Οι γονείς των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων καταγγέλλουν το υπουργείο Παιδείας για αμεριμνησία, αβλεψία, ανικανότητα, αδιαφορία, αναλγησία και αδιαλλαξία. Αναφέρουν πως με την κατάσταση που επικρατεί στα δημόσια σχολεία ήταν αναπόφευκτο να οδηγηθούμε στο κλείσιμο των σχολικών μονάδων ακόμα και αν δεν υποχρεωνόμασταν σε lockdown.
Η ασθενής δημόσια εκπαίδευση, γενική, μουσική και καλλιτεχνική, είναι αναπόφευκτο να νοσεί σοβαρά όποτε προκύπτουν ειδικές συνθήκες. Οι ίδιοι οι γονείς των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων αγοράζουν και συντηρούν με δική τους ευθύνη μουσικό και λοιπό καλλιτεχνικό εξοπλισμό γιατί, όπου αυτός υπάρχει, δεν επαρκεί για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών της σχολικής μονάδας. Υποχρεώνονται να απευθυνθούν στην ιδιωτική εκπαίδευση για να κατοχυρώσουν το επίπεδο σπουδών των παιδιών τους γιατί οι μουσικές και καλλιτεχνικές σπουδές στα δημόσια σχολεία μας δεν πιστοποιούνται και δεν αναγνωρίζονται!
Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων
Αμεριμνησία, αβλεψία, ανικανότητα, αδιαφορία, αναλγησία, αδιαλλαξία; Όποια λέξη κι αν επιλέξουμε στην προσπάθειά μας να ερμηνεύσουμε τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της εκπαίδευσης και τη στάση του αρμόδιου υπουργείου απέναντι στα αιτήματα μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών, αυτή θα έχει ένα στερητικό μόριο ως πρόθεμα! Γιατί η κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στερούνται διάθεσης να υπηρετήσουν τα συμφέροντα των παιδιών μας και των οικογενειών μας!
Είχαν όλο τον καιρό οι ιθύνοντες να προβλέψουν, να προνοήσουν και να προετοιμαστούν για το αναμενόμενο δεύτερο κύμα της πανδημίας. Αντ’ αυτού προτίμησαν να επικαλεστούν την ατομική ευθύνη ως λύση του προβλήματος, εξαιρώντας, ωστόσο, από αυτήν τους κυβερνώντες, οι οποίοι ούτε την ύστατη στιγμή δεν έχουν το θάρρος να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν! Χωρίς προσλήψεις μόνιμων αλλά και πρόσθετου αριθμού εκπαιδευτικών καθώς και προσωπικού καθαριότητας για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών, χωρίς μέριμνα για την εξασφάλιση κατάλληλων κτηριακών υποδομών, χωρίς τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα ώστε αυτοί σε καμία περίπτωση να μην ξεπερνούν τους 15, χωρίς καμία πρόβλεψη για υποχρεωτική εφαρμογή αυστηρών πρωτοκόλλων ώστε να είναι ασφαλής η μετακίνηση των μαθητών οι οποίοι, στην περίπτωση των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων, επιβιβάζονται σε μισθωμένα λεωφορεία και ταξί με 100% πληρότητα, ήταν αναπόφευκτο να οδηγηθούμε στο κλείσιμο των σχολικών μονάδων ακόμα και αν δεν υποχρεωνόμασταν σε lockdown.
Τα παιδιά μας, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς είχαμε και έχουμε δίκιο!! Τα χρόνια, υποκείμενα νοσήματα του εκπαιδευτικού συστήματος, όπως άλλωστε και του συστήματος δημόσιας υγείας, εδράζονται στην υποχρηματοδότηση, την υποστελέχωση και την υποταγή στο ιδιωτικό συμφέρον και τη λογική του κόστους. Οι γονείς των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων βιώνουμε εδώ και χρόνια τις συνέπειες αυτών των επιλογών. Εξακολουθούμε να καλύπτουμε οι ίδιοι το κόστος της αγοράς των εγχειριδίων μελέτης για τα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία. Αγοράζουμε και συντηρούμε με δική μας ευθύνη μουσικό και λοιπό καλλιτεχνικό εξοπλισμό γιατί, όπου αυτός υπάρχει, δεν επαρκεί για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών της σχολικής μονάδας. Υποχρεωνόμαστε να απευθυνθούμε στην ιδιωτική εκπαίδευση για να κατοχυρώσουμε το επίπεδο σπουδών των παιδιών μας γιατί οι μουσικές και καλλιτεχνικές σπουδές στα σχολεία μας δεν πιστοποιούνται και δεν αναγνωρίζονται!
Με όλα τα παραπάνω να αποτελούν δεδομένα του εκπαιδευτικού μας συστήματος, η ασθενής δημόσια εκπαίδευση, γενική, μουσική και καλλιτεχνική, είναι αναπόφευκτο να νοσεί σοβαρά όποτε προκύπτουν ειδικές συνθήκες. Όταν, μάλιστα, οι πρόσθετες έκτακτες ανάγκες αντιμετωπίζονται με αποσπασματικότητα και προχειρότητα στη λήψη και εφαρμογή μέτρων (βλέπε τηλεκπαίδευση, Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) και αρωγό τη συκοφάντηση και καταστολή των δίκαιων αγώνων μαθητών, καθηγητών και γονιών με την ελπίδα της απόκρυψης και μετάθεσης ευθυνών, πληττόμενοι είναι για μία ακόμα φορά τα παιδιά μας! Δεν θα το επιτρέψουμε!!
Απαιτούμε:
- Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να καταστεί δυνατή η τηλεκπαίδευση για το σύνολο των μαθητών. Άμεση παροχή του απαραίτητου εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και εξασφάλιση δωρεάν, γρήγορου internet για όλους.
- Τεχνική και τεχνολογική υποστήριξη ώστε να καταστεί δυνατή και ουσιαστική η διδασκαλία του συνόλου των μουσικών και καλλιτεχνικών μαθημάτων και των αντίστοιχων συνόλων.
- Αναβάθμιση του Π.Σ.Δ και των τεχνικών προϋποθέσεων για τη συμμετοχή των μαθητών στην τηλεκπαίδευση.
- Καμία απουσία κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης.
- Αναπροσαρμογή της ύλης και άμεσος σχεδιασμός του τρόπου κάλυψής της και της φροντιστηριακής ενίσχυσης όσων μαθητών το επιθυμούν μετά την επάνοδο στις σχολικές μονάδες.
- Έγκαιρη πρόβλεψη πρωτοκόλλου για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων. Αύξηση δρομολογίων, μείωση του αριθμού επιβαινόντων μαθητών, υποχρεωτικές απολυμάνσεις πριν την επιβίβασή τους. Δωρεάν τεστ για μαθητές, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους στις σχολικές μονάδες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη