Άνοιγμα σχολείων: Δικαιολογημένοι οι φόβοι
Οι φόβοι και οι ανησυχίες των χιλιάδων εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών για τους όρους ανοίγματος των σχολείων είναι απολύτως δικαιολογημένοι τονίζει ο Σύλλογος Π.Ε Κερατσινίου Περάματος

Ο Σύλλογος Π.Ε Κερατσινίου Περάματος στηρίζει τις αγωνιστικές πρωτοβουλίες Συλλόγων – ΕΛΜΕ  και Γονιών για:

- Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας την Πέμπτη 14/1, στις 2μ.μ.

- Κινητοποίηση στο Υπουργείο Υγείας την Παρασκευή 15/1, στις 2μμ.

«Ούτε ένα ευρώ για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, το περιβόητο σχέδιο της κυβέρνησης» αναφέρει για το άνοιγμα των σχολείων, υπογραμμίζοντας τα εξής:

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνουν για τρίτη φορά το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς να έχουν πάρει ούτε ένα μέτρο εδώ και 10 μήνες για την ασφαλή λειτουργία τους. Για μια ακόμα φορά εμπαίζουν χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, αφού αρνούνται πεισματικά να ικανοποιήσουν έστω και ένα από τα αιτήματα, που από την πρώτη στιγμή τα σωματεία, τα μαθητικά συμβούλια και οι φορείς των γονιών διατύπωσαν και διεκδίκησαν δυναμικά μέσα από πολύμορφες κινητοποιήσεις.

Οι παλινωδίες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και τα επιχειρήματα για να δικαιολογήσει τις επιλογές της για το άνοιγμα των σχολείων, όσο επιστημονικοφανές περιτύλιγμα και αν έχουν, αποδεικνύουν και στον πιο δύσπιστο η κυβέρνησης επιλέγει να μη δώσει ούτε ένα ευρώ, ώστε να διαφυλάξει την υγεία των συναδέλφων και των μαθητών.

  • Ενώ τον Μάιο προχώρησε σε εκ περιτροπής λειτουργία των σχολείων προκειμένου να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός, τον Σεπτέμβριο στοίβαξε σε αίθουσες κλουβιά 25 – 27 μαθητές, χρησιμοποιώντας το επιχείρημα «τι 15 – τι 27 το ίδιο είναι». Το μοναδικό μέτρο που πήρε είναι μια μάσκα για γίγαντες και ένα παγουρίνο των 200ml.

  • Όταν από τις αρχές του Οκτώβρη έκλεινε εκατοντάδες τμήματα ακόμα και ολόκληρα σχολεία, αρνούνταν πεισματικά να «κάνει» χιλιάδες επαναλαμβανόμενα τεστ σε ένα ικανό δείγμα μαθητών και εκπαιδευτικών, ώστε να έχει ακριβή εικόνα για τη διασπορά του ιού στην σχολική κοινότητα, χρησιμοποιώντας έωλα επιχειρήματα, επικαλούμενοι μάλιστα εκθέσεις του ΕΟΔΥ, χωρίς να παρουσιάζονται πουθενά αντίστοιχες έρευνες.

  • Για το γεγονός ότι, 2 Νοεμβρίου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριζε ότι τα σχολεία δεν είναι εστίες υπερμετάδοσης και 9 του Νοέμβρη κλείσανε πάλι για ένα 2μηνο με άγνωστο το πότε θα ανοίξουνε (Γυμνάσια – Λύκεια), τα σχόλια περιττεύουν.

Η αλήθεια είναι ότι, ο τρόπος με τον οποίο ανοίγουν τα σχολεία, αφενός δημιουργεί συνθήκες εξάπλωσης του ιού και αφετέρου, προδιαγράφει το νέο κλείσιμό τους το επόμενο διάστημα. Άλλωστε, η κυβέρνηση συνεχίζει να μη λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα για τους χώρους δουλειάς, τα ΜΜΜ, τη στήριξη του Δημόσιου συστήματος Υγείας, υπονομεύοντας την Υγεία του λαού συνολικά.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Το 2020 τα σχολεία λειτούργησαν μόνο 6 μήνες. Το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων έχει καταστροφικές συνέπειες για τους μαθητές, στην κρίσιμη ηλικία που βρίσκονται, στο γνωστικό, κοινωνικό και ψυχολογικό επίπεδο. Από τα παιδιά των μικρότερων τάξεων (νηπίων – δημοτικού) που παρουσιάζουν προβλήματα τόσο στην προσαρμογή τους στη σχολική ζωή όσο και στην κοινωνικοποίηση τους, έως και της Γ’ Λυκείου που καλούνται να δώσουν μια εξοντωτική μάχη, αυτή των Πανελλαδικών εξετάσεων, παλεύοντας μπροστά σε ένα κινητό πρωί – απόγευμα για να καλύψουν επαρκώς την ύλη, πράγμα αδύνατο σε αυτές τις συνθήκες.

Η κυβέρνηση ας αφήσει το υποκριτικό ενδιαφέρον για τις επιπτώσεις του κλεισίματος των σχολείων στους μαθητές και ας πάρει τώρα ουσιαστικά μέτρα, που παραμένουν επίκαιρα, για να ανοίξουν τα σχολεία άμεσα με ασφάλεια και υγιεινή για όλους!

  1. Προσλήψεις εκπαιδευτικών, αξιοποίηση χώρων και αιθουσών και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να αραιώσει ο μαθητικός πληθυσμός στις σχολικές τάξεις.

  2. Άμεσα και δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα, τεστ Covid στα σχολεία για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι φόρτωμα αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς.

  3. Να προταχθεί ο μαζικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών ως αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας.

  4. Να στηριχτούν και να λειτουργήσουν άμεσα οι δομές της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Μέτρα για την συνολική αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις.

  5. Για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, δεν αρκεί η ανακοίνωση μειωμένης εξεταστέας ύλης. Το ελάχιστο που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση είναι να προχωρήσει άμεσα στην απόσυρση των αιφνιδιαστικών αλλαγών στο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ.

Από τις μέχρι τώρα δηλώσεις, η κυβέρνηση δεν φαίνεται διατεθειμένη να ικανοποιήσει κανένα από αυτά. Το σχέδιο της είναι ανύπαρκτο. Στην ουσία μεταφέρει την ευθύνη λειτουργίας στους ίδιους τους συλλόγους διδασκόντων.

Ακόμα και τα τεστ που ανακοίνωσε ότι θα γίνουν μέσω πλατφόρμας μετά από αίτημα των εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με μια περιορισμένη τυχαία δειγματοληψία, δεν μπορούν να δώσουν με σαφήνεια την εικόνα διάδοσης του ιού στα σχολεία. Όσο για τα εμβόλια, με βάση το χρονοδιάγραμμα της κυβέρνησης, ικανοποιητική ανοσία οι εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν, αφού κλείσουν τα σχολεία για τις καλοκαιρινές διακοπές.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Δεν θα αφήσουμε κανέναν να παίξει με την υγεία τη δική μας και των μαθητών μας. Όσο η κυβέρνηση δεν ικανοποιεί τα αιτήματα μας, μαχητικά μπαίνουμε μπροστά να τα διεκδικήσουμε. Τώρα πρέπει να ακουστεί δυνατά η φωνή μας. Σε κάθε σχολείο, δήμο και περιοχή που δεν τηρούνται τα μέτρα, που μπαίνει σε κίνδυνο η υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών, προχωράμε σε αγωνιστικές παρεμβάσεις με όλες τις μορφές, μέχρι να παρθούν ουσιαστικά μέτρα.

Άμεσα, χωρίς να χάνουμε χρόνο προχωράμε σε:

  • συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για την καταγραφή ελλείψεων και προβλημάτων και δια ζώσης (στην Πρωτοβάθμιας) και διαδικτυακά (στη Δευτεροβάθμια).

  • συνεδριάσεις των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ και των ΣΕΠΕ, ανοιχτές στους συναδέλφους με θέμα την οργάνωση και τη διεκδίκηση μέτρων για σχολεία ανοιχτά και ασφαλή.

  • ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ δίνουμε οργανωμένα, απάντηση στη επικίνδυνη πολιτική της κυβέρνησης και του Υπ. Παιδείας με κινητοποιήσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Δήμους, σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Περιφέρειες, διεκδικώντας τα αυτονόητα για τη μόρφωση και την υγεία.

  • Στηρίζουμε τις αγωνιστικές πρωτοβουλίες Συλλόγων – ΕΛΜΕ και Γονιών για:

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας την Πέμπτη 14/1, στις 2μ.μ.

Κινητοποίηση στο Υπουργείο Υγείας την Παρασκευή 15/1, στις 2μμ.

  • Σε περίπτωση που η κυβέρνηση και το Υπουργείο τολμήσουν, ειδικά εν μέσω της σχολικής χρονιάς, να νομοθετήσουν αλλαγές στο τρόπο πρόσβασης στα ΑΕΙ αλλά και να εγκαθιδρύσουν αστυνομικό σώμα στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, θα πάρουν αγωνιστική απάντηση από τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές και τους φοιτητές.

Δυναμώνουμε την αλληλεγγύη μας μέσα από τα Σωματεία, στεκόμαστε δίπλα στη λαϊκή οικογένεια, που στενάζει κάτω από την αντιλαϊκή πολιτική και αυτής της κυβέρνησης!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidia-me-diaxytes-anaptyksiakes-diataraxes.jpg
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Τα σημερινά παιδιά έρχονται στο σχολείο συναισθηματικά ανώριμα για μάθηση και υπάρχουν πολλοί παράγοντες στο μοντέρνο τρόπο ζωής μας που συμβάλουν σε...
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Δημήτρης Παπαγεωργίου Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
Ο Δημήτρης Παπαγεωργίου συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τη νησιωτικότητα, τα μη κρατικά ΑΕΙ, την ΕΒΕ και τις κενές θέσεις,...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
mathites-diamartyria-sygxoneuseis
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις
Ξεσηκωμός: ΤΡΙΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ του Δήμου Αιγάλεω, 8.15 μ.μ.- ΠΕΜΠΤΗ 28 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στην παράσταση διαμαρτυρίας στη...
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις
προνηπια
Νηπιαγωγεία: Θέσπισαν δίχρονη προσχολική αγωγή, αλλά ...«ξέχασαν» τις οργανικές θέσεις - Αναμένονται 1800 οργανικά κενά το 2025
Εκτιμάται πως στο τέλος αυτής της χρονιάς, τα οργανικά κενά από τη δίχρονη προσχολική υποχρεωτική εκπαίδευση και τις νέες συντάξεις θα αγγίξουν τις...
Νηπιαγωγεία: Θέσπισαν δίχρονη προσχολική αγωγή, αλλά ...«ξέχασαν» τις οργανικές θέσεις - Αναμένονται 1800 οργανικά κενά το 2025