Εκπαιδευτικοί: Προβλήματα στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης αναφέρει η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας
Η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας  και πάλι, καλεί τους συναδέλφους να πηγαίνουν στα σχολεία τους και από εκεί να κάνουν τηλεκπαίδευση 

Χτες 9/11 ήταν η πρώτη μέρα καθολικής αναστολής της λειτουργίας γυμνασίων και λυκείων της χώρας. Ούτε δύο διδακτικές ώρες δεν άντεξε η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

Τα ίδια προβλήματα συνεχίστηκαν και τη δεύτερη μέρα. Ωστόσο, όλες τις προηγούμενες ημέρες η Υπουργός Παιδείας διεμήνυε αλαζονικά στα ΜΜΕ ότι όλα είναι έτοιμα και ότι έχει πραγματοποιηθεί αναβάθμιση του δικτύου.

Η πραγματικότητα όμως για άλλη μια φορά διαψεύδει οικτρά την κ. Κεραμέως, καθώς όπως αποδεικνύεται, το υπουργείο δεν φρόντισε να γίνει η απαραίτητη αναβάθμιση των διαδικτυακών υποδομών και πόρων του συστήματος. Μάλιστα, ήδη από τις 4/11 το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο με ανακοίνωσή του υπογράμμιζε τις περιορισμένες δυνατότητες υποστήριξης ταυτόχρονων τηλεδιασκέψεων από την κάθε σχολική μονάδα.

Κατά τα άλλα, η απάντηση από την υφυπουργό σχετικά με την κατάρρευση του συστήματος είναι η γνωστή «Φταίνε οι άλλοι», εν προκειμένω η εταιρεία Cisco WebEx. Ωστόσο η συγκεκριμένη εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα αφορούσε μόνο στο cluster του Λονδίνου. Δεν μας απαντάει, επίσης, γιατί δεν λειτουργούν ούτε τα webmail των σχολείων, ούτε γιατί επαναπαύθηκαν στις «εγγυήσεις» της εταιρείας χωρίς να υπάρξει περιθώριο λίγων ημερών δοκιμαστικής λειτουργίας.

Δυστυχώς, όμως, η ανεπάρκεια και η αδιαφορία αυτής της κυβέρνησης για τη δημόσια εκπαίδευση δεν αφορά μόνο στις ψηφιακές υποδομές. Ενώ δεν έχει προηγουμένως ληφθεί κανένα απολύτως μέτρο ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων, οδηγηθήκαμε για δεύτερη φορά στην αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας, χωρίς μέριμνα για τα παιδιά που δεν έχουν τεχνολογικό εξοπλισμό, τις οικογένειες που δεν μπορούν να εξασφαλίσουν με εξοπλισμό όλα τους τα μέλη, με διδασκαλία καινούριας ύλης, χωρίς επιμόρφωση, χωρίς πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και καθηγητών. Το μόνο που της επέτρεψε να προβλέψει η αυταρχική της πολιτική είναι απουσίες για τους μαθητές στην τηλεκπαίδευση, αυστηροποίηση των όρων προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και Τράπεζα Θεμάτων στο λύκειο, οξύνοντας ακόμα περισσότερο τις εκπαιδευτικές ανισότητες.

Η Α ΕΛΜΕ, εδώ και μέρες έχει δηλώσει την αντίθεσή της, σε αυτό που ονομάζεται τηλεκπαίδευση, έχει καταθέσει τις προτάσεις της και έχει προτείνει λύσεις. Εξακολουθούμε να αγωνιζόμαστε για ανοικτά σχολεία και για την πρόσβαση όλων των μαθητών μας στη γνώση.

Τώρα λοιπόν που το υπουργείο βάζει λουκέτο στα σχολεία για δεύτερη φορά, τώρα που τα σχολεία κλείνουν, όχι από τις καταλήψεις των μαθητών, που ζητούσαν μέτρα κατά του covid, αλλά από τον covid και την συνειδητή απόφασή τους να μην πάρουν τα μέτρα προστασίας που ζητούσε σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος και επέβαλε η στοιχειώδης λογική, τώρα γίνονται τα αποκαλυπτήρια…όχι της cisco και της webex, αλλά της Υπουργού, που προκαλεί την κοινωνία καθησυχάζοντάς μας ότι …και με ένα κινητό και με ένα σταθερό η δουλειά γίνεται.

Η εκπαιδευτική κοινότητα όμως ξέρει ότι δεν γίνεται μάθημα για 6-7 ώρες ούτε από σταθερό ούτε από κινητό, ούτε από τάμπλετ. Είναι κοινός τόπος ότι κανένας υπολογιστής δεν μπορεί να αντικαταστήσει ούτε στο ελάχιστο την ζωντανή διδασκαλία.

Γι’αυτό η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας  και πάλι, καλεί τους συναδέλφους να πηγαίνουν στα σχολεία τους και από εκεί να κάνουν τηλεκπαίδευση  και  ενώνει τη φωνή της με τον  εκπαιδευτικό κόσμο, απαιτώντας:

  • Μείωση της ύλης. Η ύλη που θεωρείται ότι προχωρά διαδικτυακά να ξαναδιδαχθεί  όταν ανοίξουν τα σχολεία. Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
  • Καμία καταχώρηση απουσιών σε μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση ή αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα.
  • Ανοικτά σχολεία με 15 το πολύ μαθητές ανά τμήμα.
  • Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας προκειμένου να υλοποιηθεί με ασφάλεια η επιστροφή των μαθητών μας στα σχολεία .
  • Τακτά, επαναλαμβανόμενα τεστ σε όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους στα σχολεία.

Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι ακόμα και το μέτρο της εκ περιτροπής προσέλευσης των μαθητών στα σχολεία, χωρίς να είναι η καλύτερη λύση, είναι μια κατεύθυνση προς την οποία θα μπορούσε να κινηθεί το υπουργείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες