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν κινδυνεύουν. Παρουσιάζει τη μαγική εικόνα ότι «στο σχολείο δεν κολλάει». Η πραγματικότητα που ζούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές αλλά και οι γονείς, τους διαψεύδει οικτρά! Το πρόβλημα είναι μέσα στα σχολεία και γιγαντώνεται! Αυτή τη στιγμή πάνω από 1000 σχολεία ή τμήματα έχουν κλείσει λόγω αποδεδειγμένων κρουσμάτων, ενώ άγνωστη παραμένει η πραγματική διάδοση του κορωνοϊού.
Τα σχολεία παραμένουν ουσιαστικά αθωράκιστα. Παραμένουν τα πολυπληθή τμήματα και η αποσπασματική, ανεπαρκής καθαριότητα των χώρων. Το μοναδικό μέτρο που έχει παρθεί είναι αυτό της χρήσης μάσκας.
· Ελλείψεις σε προσωπικό καθαριότητας και όπου υπάρχει εργάζεται με συμβάσεις των 2-3 ωρών, εργαζόμενοι καθαριότητας μοιράζονται σε 2 σχολικές μονάδες.
· Παρά το γεγονός ότι επιβεβαιωμένα και στην περιοχή μας υπάρχουν κενές σχολικές αίθουσες, η Διεύθυνση και το Υπ. Παιδείας αρνείται να χωρίσει τα τμήματα με 23/24/25 μαθητές!
· Σε σχολεία της περιοχής μας η αντιμετώπιση των κρουσμάτων είναι τραγική, δεν υπάρχει ενημέρωση, συνάδελφοι με κρούσμα στον περίγυρο συνεχίζουν να πηγαίνουν στο σχολεία, δεν γίνονται απολυμάνσεις. Καταγγελίες για απόπειρα συγκάλυψη κρουσμάτων.
· Επιπλέον, επιβεβαιώνεται πως η περίφημη «ιχνηλάτηση» στα σχολεία γίνεται χωρίς το απαραίτητο νοσηλευτικό προσωπικό, με μόνη οδηγία από τους αρμόδιους, ακόμη και όταν προκύπτουν κρούσματα, τις «10 μέρες παραμονή στο σπίτι». Δηλαδή, κανένας έλεγχος, κανένα τεστ, καμιά ιχνηλάτηση από κλιμάκια του ΕΟΔΥ
Επιπλέον, εάν υπάρξει κρούσμα στο τμήμα, η μοναδική επιλογή είναι ο «αυτοπεριορισμός» στο σπίτι και με έντονη την ανησυχία για το μέγεθος της διασποράς θα καταφύγουν στη μόνη λύση του ιδιωτικού διαγνωστικού κέντρου πληρώνοντας τουλάχιστον 80€ για το κάθε τεστ. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής της κυβέρνησης αφού για τα σχολεία δεν προβλέπεται η διενέργεια δωρεάν τεστ αν δεν υπάρχουν «έντονα συμπτώματα»!
Αποδεικνύεται καθημερινά, από τη ίδια τη φύση των μέτρων ότι η κυβέρνηση δε δίνει ευρώ τσακιστό για σχολεία υγειονομικά ασφαλή, γιατί είναι κόστος! Επιλέγει όμως, να δώσει δις στους μεγαλοκαναλάρχες, στους τουριστικούς και μη μεταφορείς, στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Για αυτό ρίχνει πρόστιμα στον εργαζόμενο που θα κυκλοφορήσει μετά τις 12.00 αλλά στον επιχειρηματία που έχει στο εργοστάσιο 100 εργαζόμενους χωρίς κανένα μέτρο, δεν τον ακουμπά.
Όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο φανερό ότι θυσιάζεται η υγεία του λαού για τα κέρδη των λίγων, των επιχειρηματικών ομίλων.
Απαιτούμε, έστω και τώρα, η κυβέρνηση να πάρει με ευθύνη όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγειονομική φροντίδα των σχολείων. Εδώ και τώρα να προχωρήσει σε:
Ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας προκειμένου τα σχολεία να καθαρίζονται σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Επιπλέον μέτρα για το αερισμό των αιθουσών, για λιγότερο χρόνο παραμονή στις τάξεις.
Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές με ευθύνη της κυβέρνησης.
Η εφαρμογή των πρωτοκόλλων να εξασφαλίζει την ουσιαστική προστασία από την εξάπλωση του ιού. Είναι υποκριτικό να κλείνει ένα τμήμα μόνο, όταν εκπαιδευτικοί διδάσκουν μέχρι και σε πέντε διαφορετικά σχολεία.
Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός των μαθητών μέσα στις τάξεις - 15 μαθητές ανά τμήμα.
Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού με μόνιμη σχέση εργασίας. Κάλυψη όλων κενών.
Επιπλέον δρομολόγια για όλους τους μαθητές που μεταφέρονται με Μ.Μ.Μ.
Τοποθέτηση του αναγκαίου νοσηλευτικού προσωπικού, παιδίατροι συνδεδεμένοι με τα σχολεία. Δωρεάν και άμεση πρόσβαση όλων των μαθητών σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας (Κέντρα Υγείας, Νοσοκομεία κ.τ.λ.) ώστε να εξασφαλίζονται όλα τα απαραίτητα ιατρικά πιστοποιητικά.
Άδειες στους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, χωρίς τους περιορισμούς που βάζει η υπουργική απόφαση.
Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές που βρίσκονται σε καραντίνα, για τμήματα και σχολεία που κλείνουν
Προχωράμε σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις μαζί με τους γονείς και τους μαθητές:
Στηρίζουμε την πρωτοβουλία της ΕΛΜΕ Πειραιά για κινητοποίηση στο Υπουργείο Υγείας την Τετάρτη 4/11 στις 2μ.μ.
Προχωράμε σε Παννατική κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας την Τρίτη 10/11 στις 2μ.μ.
Προετοιμάζουμε απεργιακή απάντηση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για όλα τα παραπάνω και ενάντια στα σχέδια της κυβέρνηση για επιβολή εργασιακού μεσαίωνα και ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής οργάνωσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη