Βαθμολογία μαθητών: Ζητούν αξιολόγηση χωρίς να ενημερώσουν επίσημα για τις μεθόδους
Το υπουργείο Παιδείας ζητά εξ αποστάσεως αξιολόγηση χωρίς ποτέ μα ποτέ επίσημα να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για τη χρήση των μεθόδων και των τεχνικών αξιολόγησης - Του αιρετού ΠΥΣΔΕ Σερρών, Βασίλη Δ. Παπαχρήστου

Την 9η Δεκεμβρίου το υπουργείο παιδείας εντέλλεται στους εκπαιδευτικούς την εξ αποστάσεως αξιολόγηση, για να προβούν σε βαθμολογία για το πρώτο τετράμηνο, χωρίς ποτέ μα ποτέ επίσημα το υπουργείο παιδείας να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για τη χρήση των μεθόδων και των τεχνικών αξιολόγησης.

Το απόγευμα της Τετάρτης 9 Δεκεμβρίου, δημοσιοποιήθηκε στη επίσημο ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας ηυπ’αριθμ. 167603/ΓΔ4/9-12-2020 εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας με θέμα:

Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/θμιαςΕκπ/σης για το σχολικό έτος 2020-2021.

Η παρούσα εγκύκλιος ζητά να υλοποιήσουμε οι εκπαιδευτικοί την αξιολόγηση των μαθητών μας χωρίς ποτέ μα ποτέ επίσημα το υπουργείο παιδείας να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για τη χρήση των μεθόδων και των τεχνικών αξιολόγησης.

Ό,τι έχει δημοσιοποιηθεί για τα θέματα της αξιολόγησης οφείλεται ΜΟΝΟΝ στο μεράκι των όποιων συναδέλφων.

Κατά πόσο άραγε η εγκύκλιος αυτή συμβαδίζει με την αξιολόγηση των μαθητών όπως αυτή έχει αποτυπωθεί με υπουργικές αποφάσεις;

Δυστυχώς, η ηγεσία του υπουργείου παιδείας κωφεύει, αδιαφορεί, κινείται με εμπάθεια και πλήρη απαξίωση προς τον εκπαιδευτικό κόσμο.

Μας έριξε στα βαθιά από τον πρώτο εγκλεισμό και διαθέσαμε χρήμα και χρόνο για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε. Σχηματίστηκαν ομάδες σε διάφορα socialmediaγια να επικοινωνούμε και να βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματά μας.

Η μέριμνα της υπουργού ήταν μία και μοναδική: να ανοίξει τα σχολεία.

Μετά τις δημόσιες τοποθετήσεις των ειδικών, όπως συνήθιζε να μας λέει σε κάθε ευκαιρία, ότι δεν πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία, χάθηκε από το προσκήνιο.

Αντί να καταναλώνει το χρόνο σε άσκοπες επικοινωνιακές φιέστες και δημόσιες εμφανίσεις θα ήταν φρόνιμο, εάν πράγματι αγαπούσε τους συνεργάτες της και μας αισθανόταν ως τέτοιους, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς, να μεριμνήσει έστω και στο δεύτερο εγκλεισμό μας, να μας ενημερώσει επίσημα μέσω αυτής της εταιρίας που δωρεάν, όπως μας λέει, έδωσε την πλατφόρμα με την οποία γίνονται τα μαθήματά μας, για τη δυνατότητα αξιολόγησης των μαθητών μας.

Να μιλήσουμε και εμείς και να αναφέρουμε τα προβλήματα που παρουσιάζονται.

Ο μόνος τρόπος που έχουμε να επικοινωνήσουμε με αυτή την εταιρία είναι να αποστείλουμε ένα μήνυμα στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να αναμένουμε.

Είναι γνωστό ότι η εξ αποστάσεως αξιολόγηση των φοιτητών – σπουδαστών εφαρμόστηκε στην τριτοβάθμια  εκπαίδευση σε δύο εξεταστικές. Η γνώση, η εμπειρία, η τεχνογνωσία υπάρχει. Θα μπορούσε η πολιτική ηγεσία να επικοινωνήσει, να ενημερωθεί για τα προβλήματα που είχαν ανακύψει και πώς αυτά αντιμετωπίστηκαν αν βεβαίως αντιμετωπίστηκαν από την εκπαιδευτική κοινότητα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Αυτό θα σήμαινε προγραμματισμός, πραγματικό ενδιαφέρον και μέριμνα για την ομαλή λειτουργία και αξιολόγηση των μαθητών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτό που βιώνουμε προφανώς δεν εδράζεται σε προγραμματισμό και προφανώς δεν αποτελεί υποστήριξη.

Όποιος δεν το καταλαβαίνει απλά εθελοτυφλεί.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»