Για διπλό «φιάσκο» της Νίκης Κεραμέως σε τηλεκπαίδευση και ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές αιρετών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια κάνει λόγο η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. «Το Δ.Σ. της Ε ΕΛΜΕ χαιρετίζει τους συναδέλφους που απείχαν μαζικά από την εκλογική παρωδία που οργάνωσε η Υπουργός Παιδείας. Το δια πυρός και σιδήρου εκλογικό πραξικόπημα της κας Κεραμέως με fake ψηφοδέλτια που είχαν αποσυρθεί, απέτυχε παταγωδώς», αναφέρεται σχετικά.
«Την ίδια στιγμή η κατάρρευση συνολικά του συστήματος της τηλεκπαίδευσης και η αποτυχία του αποδεικνύει την αδιαφορία και την απαξίωση της κυβέρνησης απέναντι σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Το ΥΠΑΙΘ, αντί να πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλιστεί ότι τα σχολεία θα παραμείνουν ανοιχτά, απαραίτητο όρο για την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, όπως διατείνονταν πριν λίγο καιρό, προχώρησε στο κλείσιμο Γυμνασίων και Λυκείων», τονίζει ακόμα σχετικά Η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
ΤΗΛΕ-ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΔΙΠΛΟ ΦΙΑΣΚΟ!
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΘΕΙΑΣ, ΚΕΡΑΜΕΩΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΤΩΡΑ
Μέσα σε λίγα 24ωρα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβεβαίωσε με πρωτοφανή πολιτική πυγμής την πρόθεσή της να σαρώσει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, τις εργασιακές σχέσεις και τα συνδικαλιστικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, λειτουργώντας ως εμπροσθοφυλακή των αντιλαϊκών σχεδίων της κυβέρνησης. Οι εκπαιδευτικοί όμως, με σχεδόν καθολική αποχή από τις e-εκλογές, έδωσαν ηχηρό ράπισμα στον αυταρχισμό και απέρριψαν την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης συνολικά. Η συντεταγμένη αυτή συλλογική απάντηση του κλάδου αποτελεί αγωνιστική παρακαταθήκη για τις μάχες που καλούμαστε να δώσουμε απέναντι στη βαρυχειμωνιά των νέων αντιεκπαιδευτικών νομοσχεδίων (ΕΠΑΛ, αξιολόγηση, Τράπεζα Θεμάτων, νέο σύστημα πρόσβασης, συνδικαλιστικός νόμος). Μέρος αυτής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής είναι και η επιβολή της εξ αποστάσεως ως πραγματικής εκπαίδευσης που παρόλες τις τυμπανοκρουσίες για την «καινοτομία» και την «ψηφιακή διακυβέρνηση» του «επιτελικού κράτους», έγιναν καπνός ήδη από τη δεύτερη διδακτική ώρα της Δευτέρας 9/11/20 με την κατάρευση της πλατφόρμας webex, αλλά και την κατάρρευση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου την Τρίτη 10/1/20. Το διπλό φιάσκο για το υπουργείο παιδείας τις δύο τελευταίες μέρες δεν αφήνει πλέον καμία νομιμοποίηση για την παρουσία της κυρίας Κεραμέως στο Υπουργείο Παιδείας και θέτει επιτακτικά το ζήτημα της άμεσης παραίτησής της.
Το Δ.Σ. της Ε ΕΛΜΕ χαιρετίζει τους συναδέλφους που απείχαν μαζικά από την εκλογική παρωδία που οργάνωσε η Υπουργός Παιδείας. Το δια πυρός και σιδήρου εκλογικό πραξικόπημα της κας Κεραμέως με fake ψηφοδέλτια που είχαν αποσυρθεί, απέτυχε παταγωδώς. Οι πάσης φύσεως μηχανισμοί της Διοίκησης, που ασκούσαν πανελλαδικά διαρκείς υπόγειες πιέσεις με «εντέλλεσθε» προς τις εφορευτικές επιτροπές και μηνύματα «υπενθύμισης» της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, συνάντησαν την απόλυτη περιφρόνηση των συναδέλφων. Ο κόσμος της εκπαίδευσης τους αψήφησε με αποχή άνω του 90%, την στιγμή που στις προηγούμενες διά ζώσης εκλογές των υπηρεσιακών συμβουλίων, οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν με ποσοστό 80%. Όσο κι αν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θριαμβολογεί για τον «ψηφιακό εκσυγχρονισμό» της χώρας, είναι παντελώς ανυπόληπτη. Όσο κι αν τα καλοταϊσμένα κυρίαρχα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης πασχίσουν να εξωραΐσουν το εκλογικό της Βατερλώ, το μήνυμα του κλάδου ήταν απολύτως σαφές:
- Καμία αποδοχή της κυβερνητικής πολιτικής, που βάζει λουκέτο στα σχολεία για να συγκαλυφθούν οι εγκληματικές της ευθύνες.
- Καμία συναίνεση στην εικονική πραγματικότητα του «όλα βαίνουν καλώς» με τη νεκρανάσταση της Τράπεζας Θεμάτων σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Ειδικά Λύκεια σε συνθήκες πανδημίας, με την κανονική παράδοση της ύλης και την πλήρη καταχώριση απουσιών σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης.
- Καμία νομιμοποίηση των ηλεκτρονικών εκλογών για να μπουν στο γύψο τα συνδικάτα, προκειμένου να εφαρμόζεται η βάρβαρη πολιτική των «αρίστων» με σιγή νεκροταφείου.
- Απόρριψη του σχεδίου νόμου Βρούτση-Μητσοτάκη για τις εργασιακές σχέσεις και τον νέο συνδικαλιστικό νόμο που κατατέθηκε πρόσφατα. Το μητρώο και το φακέλωμα των μελών των σωματείων και η κατάργηση, ουσιαστικά, του απεργιακού δικαιώματος και των γενικών συνελεύσεων είναι οι προϋποθέσεις για την επιβολή της δεκάωρης δουλειάς με απλήρωτες υπερωρίες, της ελαστικής εργασίας και της εργοδοτικής ασυδοσίας. Είναι η ολική επαναφορά στον μεσαίωνα τον 21ο αιώνα που βαφτίζεται «ανανέωση» και «ανάπτυξη»…
Την ίδια στιγμή η κατάρρευση συνολικά του συστήματος της τηλεκπαίδευσης και η αποτυχία του αποδεικνύει την αδιαφορία και την απαξίωση της κυβέρνησης απέναντι σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Το ΥΠΑΙΘ, αντί να πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλιστεί ότι τα σχολεία θα παραμείνουν ανοιχτά, απαραίτητο όρο για την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, όπως διατείνονταν πριν λίγο καιρό, προχώρησε στο κλείσιμο Γυμνασίων και Λυκείων. Η “εξ αποστάσεως εκπαίδευση” έρχεται ως «λύση» με στόχο την αντικατάσταση της ζωντανής εκπαιδευτικής διαδικασίας, τη νομιμοποίηση και την μονιμοποίησή της. Η επιλογή της αυτή στοχεύει ευθέως στο συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές, ενώ οδηγεί και στην περιθωριοποίηση των πιο αδύναμων μαθητών. Πλήττει ευθέως τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, απαξιώνει την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία, τους εκπαιδευτικούς και το ρόλο τους. Αμείλικτο, βεβαίως, παραμένει το ερώτημα: ποια είναι τα ανταλλάγματα της «ευγενικής» προσφοράς της CISCO προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, που μετέτρεψε την πανδημία σε χρυσή ευκαιρία διείσδυσης των πολυεθνικών εταιριών στο δημόσιο σχολείο και τον πλήρη εξευτελισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας; Η προώθηση της «καινοτομίας» και η ψηφιακή διακυβέρνηση των «αρίστων» χέρι - χέρι με τα επιχειρηματικά συμφέροντα.
ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΤΙΑΣ
- 15 μαθητές ανά τμήμα, δωρεάν επαναλαμβανόμενα tests για πλήρη ιχνηλάτηση, πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού καθαριότητας. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί. Μονιμοποίηση των αναπληρωτών.
- Μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης, ιδιαίτερα των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, καμιά προσμέτρηση και καταχώριση απουσιών στο διάστημα της απαγόρευσης, κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων για ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Ειδικά Λύκεια. Όχι στις προαγωγικές εξετάσεις. Η εξ αποστάσεως είναι βοηθητικό εργαλείο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάλυψη της ύλης.
- Να αποσυρθεί το σχέδιο νόμου Βρούτση. Υπερασπιζόμαστε τα σωματεία μας, τις συλλογικές διαδικασίες και το απεργιακό μας δικαίωμα μπροστά στην επέλαση της αντιλαϊκής πολιτικής των «αρίστων».
- Ενίσχυση του συστήματος υγείας με μόνιμους διορισμούς προσωπικού, αύξηση ΜΕΘ, άνοιγμα νοσοκομείων και επίταξη ιδιωτικών μονάδων υγείας.
Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
- Κανείς εκπαιδευτικός δεν θα γίνει μοχλός των αντιεκπαιδευτικών επιδιώξεων του υπουργείου, δεν βάζουμε τηλεαπουσίες, δεν συμπληρώνουμε τηλεβιβλία ύλης.
- Καμία κάλυψη της ύλης δεν μπορεί να γίνει χωρίς τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία.
- Χρησιμοποιούμε όποιο τρόπο επιλέγουμε για να επικοινωνήσουμε με τους μαθητές μας.
ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
- Πέμπτη 12/11 στην ημέρα δράσης για την υγεία στο νοσοκομείο που θα οριστεί.
- Τρίτη 17/11 στην πορεία του Πολυτεχνείου
- Πέμπτη 26/11 στην απεργιακή κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης για επιβολή εργασιακού μεσαίωνα και για ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη