Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν συστηματική παραβίαση ωραρίου
Η ΕΛΜΕ Χανίων καταγγέλλει την συστηματική παραβίαση του εργασιακού ωραρίου εκπαιδευτικών από συντονιστές/τριες εκπαιδευτικού έργου και διευθυντές

Η ΕΛΜΕ Χανίων καταγγέλλει την συστηματική παραβίαση του εργασιακού ωραρίου εκπαιδευτικών. Καταγγέλλει ότι εκτός από εκπαιδευτικοί, γραμματείς και επιστάτες που ήταν μέχρι τώρα, χριστήκανε «υπεύθυνοι διαχείρισης COVID-19», εφεδρικό προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία και εσχάτως μέσω της τηλεκπαίδευσης/ τηλεργασίας, εργαζόμενοι με ελεύθερο ωράριο εργασίας διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο και 7 μέρες τη βδομάδα.

Η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει την εγκληματική της πολιτική στην εκπαίδευση, επιμένοντας να βαφτίζει την τηλεκπαίδευση κανονικότητα, τους τίτλους των κολλεγίων ισότιμους με αυτούς των ΑΕΙ,  ψηφίζει το νομοσχέδιο για την κατάργηση της 12χρονης εκπαίδευσης και τη διάλυση της ΤΕΕ, ιδρύει πανεπιστημιακή  αστυνομία(!) και περνάει από Ένορκη Διοικητική Εξέταση / επιβάλει εκδικητικές μεταθέσεις σε όσους γιατρούς καταγγέλλουν τις  τραγικές ελλείψεις στα νοσοκομεία και την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

Δεν παίρνει κανένα μέτρο (προσλήψεις εκπαιδευτικών & προσωπικού καθαριότητας, μέγιστο αριθμό μαθητών 15/τμήμα, κλπ) ώστε να διασφαλίσει την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, αλλά αξιοποιεί την πανδημία ως ευκαιρία για περάσει το σύνολο της αντιδραστικής της πολιτικής.

Όμως εκτός της ηγεσία του υπουργείου παιδείας που καμώνεται ότι όλα βαίνουν καλά και δηλώνει ότι η τηλεκπαίδευση ήρθε για να μείνει, έχουμε και τους «πρόθυμους» του ΠΕ.ΚΕ.Σ Κρήτης, αλλά και κάποιους διευθυντές, που καλούν επανειλημμένα σε επιμορφωτικές δράσεις «διερεύνησης επιμορφωτικών αναγκών(!)», ή συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων εκτός ωραρίου.  

Έτσι εκτός από εκπαιδευτικοί, γραμματείς και επιστάτες που ήμασταν, χριστήκαμε «υπεύθυνοι διαχείρισης COVID-19», εφεδρικό προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία και εσχάτως μέσω της τηλεκπαίδευσης/ τηλεργασίας, εργαζόμενοι με ελεύθερο ωράριο εργασίας διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο και 7 μέρες τη βδομάδα.

Υπενθυμίζουμε ότι το μέγιστο  εργασιακό μας ωράριο (πέρα από το διδακτικό μας ωράριο, εξαρτάται από τις διοικητικές εργασίες που μας έχουν ανατεθεί από το σύλλογο διδασκόντων και μόνο)   είναι  8:00πμ – 2:00μμ, εντός του οποίου πρέπει να πραγματοποιείται οτιδήποτε έχει να κάνει με τη εργασία μας (διδασκαλία, συνεδριάσεις συλλόγου διδασκόντων, επιμορφωτικές δράσεις, κλπ).

Καταγγέλλουμε όσες/ους  μας καλούν να συμμετέχουμε σε απογευματινές διαδικτυακές επιμορφώσεις ή άλλες δράσεις είτε είναι διευθυντές σχολείων είτε συντονιστές/τριες  Εκπαιδευτικού Έργου.

Για «γλυκαντικό» αυτών των δράσεων χρησιμοποιείται συνήθως η προαιρετική συμμετοχή. Όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι με τις εκτός ωραρίου δράσεις, συνάδελφοι είτε αποκλείονται από τη δυνατότητα να συμμετέχουν καθώς έχουν ανειλημμένες οικογενειακές υποχρεώσεις, είτε «υποχρεώνονται» να συμμετέχουν ακυρώνοντας τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να προασπίσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, να γυρίσουμε την πλάτη σε όσους μας καλούν να απεμπολήσουμε και να διεκδικήσουμε μαζί τα δίκαια αιτήματά μας για ασφαλή - ανοιχτά σχολεία!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Παρεμβάσεις Π.Ε: Πρόταση για την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών και της εκπροσώπησης από τους αιρετούς
Παρεμβάσεις Π.Ε: Κανένας αιρετός αξιολογητής στα υπηρεσιακά συμβούλια
Παρεμβάσεις Π.Ε: Πρόταση για την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών και της εκπροσώπησης από τους αιρετούς